Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon Hazequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar noem eens wat goede sativa dan?
Kan ik dat ook gewoon grinden en over m'n joint gooien zoals ik dat nu met mijn WW/K2/Bubblegum doe enzo?
Waar moet ik om vragen bij de shop_
beter rook je gewoon goede hasj, van die bijna zwarte die op kamertemp als fimoklei aanvoelt, zachter de beterquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar noem eens wat goede sativa dan?
Kan ik dat ook gewoon grinden en over m'n joint gooien zoals ik dat nu met mijn WW/K2/Bubblegum doe enzo?
Waar moet ik om vragen bij de shop_
Oh, wist ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee jong, indica is makkelijker binnenshuis te kweken dus daar zal je eerder bubble hasj van vinden, maar ekte eckte hasj, gerold, komt gewoon van wat er in die omgeving staat
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
nooit hasj gerookt, is het zoveel anders dan
Dank je.quote:
En iedereen wéét dat je stoned bent (terwijl ze dat níét weten) en dat helemaal kut voelt wnat je moet normaal doen amar lukt nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met dat gevoel in het openbaaralsof je jezelf van veraf ziet en melig en vet para om je heen
Nee, alleen een kolom voor hasj en wiet en voorgedraaide jointsquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon HazeMaar elke Haze voldoet in principe. Hebben ze niet gewoon op de 'menukaart' bij jou een kolom voor indica en een kolom voor sativa? En het draaien en alles is precies hetzelfde
Het is hier geen gym.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben jullie al eens protein gerookt? (waterpijp)
alle niederlandsche haze is enkel kruizing, nu heb je wel in amsterdam een paar shops die vooral sativa domiant strains kweken maar is toch anders, greenhouse moet je dan wezenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke Haze is sativa. Mijn favoriet is Super Silver Haze of Super Lemon HazeMaar elke Haze voldoet in principe. Hebben ze niet gewoon op de 'menukaart' bij jou een kolom voor indica en een kolom voor sativa? En het draaien en alles is precies hetzelfde
Tieten zijn mooi hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee serieus, omdat ik op je Tumblr keek en tieten enzo.
pics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee serieus, omdat ik op je Tumblr keek en tieten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |