moira @ physicsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mur wel lekker bezig vandaag met z'n natuurkundige shitjes waar ik eventjes te dom voor was om te begrijpen waar de fuck het over ging en dus doorscrollde
Kip, het meest veelzijde stukje vlees, kip!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
NU HEB IK ZIN IN KIP GODVERDOMME KUTNEGER
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.
Energiek vs. lui basicallyquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:
wat is het verschil tussen high en stoned :S
andersomquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
vroeger stond ik een 8 voor die bètashit. Then I met weed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moira @ physics
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg]afbeelding[/url] ]
Je moet echt eens een keer puur sativa roken, gaat echt een wereld voor je openquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.
ik snap daar nooit een kut van. mja ik weet toch het verschil verder niet echt gezien ik alleen maar simpele wiet (indica dus blijkbaar) in een joint met tabak stop en dan stoned word
Dat ziet er zo fucking lekker uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Cupcakes bakken met Murdera
er is toch ook hash die gemaakt wordt van sativa en waar je high van wordt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.
Klopt, maar over het algemeen komt hasj toch wel van indica planten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
er is toch ook hash die gemaakt wordt van sativa en waar je high van wordt?
hash = high in de volksmond
het is dat je stoned bent want je zegt alles verkeerd omquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je van hasj ook high werd, ook als je er wel tabak bij hebt.
ik snap daar nooit een kut van. mja ik weet toch het verschil verder niet echt gezien ik alleen maar simpele wiet (indica dus blijkbaar) in een joint met tabak stop en dan stoned word
Maar noem eens wat goede sativa dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je moet echt eens een keer puur sativa roken, gaat echt een wereld voor je open
nee jong, indica is makkelijker binnenshuis te kweken dus daar zal je eerder bubble hasj van vinden, maar ekte eckte hasj, gerold, komt gewoon van wat er in die omgeving staatquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen komt hasj toch wel van indica planten.
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
"lol beavus buthea doritos nachos eten XDXD"
Waar de nooduitgangen zijn. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar noem eens wat goede sativa dan?
Kan ik dat ook gewoon grinden en over m'n joint gooien zoals ik dat nu met mijn WW/K2/Bubblegum doe enzo?
Waar moet ik om vragen bij de shop_
Dat weet ik toevallig omdat daar netjes bordjes bij hangenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar de nooduitgangen zijn. Voor het geval dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |