mental note madequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
hey life heb je de nieuwe the world is a beautiful place al gehoord?
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja moet zeggen dat ik het soms wel vet vindt, maar je hebt er zo verrekte weinig aan
ja bijvoorbeeld lekker rielekzen en bedenkend at je nog iets moest doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja soms vind ik het juist rete irritant aan stoned zijn dat ik zo lui ben dus lijkt me ook wel wat om met mensen samen te doen vooral
Het meeste is een kruising tussen een indica en sativa, dat je het even weet, zoals white widowquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, alleen een kolom voor hasj en wiet en voorgedraaide joints![]()
Haze staat sowieso wel op de lijst, altijdMaar eens nemen dan
Heb volgens mij wel één keer een hazejoint gerookt maar is me niet van bij gebleven dat het zo'n verschil maakte ofzo
moderne versie van 'save as'quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dus gewoon shit die jij dan op tumblr ziet die je vet vindt zet je dan op je eigen tumblrpage? Zodat je een soort samenvatting hebt van plaatjes die jij vet vindt?
En andere mensen kunnen dan hersenloos door jouw plaatjes scrollen?
Jammer dat ik dat al in zie voor ik ermee begonnen benquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld lekker rielekzen en bedenkend at je nog iets moest doen
Ga van FOK! af danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt, zodra je inziet dat het tijd kost en het feitelijk niks oplevert is het leuke eraf.
Ah okequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het meeste is een kruising tussen een indica en sativa, dat je het even weet, zoals white widow
Ik zou emotionally stable doen en good looking denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze plaatjes kunnen bij mij dus nooit kloppen he
mijn tumblr is beter allemaal goede muziek en muzikanten enzo !!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Bij Ama zie je eigenlijk alleen dingen gerelateerd aan wiet, tattoos, eten en seks.
Ik kies gewoon niet dan behoud ik alle 3quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou emotionally stable doen en good looking denk ik.
Geen idee, maar ik zie nu je sig pas.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Bij Ama zie je eigenlijk alleen dingen gerelateerd aan wiet, tattoos, eten en seks.
Hehe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie nu je sig pas.
geef link danquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn tumblr is beter allemaal goede muziek en muzikanten enzo !!!
Ik vind ama's layout wel tofferquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
the-shape-of-pun-to-come haha snap je hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |