Aw yissss. Lekker je kat knuffelen nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef Studeur het volgende:
En back home
amper geslapen vannacht en in t vliegtuig dus tot laat smoken zal het niet worden maar in ieder geval BLOWEN vanavondna al die dagen
fijn fijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef Studeur het volgende:
En back home
amper geslapen vannacht en in t vliegtuig dus tot laat smoken zal het niet worden maar in ieder geval BLOWEN vanavondna al die dagen
lekkahquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef Studeur het volgende:
En back home
Ja hier ook waarschijnlijk.. Had vanmorgen al erg optimistisch geen jas mee genomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
Lekker midden in het zware onweer een peukje roken in de pauze op het werk.
Zal wel zeiknat worden zo op weg naar huis
hij kwam helemaal miauwend aanlopen enzo maar hij ziet er echt slecht uit. ik denk dat hij mishandeld is door de buren want hij is helemaal vermagerd en zn vacht zit losquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aw yissss. Lekker je kat knuffelen nu.
quote:
Same herequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja hier ook waarschijnlijk.. Had vanmorgen al erg optimistisch geen jas mee genomen
Je zit zwolle toch? welke shoppa haal je altijd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same here
Klein stukje terug jaar huis gelukkig, maar moet ook nog wiet halen en da's juist weer verder fietsen
Ik wil naar huis
Dik 20min fietsen straks.. Ik blijf gewoon hopen dat het droog wordtquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same here
Klein stukje terug jaar huis gelukkig, maar moet ook nog wiet halen en da's juist weer verder fietsen
Ik wil naar huis
Whutquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Studeur het volgende:
hij kwam helemaal miauwend aanlopen enzo maar hij ziet er echt slecht uit. ik denk dat hij mishandeld is door de buren want hij is helemaal vermagerd en zn vacht zit los
arme jongen, gelukkig kan hij nu weer de hele dag eten en op bed liggen.
Wat serieusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij kwam helemaal miauwend aanlopen enzo maar hij ziet er echt slecht uit. ik denk dat hij mishandeld is door de buren want hij is helemaal vermagerd en zn vacht zit los
[..]
Buren die verzorging van andere niet serieus nemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WhutIs dit de eerste keer dat de buren voor d'r zorgden?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Idd, je mag toch hopen dat je die mensen kan vertrouwenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Buren die verzorging van andere niet serieus nemen
Ja echt he..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, je mag toch hopen dat je die mensen kan vertrouwen
knikkerbommetje naar binnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt he..
Dan maar geen chocolaatjes of fles wijn als beloning voor verzorgen van de kat
Knokploeg, Knikkerbommetje..quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Knokploeg, Knikkerbommetje..Die Turkse pizza doet wonderen voor goede ideeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |