dat is goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners iets vragen over eten. Je weet dat ze dan meteen wegdromen en de lekkerste maaltijden in hun gedachten halen.
Mwah dat kan soms gebeuren. Ik vraag altijd wat droog is en ze flikkeren dan gewoon een handjevol soorten neer die ik vaak haal. Keuze genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso als een shop natte wiet verkoopt, is het tijd om op zoek te gaan naar een andere shop
Zijn er de laatste 5/6 jaar 2 dicht gegaan, volgens mij omdat ze te dicht bij een (middelbare) school waren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm oke![]()
Hoe is het aanbod qua shops daar trouwens?
Dat heb ik ook ooit gedaan. Leren koken is echt de ultieme stonerskill. (Naast joint draaien natuurlijk.) Zin aan cheesecake? Dan ga je dat maken. Varkenshaas in bladerdeeg? Uurtje werk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is goed.moet echt leren koken, beter dan aardappel groente en vlees.
Zit er goed veel thc op enzquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom? ik vind het kei onhendig in de omgang.
Ah ok. Zitten hier ook maar een shop of 4-5, maar eentje daarvan is echt superchill (betere wiet en chiller personeel dan daar ben ik eigenlijk alleen nog maar in Amsterdam tegengekomen) en nog een andere is heel chill om te zitten (altijd van die oosterse muziek op, zoals Ravi Shankarquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 5/6 jaar 2 dicht gegaan, volgens mij omdat ze te dicht bij een (middelbare) school waren.
Hier in het centrum zitten er iig 2 waar ik graag kom, leuke mensenDe ene wat professioneler dan de ander, maar gewoon best tof
Verder weet ik eigenlijk niet, Ede is best groot, er zal vast nog ergens anders ook een shop of twee zitten
Ja hier alles tot 8 pleuris teringzooi en ik kwam er 20:01 achter dat ik nog wat moest halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
godver blij dat de appie tot 10 open is
ben altijd nogal achtergebleven. en begin me er voor te schamen. altijd lui gewest, en wel voor mn ouders gekookt afentoe maar altijd simpel. altijd hetzelfde. ben dat nu wel zat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gedaan. Leten koken is echt de ultieme stonerskill. (Naast joint draaien natuurlijk.) Zin aan cheesecake? Dan ga je dat maken. Varkenshaas in bladerdeeg? Uurtje werk.![]()
Joah ik ben wel trots op m'n kook skills.![]()
Leren koken is niet moeilijk man, gewoon de aanwijzingen van een recept opvolgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd nogal achtergebleven. en begin me er voor te schamen. altijd lui gewest, en wel voor mn ouders gekookt afentoe maar altijd simpel. altijd hetzelfde. ben dat nu wel zat.![]()
moet gewoon idd niet lui zijn en gewoon doen.Kan hooguit fout gaan.
Oh da's nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok. Zitten hier ook maar een shop of 4-5, maar eentje daarvan is echt superchill (betere wiet en chiller personeel dan daar ben ik eigenlijk alleen nog maar in Amsterdam tegengekomen) en nog een andere is heel chill om te zitten (altijd van die oosterse muziek op, zoals Ravi Shankar)
Schamen hoeft niet! Je kan het altijd leren en naar het schijnt ben je altijd wel in leven gebleven omdat je nu nog post.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben altijd nogal achtergebleven. en begin me er voor te schamen. altijd lui gewest, en wel voor mn ouders gekookt afentoe maar altijd simpel. altijd hetzelfde. ben dat nu wel zat.![]()
ik riep dat altijd tegen mijn zusjes, die zijn nu eindelijk uit het ouderlijke huis......... maar kunnen alleen een ei bakken, en dan komen ze dus bij mama etenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Johquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die zit er als het droog is ook nog wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |