Pizza.quote:
en dan bij het rollen voel je echt bulten in je jointquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
Tering, ik heb nu echt van die kleffe klonten over de tabak gestrooid ipv nette droge wietkruimels
Ik wou juist Bubble omdat dat altijd zo fijn droog is![]()
was al aan het kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die curry?10 minuutjes werk, 15 min opstaan
Rijst, erwten en loempia zijn opzich een combo. Misschien wat kip erbij en zo'n blikkie variatie groente (bonduelle oid)quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik heb:
witlof. tuinbonen. erwten. rijst. witte bonen. oven patat achtig spul, kaassouflé en loempia (vietnamees)
Wat zal ik brouwen.
Gekarameliseerde witlofquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik heb:
witlof. tuinbonen. erwten. rijst. witte bonen. oven patat achtig spul, kaassouflé en loempia (vietnamees)
Wat zal ik brouwen.
Wtfquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
Tering, ik heb nu echt van die kleffe klonten over de tabak gestrooid ipv nette droge wietkruimels
Ik wou juist Bubble omdat dat altijd zo fijn droog is![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan bij het rollen voel je echt bulten in je joint
vieze plakkerige kutzooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan bij het rollen voel je echt bulten in je joint
dan sowieso boodschappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Sardu het volgende:
Misschien wat kip erbij en zo'n blikkie variatie groente (bonduelle oid)
Hm, jammer.quote:
ik doe meestal in de grinder, en dan met sigaret in een zakje, sigaretten zinn kurkdroog dus trekt het 'vocht' inquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik het wietzakje anders gewoon open laten zodat het wat verdroogt? Of 'ontglipt' daarmee ook de thc ofzo?
Heb je een oven?quote:
Gewoon je zakkie wat open laten en wegleggen. Natte wiet kopen bij de shop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
vieze plakkerige kutzooi![]()
![]()
Maar wieten het ruikt wel goed
Ik zal jou eens ff voele.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon je zakkie wat open laten en wegleggen. Natte wiet kopen bij de shop.![]()
Altijd ff voele.
Ja, normaal is dezelfde wiet bij dezelfde shop juist altijd heel fijn droog en makkelijk te verkruimelen tot in de kleinste kruimeltjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
WtfDat je shop wiet verkoopt die nog half nat is... :S
Sowieso als een shop natte wiet verkoopt, is het tijd om op zoek te gaan naar een andere shopquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon je zakkie wat open laten en wegleggen. Natte wiet kopen bij de shop.![]()
Altijd ff voele.
't Is juist al jaren echt de beste shop in de omgevingquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso als een shop natte wiet verkoopt, is het tijd om op zoek te gaan naar een andere shop
t zit wel goed denk ik, t komt meer omdat ie maar 1 keer per dag eten heeft gekregen (hebben we de buren ook verteld dat ze dat moesten doen) en door de stress ofzo valt zn haar uit denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, je mag toch hopen dat je die mensen kan vertrouwen
Om een ovenpizza te halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja.
Maar ben al overtuigd. ik ga naar de winkel.
zoveel hulp hier.bazenSC
Kleverige wiet is júist goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, normaal is dezelfde wiet bij dezelfde shop juist altijd heel fijn droog en makkelijk te verkruimelen tot in de kleinste kruimeltjes.
Echt half nat is het niet, maar gewoon nog wel wat plakkerig en dat je het zo plat kan drukken met je vingers, en het in je grinder gekleeft blijft zitten en als klontjes op je joint beland
Het is dat ik lui ben, anders zou ik er voor teruggaan
Hmm okequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is juist al jaren echt de beste shop in de omgeving
Stoners iets vragen over eten. Je weet dat ze dan meteen wegdromen en de lekkerste maaltijden in hun gedachten halen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja.
Maar ben al overtuigd. ik ga naar de winkel.
zoveel hulp hier.bazenSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |