quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
Moira gaat zaterdag soppen in haar broekje.
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kip curry met zo'n potje van patak's en rijst
Chinezen zijn raarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
TrueStaat ook in chinese tekens op dat je kanker krijgt zie ik, die gast importeert schijnbaar zijn sigaretten uit China?
Ik doe het met een vinger in mn neus ja, maar hij kan niet koken dus dit is heel watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"I wish to serve you lord Moira."
Lady neger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"I wish to serve you lord Moira."
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar, maar, dat is toch niet zo moeilijk?
Kijk ik laterquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
PAK EM IN ZN ANUSBARREL!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk ik laterFf Keezen met Mono want nu kunnen we eindelijk in hetzelfde team DIE KUT GROENE COMPUTER VERSLAAN
![]()
![]()
![]()
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen van de onderdelen ooit gemaakt, laat staan samen
YEAH!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
EN HARD OOK![]()
Mja wat meer afwezig dus![]()
Deze toevallig?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het met een vinger in mn neus ja, maar hij kan niet koken dus dit is heel wat
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Goed bezig man, over een paar maanden ben je rijp om chefkok te worden![]()
![]()
Gewoon blijven oefenen
Vorige keer ben ik gaan zitten gamen, had toen gewoon moeten helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahadoe het samen met Vas, die kan het met 1 vinger in de neus en dan heb jij een handje vrij.
Fck yeah.quote:
Nee:quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze toevallig?
http://www.mijnreceptenbo(...)te/kip-kerrie-2.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |