Heldquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gulden middenweg: Pizza uit de oven.
Bizar eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee ze hebben een nieuwe die wat meer geloofwaardig overkomt.
Ga toch geen ginger geloven als ie het over 't weer heeft.
DITquote:
ja daar heb je toch niets aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
meh, dit keer weer de kleverige Bubblegum ipv de droge die makkelijk verkruimelt
Haha, ik dacht "Wtf, 2006?".quote:
jij weetquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daar heb je toch niets aan
droge wiet
niet naar moeders komen om daar te eten en dan weer naar huisquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ovenpizza: Niet echt duurder dan een normale maaltijd, maar veel minder moeite dan een normale maaltijd.
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
vond nog een paar kruimeltjes wiet, moet in de bong genoeg zijn om stoned van te worden na 10 dagen zonder
heb het blowen trouwens helemaal niet gemist, alleen de eerste avond had ik wel zin in een jointje maar voor de rest is vakantie op zich al heel chill dus heb je ook geen wiet nodig om t chill te maken. en bier vervangt natuurlijk wiet
Daarvoor moet je naar buiten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet naar moeders komen om daar te eten en dan weer naar huis
de appie is 5 min van je vandaan, ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan word het wel weer zon kutgerecht.
ga morgen pas weer boodschappen doen.
heb ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ovenpizza: Niet echt duurder dan een normale maaltijd, maar veel minder moeite dan een normale maaltijd.
ja precies! al die mensen klagen dat wiet vers moet zijn, fuck dat, zelf wiet dat ik een jaar geleden in de kast heb gestopt kun je prima roken, en ik heb liever gewoon een mooie communistische jointquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij weetdat verdeelt ook veel fijner over je jointje
en wat ga ik dan halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
de appie is 5 min van je vandaan, ga.
Loempiaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik heb:
witlof. tuinbonen. erwten. rijst. witte bonen. oven patat achtig spul, kaassouflé en loempia (vietnamees)
Wat zal ik brouwen.
Hoeveel loempia's?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik heb:
witlof. tuinbonen. erwten. rijst. witte bonen. oven patat achtig spul, kaassouflé en loempia (vietnamees)
Wat zal ik brouwen.
Maak dit, net ook gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan word het wel weer zon kutgerecht.
ga morgen pas weer boodschappen doen.
Moet ik het wietzakje anders gewoon open laten zodat het wat verdroogt? Of 'ontglipt' daarmee ook de thc ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja precies! al die mensen klagen dat wiet vers moet zijn, fuck dat, zelf wiet dat ik een jaar geleden in de kast heb gestopt kun je prima roken, en ik heb liever gewoon een mooie communistische joint
Pizza.quote:
en dan bij het rollen voel je echt bulten in je jointquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
Tering, ik heb nu echt van die kleffe klonten over de tabak gestrooid ipv nette droge wietkruimels
Ik wou juist Bubble omdat dat altijd zo fijn droog is![]()
was al aan het kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die curry?10 minuutjes werk, 15 min opstaan
Rijst, erwten en loempia zijn opzich een combo. Misschien wat kip erbij en zo'n blikkie variatie groente (bonduelle oid)quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik heb:
Wat zal ik brouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |