quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
PAK EM IN ZN ANUSBARREL!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
YEAH!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
EN HARD OOK![]()
Mja wat meer afwezig dus![]()
Deze toevallig?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het met een vinger in mn neus ja, maar hij kan niet koken dus dit is heel wat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te worden![]()
![]()
Gewoon blijven oefenen
Vorige keer ben ik gaan zitten gamen, had toen gewoon moeten helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahadoe het samen met Vas, die kan het met 1 vinger in de neus en dan heb jij een handje vrij.
Fck yeah.quote:
Nee:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze toevallig?
http://www.mijnreceptenbo(...)te/kip-kerrie-2.html
haha ui en tomaatblokjesquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ziet er nice uit man(wel 0 groenten door of niet
)
quote:
haha eerst maar een keer zonder domme foutenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu hoger die lat he...?
Volgende keer zonder potjes...
Hulde!!!quote:
Ik ga hem doodmaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is een verwachte zet wel
Kutgroen
Oh maar heel veel recepten ontstaan door "foutjes"quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha eerst maar een keer zonder domme fouten
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hulde!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk kan ie alleen overleven.
[ afbeelding ]
I have witnessed your capacity for courage, and though we are worlds apart, like us, there's more to you than meets the eyequote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
I have witnessed your capacity for courage, and though we are worlds apart, like us, there's more to you than meets the eye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |