quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vroegah, toen ik in de super werkte, vertelde ik klanten altijd waar producten wel voorradig waren of waar ze goedkoper waren
klant: mmh 3 doosjes voor 2,50, hoe veel zullen we er nemen jan?
ik: bij de konmar zijn ze 5 voor 2 euro
klant: oh dankje, kom we gaan
derp
Ja, volgens mij geeft de Albert Heijn die welquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik heb een vraag.. Magnum is in de aanbieding bij de AH, 1+1 gratis. Nu is alleen al de hele week één soort uitverkocht (inmiddels nog meer soorten) en het lijkt er niet bepaald op alsof ze het gaan aanvullen. Er staat namelijk geen op=op bij de aanbieding, zou ik een tegoedbon kunnen vragen?
Kan bij de Plus wel
Die zijn veel winst verloren door jouquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vroegah, toen ik in de super werkte, vertelde ik klanten altijd waar producten wel voorradig waren of waar ze goedkoper waren
derp
Gooi het op dwaling op grond van art 42-1-b BW7quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
neem een burgelijk wetboek mee en tell em!
wel filmen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas' skeere Appie in Amsterdam doet het niet, gierige bitches.
Maar volgens de anderen wel, dus in Emmen dan vast ook wel
Ik ben daar gewoon echt te lui voor als ik stoned ben denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist chillMet een paar vrienden stoned door een stad dwalen en geen idee hebben waar je zit
Meerdere keren gedaan, je komt soms echt de vreemdste dingen tegen en ontmoet ook nog wel eens interessante personen.
dat deed ik dus naar aanleiding van de bedrijfsleider die zei dat we minder met de klanten moeten praten (maw; niet meer de klant aan zijn producten helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
derp
heldquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
derp
precies, bewegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon echt te lui voor als ik stoned ben denk ik
Af en toe een uitzondering daar gelaten natuurlijk, en dan vind ik het ook wel chil, maar over het algemeen gewoon lekker thuis en lui en chillend zonder 'stoorzenders'
Dat soort actieve houdingen om dingen te ondernemen en avonturen te beleven heb ik meer bij alcohol en xtc enzo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wellicht is hij z'n keuken aan het blussen
Dan zou ik het ook doen inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat deed ik dus naar aanleiding van de bedrijfsleider die zei dat we minder met de klanten moeten praten (maw; niet meer de klant aan zijn producten helpen!) want dat was slecht voor de omzet
OKAY BAAS
Ik rook ook eigenlijk alleen haze en dan zonder tabak, wordt altijd ontzettend highquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon echt te lui voor als ik stoned ben denk ik
Af en toe een uitzondering daar gelaten natuurlijk, en dan vind ik het ook wel chil, maar over het algemeen gewoon lekker thuis en lui en chillend zonder 'stoorzenders'
Dat soort actieve houdingen om dingen te ondernemen en avonturen te beleven heb ik meer bij alcohol en xtc enzo
Herkenbaar, totdat ze je heel onbegrijpelijk aankijken omdat je iets aan het brabbelen bent en tegelijkertijd met jezelf in overleg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe jaMaar van de meet weet ik dat alle anderen ook stoned zijn dus dan boeit het me al wat minder
Sowieso als ik stoned ben met mensen die niet stoned zijn, denk ik altijd dat ze wél stoned zijn. Als ik stoned ben vind ik iedereen die ik zie/spreek ook gewoon stoned.
Dus da's dan wel geniaal als er 20/30 mensen zijn en iedereen is daadwerkelijk stoned
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die is naar de appie gestuurd door mij om te gaan koken
stoned lopen kan soms ook chill zijn hoor. honden uitlaten in t zonnetje met een peukiequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, bewegen
lopen
door de stad dwalen
languit op de bank
muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |