vieze pauperwinkel de AHquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef Life2.0 het volgende:
oh net dus eten halen in de super, kijk of dr ergens nog een redelijk stukje vlees bij zit (ah, kankerwinkel) en naast mij staat vrouw met bakje vlees, ik kijk en merk op:
mevrouw, uw bakje vlees is al op kamertemperatuur geweest, het hele bakje staat bol, ik zou die niet eten (zeg ik met een serieus gezicht)
vrouw houd bakje voor de neus, snapt er niets van maar vertrouwt het niet en legt het snel neer
Squat voor mequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hé, wij feministen moeten niks. Man-figuur.
Meh, liever wat anders. Enige drop die ik lust zijn die zoete harlekijntjes.quote:
Nice. Wil hebben.quote:
Ik doe dat ook heel vaak, belachelijk hoeveel er over datum in ligt wtfquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
vieze pauperwinkel de AHze doen er veel te weinig aan om hun personeel goed te laten vullen. En dan gaat t mis, vooral bij versproducten. doe wel eens afboekingen en daar zie je verrotte dingen met een houdbaarheidsdatum van een week geleden
toen ik in de super werkte was er voor promotie zon tv kok die live kookte, allemaal prententieus gelul maar na een praatje vroeg ie wat dan wel lekker was, ik noem wat dingen zegt ie; werk je morgen, kook ik datquote:
Met die squatmuscles van haar moet dat makkelijk lukken toch Snow?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof ze die dikke kont weer omhoog krijgt :S
een week valt nog mee, als klant trek ik reeeegelmatig dingen van een andere maand er uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
vieze pauperwinkel de AHze doen er veel te weinig aan om hun personeel goed te laten vullen. En dan gaat t mis, vooral bij versproducten. doe wel eens afboekingen en daar zie je verrotte dingen met een houdbaarheidsdatum van een week geleden
Lol, dan wordt het codeboek gewoon niet goed gelopen. Werkte zelf bij een appie die een paar keer appie van het jaar was geworden (triest dat ze daar een prijs voor hebben, maar tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, bewegen
lopen
door de stad dwalen
languit op de bank
muziek
hoe veel neuk geef je voor 2 euro.. tjahquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe dat ook heel vaak, belachelijk hoeveel er over datum in ligt wtfDan denk ik zijn diegenen die het de dag ervoor deden blind ofzo
Brankweer.quote:
Ahahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met die squatmuscles van haar moet dat makkelijk lukken toch Snow?
De Stairway. Vergeet je fedora niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
is er een back-up plan voor de meet als het keihard regent? allemaal partytenten mee?
Kleine moeitequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe veel neuk geef je voor 2 euro.. tjah
oh ja, ik ben bijna nooit highquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik rook ook eigenlijk alleen haze en dan zonder tabak, wordt altijd ontzettend highAltijd veel te energiek om stil te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |