Ik kook altijd direct voor 3 dagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders leer je koken en flikker je niet je kip op een bord in de magnetron.
Barbaar.
Hulde aan de survivalaar.quote:
Rijst met gember en kurkumaquote:
Ah, dus was het gewoon opwarmen. Phew.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kook altijd direct voor 3 dagen(of 6 personen, het is maar hoe je het bekijkt
)
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
Ja ik loop echt mega achterquote:
quote:
Heftige kookmuziek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Kip gemarineerd met chili en peper, gewokt met kleine stukjes wortelen en uitjes met een milde rijst
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Maar rijst is toch juist mild als het niet gekruid is?quote:
Zou kunnen, kip van Jumbo iig (familiepakket hele kipfillets)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
supermarkt kip vol water, water kookt en plof(kip?
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hasj komt over het algemeen ook van indica, en daar word je nu eenmaal stoned vanEn van tabak erbij word je ook stoned (je bloedvaten vernauwen door de tabak).
zout water zelfs nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk inderdaad, oplichters zijn hetVolstauwen met water om het gewicht op te drijven
indica'squote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
Ik vond mur wel lekker bezig vandaag met z'n natuurkundige shitjes waar ik eventjes te dom voor was om te begrijpen waar de fuck het over ging en dus doorscrolldequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
GODVERDOMME, mijn kip knalt van mijn bord af in de magnetron. Zijn er quantumphysisisten in deze sc die mij vertellen hoe dit kan?
de beste poezels heten poesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poes_YAWN by LompeHork, on Flickr
Één van onze poezen, deze heet "Poes"wat een lekkerding is het ook.
NU HEB IK ZIN IN KIP GODVERDOMME KUTNEGERquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er lag maar 1 stukje kip naast trouwens
Nee. Van indica (en hasj) word je stoned en van sativa word je high. Met tabak erbij word je van indica nog stoneder en word je van sativa ook stoned.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van indica (hasj) werd je toch high en van sativa (wiet) werd je stoned?
Of maakt het niet uit, zolang je er maar geen tabak bij doet als je high wil worden, en wél tabak als je stoned wil worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |