Ik ook niet. Gewoon op google zoekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, ik ben niet goed met themes, ga dan altijd autisten dan de kleuren van de dingen die ik reblog niet kloppen enzo
oh whehequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, ik ben niet goed met themes, ga dan altijd autisten dan de kleuren van de dingen die ik reblog niet kloppen enzo
Nicequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TV / Transformers IV in productie!! En weer in Detroit.
Zei het toch.
Yes, zie DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceVerder al enig nieuws daarover dan?
Geen squattheme hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb iets met oceanen en palmbomen en bloesem
Het is 'SWAT team'.quote:
Doordat je altijd zo de focus op kuiten legt ontgaat je helemaal de schoonheid van de knieholte. Leer eens wat verder kijken.quote:
Superdudes?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik Tumblr heb
Tumblr
Hyves
Superdudes
Partyflock
CU2![]()
![]()
niet doen je wilt toch niet van die vieze spieren en eruit gaan zien als een bodybuilderquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook beginnen met sporten en mooi gespierd worden
even wachten tot 20 graden, dan gaat het sportschoolvolk gaan 'aan de slag'quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil ook beginnen met sporten en mooi gespierd worden
Die ben ik stap voor stap aan het instrueren wat ie moet doen in de keukenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Sardu het volgende:
Mur is met z'n hele toko in de brand gevlogen?
Bij ons zijn een keer twee docenten (of nja een AK docent en een congierge) gewoon weggepest/weggegaan nadat hun gay.nl profielen door leerlingen ontdekt waren en overal werden rondgeplakt enzoquote:
ik zei mooi gespierdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Beach het volgende:
[..]
niet doen je wilt toch niet van die vieze spieren en eruit gaan zien als een bodybuilder
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ben ik stap voor stap aan het instrueren wat ie moet doen in de keuken
toen ze hier een gebouw wilden bouwen vroegen ze toen ik langs fietste of ik even de heipaal tussen mijn benen kon klemmen zodat ze hem de grond in konden slaanquote:
Dat is eigenlijk best wel triestquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons zijn een keer twee docenten (of nja een AK docent en een congierge) gewoon weggepest/weggegaan nadat hun gay.nl profielen door leerlingen ontdekt waren en overal werden rondgeplakt enzo
Dat kon ik vroeger ookquote:
wtf is dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt sick uit
Dit is natuurlijk helemaal niks voor in een stonertopic he. Mindfucks allover bij de vaste bezoekers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt sick uit
Smaakt vast naar poepquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef OllieWilliams het volgende:
chinezen met fancy sigaretten hierBordeauxrood bij de filter ipv bruin, met dan aan de bovenkant van het filter (dus niet waar je hem in je mond steekt, maar waar het overgaat in witte vloei gewoon) een goud en een zilver randje
Het valt niet mee moet ik je zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
![]()
De arme jongen. Nouja, zolang hij reageert is ie nog niet in de brand gevlogen.
Wat is ie aan het bereiden dan? Beef jerky?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt niet mee moet ik je zeggen
Kip curry met zo'n potje van patak's en rijstquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat is ie aan het bereiden dan? Beef jerky?
Truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |