zit liever ergens in de frissen luchtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's nice
Ik zit echt bijna nooit in coffeeshops, misschien 3x gedaan in m'n hele levenMoet ik echt wel eens wat vaker doen
Nee, appie is skeer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik heb een vraag.. Magnum is in de aanbieding bij de AH, 1+1 gratis. Nu is alleen al de hele week één soort uitverkocht (inmiddels nog meer soorten) en het lijkt er niet bepaald op alsof ze het gaan aanvullen. Er staat namelijk geen op=op bij de aanbieding, zou ik een tegoedbon kunnen vragen?
Kan bij de Plus wel
Ik spreek wel eens met een paar vrienden af in die coffeeshop met die oosterse muziek, roken we een paar jointjes daar en gewoon lekker chillenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's nice
Ik zit echt bijna nooit in coffeeshops, misschien 3x gedaan in m'n hele levenMoet ik echt wel eens wat vaker doen
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik heb een vraag.. Magnum is in de aanbieding bij de AH, 1+1 gratis. Nu is alleen al de hele week één soort uitverkocht (inmiddels nog meer soorten) en het lijkt er niet bepaald op alsof ze het gaan aanvullen. Er staat namelijk geen op=op bij de aanbieding, zou ik een tegoedbon kunnen vragen?
Kan bij de Plus wel
Ga dat aan de servicebalie daar vragen danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Kan bij de Plus wel
ja sowieso. Heb bij de appie gewerkt. Naar de infobalie (waar je ook peuken haalt) en om vragen. Doen ze geheit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Kan bij de Plus wel
Winkel is nu toch dicht.. Dacht vraag het eerst hier. Daarbij werkt Vas toch bij de AH? (of iemand anders hier in ieder geval)quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga dat aan de servicebalie daar vragen dan
Ik zit het liefst gewoon chill op de bank/op bed ergens op een plek waar ik die hele dag en nacht ook nog blijfquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zit liever ergens in de frissen lucht
nou ik werk zelf bij de albert heijn en daar is t (dat ik weet) gewoon op=op=pechquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Kan bij de Plus wel
Dat word dan nog wat in utrecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit het liefst gewoon chill op de bank/op bed ergens op een plek waar ik die hele dag en nacht ook nog blijf
Meestal dus gewoon fijn m'n eigen huis, en dan vind ik het niet erg om stoned wel eens wat dingen te ondernemen, maar op een 'vreemde' of openbare plek stoned zijn vind ik nooit zo chill
Ja maar ik verwijs klanten die gaan zeveren over dat soort kleine dingen altijd doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Winkel is nu toch dicht.. Dacht vraag het eerst hier. Daarbij werkt Vas toch bij de AH? (of iemand anders hier in ieder geval)
ja, huisquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit het liefst gewoon chill op de bank/op bed ergens op een plek waar ik die hele dag en nacht ook nog blijf
Meestal dus gewoon fijn m'n eigen huis, en dan vind ik het niet erg om stoned wel eens wat dingen te ondernemen, maar op een 'vreemde' of openbare plek stoned zijn vind ik nooit zo chill
Oh, dat vind ik juist chillquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pittige tante die Vas..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik verwijs klanten die gaan zeveren over dat soort kleine dingen altijd door
Staat niet bij de aanbieding..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
nou ik werk zelf bij de albert heijn en daar is t (dat ik weet) gewoon op=op=pech
Ga het dan maar proberenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ja sowieso. Heb bij de appie gewerkt. Naar de infobalie (waar je ook peuken haalt) en om vragen. Doen ze geheit.
Vas' skeere Appie in Amsterdam doet het niet, gierige bitches.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Winkel is nu toch dicht.. Dacht vraag het eerst hier. Daarbij werkt Vas toch bij de AH? (of iemand anders hier in ieder geval)
Kan ik slecht tegen manquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pittige tante die Vas..
Ik zou niet eens durven vragen en waarschijnlijk na een vluchtige blik vanuit mijn ooghoeken snel weer naar huis vluchten.
vroegah, toen ik in de super werkte, vertelde ik klanten altijd waar producten wel voorradig waren of waar ze goedkoper warenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik verwijs klanten die gaan zeveren over dat soort kleine dingen altijd door
Whehe jaquote:
"mevrouw, ik krijg per uur betaald, hoe langer u mijn tijd verdoet hoe meer geld ik krijg eind van de maand, gaat u vooral verder"quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik slecht tegen manGaan ze tegen mij boos doen terwijl ik toch niet verantwoordelijk ben voor wat er besteld moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |