Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Me moeder heeft een keer spacecake op gehad terwijl ze dacht dat het cake was
Ja maar dit was niet van mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.
"Oh, heb je lekker cupcakes gebakken."
Uhu
*ziet moeder hap van cupcake nemen.
Hier m'n kattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heheh dat is die van mij ook al eens overkomen.
"Oh, heb je lekker cupcakes gebakken."
Uhu
*ziet moeder hap van cupcake nemen.
Die van mij hebben 2 jaar achter elkaar mijn plantjes groot gebracht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit ja... mn pa blowed al 40 jaar niet meer, maar hij moet altijd ff aan mn wiet/hasj ruiken...
haha tuurlijk wel, maar vond ik grappigquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha kan ze dat?
Kon je zelf niet dan
De hond van een vriend van me had ooit zijn spacebrownies opgegeten. moest zn maag leeg laten pompen enzo. echt niet cool.quote:
Brownies ook nog, dan is de wiet niet eens het grootste gevaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
De hond van een vriend van me had ooit zijn spacebrownies opgegeten. moest zn maag leeg laten pompen enzo. echt niet cool.
Chill, mijn moeder is sinds laatst gestopt met rokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha tuurlijk wel, maar vond ik grappig
ze kon het niet zo goed, maar was rookbaar.
Die van mij ook al eens...quote:
Ik heb die van mij maar naar huis laten gaan na 1 hap en niks verteld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar dit was niet van mij
Ik kan dat niet maken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb die van mij maar naar huis laten gaan na 1 hap en niks verteld.
En hoe lagen ze erbij? Mijn kater lag alleen nog maar op de grond in de huiskamer en mn poes die liep een beetje waus te zwalken en doenquote:
Mijn kat snuft eraan en denkt het zal wel..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Snowballed het volgende:
Katten snaaien mijn wiet ook altijd weg... die beesten hebben er iets mee..
(En muizen eten kleine wietplantjes)
Weinig. Ze vond het vreemd dat ze het cakeje niet op mocht eten maar ik had dr wijs gemaakt dat ie bedorven was.quote:
hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weinig. Ze vond het vreemd dat ze het cakeje niet op mocht eten maar ik had dr wijs gemaakt dat ie bedorven was.
Denk ook niet dat 1 hap zo'n impact heeft.
nee de chocolade idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brownies ook nog, dan is de wiet niet eens het grootste gevaar
Ik heb t echt met verschillende katten gehad..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn kat snuft eraan en denkt het zal wel..
De puppy hier denkt er anders over, was van de week bijna mijn gram kwijt maar met mijn reflexen is alles op het nippertje goed gekomen
Hij had een stuk spacecake opgegeten en heeft de hele avond ondersteboven op de bank doorgebracht. Niet veel spannends gedaan maar je kon wel merken dat hij kachellam was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe lagen ze erbij? Mijn kater lag alleen nog maar op de grond in de huiskamer en mn poes die liep een beetje waus te zwalken en doenHadden overigens samen een halve muffin op
Kutbeesten ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij had een stuk spacecake opgegeten en heeft de hele avond ondersteboven op de bank doorgebracht. Niet veel spannends gedaan maar je kon wel merken dat hij kachellam was.
Ja, de hond komt er gelijk aan huppelen voor het vreemd geurtjequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb t echt met verschillende katten gehad..
Honden vreten ook echt toppen tegelijk idd...
1 van de theoriën over de kaboutermythes van vroeger schijnt dat het kwam door het eten van beschimmeld brood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha![]()
Straks zou ze alleen bedorven cake eten omdat het zo goed voelde erna
Het was wel een keiharde baas toen ik hard ging op paddos. De enige die me gerust kon stellen in chaos die ik in mijn hoofd gemaakt had.quote:
worden ze er stoned van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Snowballed het volgende:
De plaatselijke coffeeshop pitbull heeft een keer voor onze neus echt een hele hap toppen gesnaaid...
Dat beest lag echt voor pampus... Maar verder geen problemen mee gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |