SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
het ergst is eigenlijk dat die kinderen wel waarde aan hun werk hechtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, dan wordt het codeboek gewoon niet goed gelopen. Werkte zelf bij een appie die een paar keer appie van het jaar was geworden (triest dat ze daar een prijs voor hebben, maar toch), en daar was alles altijd wel piekfijn op orde.
Blijven slavendrijvers though, je enkel en alleen afrekenen op het aantal colli dat je per uur vult. Gelukkig zal ik nooit meer vakkenvullen en nooit meer bij een supermarkt werken
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja, ik ben bijna nooit higheigenlijk nooit
Paar keer hasj gerookt maar in mijn herinneringen niet echt noemenswaardig (waarschijnlijk gewoon niet genoeg
)
ben altijd stoned, en dan zijn mijn ledenmaten gewoon zwaar en moeten chillen
Wtf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
MUUUUUUUUUUUUUUUURquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.
sativaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanEn van tabak erbij word je ook stoned (je bloedvaten vernauwen door de tabak).
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er lag maar 1 stukje kip naast trouwens
quote:Hoewel hun gewicht lager is en bloeitijd langer, worden Sativa’s door veel kwekers toch gewaardeerd om hun ‘high’-effect. Dat kan tot uiting komen als een cerebraal, energiek, creatief, giechelig of zelfs psychedelisch effect. Het effect is minder overdonderend dan de Indica-’stone’ en de kans dat de gebruiker in slaap valt is ook kleiner.
Anders leer je koken en flikker je niet je kip op een bord in de magnetron.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
mijn reactie wat doe
[..]
het ergst is eigenlijk dat die kinderen wel waarde aan hun werk hechten
poosje terug, demente graftak wil 30 euro boodschappen betalen met 15 euro aan kleingeld (NO JOKE!) en was enige kassa open, meisje in paniek natuurlijk
zeg van, relax jij zit hier toch de hele dag, niet jouw probleem
Niiiiicequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is iets met een transistor, met de hoogte van 1 laag moleculen.
Kip gemarineerd met chili en peper, gewokt met kleine stukjes wortelen en uitjes met een milde rijstquote:
Ik kook altijd direct voor 3 dagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders leer je koken en flikker je niet je kip op een bord in de magnetron.
Barbaar.
Hulde aan de survivalaar.quote:
Rijst met gember en kurkumaquote:
Ah, dus was het gewoon opwarmen. Phew.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kook altijd direct voor 3 dagen(of 6 personen, het is maar hoe je het bekijkt
)
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ik loop echt mega achterquote:
quote:
Heftige kookmuziek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Kip gemarineerd met chili en peper, gewokt met kleine stukjes wortelen en uitjes met een milde rijst
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Maar rijst is toch juist mild als het niet gekruid is?quote:
Zou kunnen, kip van Jumbo iig (familiepakket hele kipfillets)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanEn van tabak erbij word je ook stoned (je bloedvaten vernauwen door de tabak).
zout water zelfs nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetVolstauwen met water om het gewicht op te drijven
indica'squote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
Ik vond mur wel lekker bezig vandaag met z'n natuurkundige shitjes waar ik eventjes te dom voor was om te begrijpen waar de fuck het over ging en dus doorscrolldequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
de beste poezels heten poesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poes_YAWN by LompeHork, on Flickr
Één van onze poezen, deze heet "Poes"wat een lekkerding is het ook.
NU HEB IK ZIN IN KIP GODVERDOMME KUTNEGERquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er lag maar 1 stukje kip naast trouwens
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |