Ga ook elke keer kapot.quote:
Bijna. Zit in spanning te wachten sis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok weet je al waar je komt te wonen?
Nog steeds weed-free vas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij mag die slap in zn reet steken weetje
OKquote:
Nee man, allang niet meerquote:
Ben je verslaafd?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OK
[..]
Nee man, allang niet meerBen right now tantoestoned
Zonde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OK
[..]
Nee man, allang niet meerBen right now tantoestoned
Wou in eerste instantie the 5th van Beethoven erin verwerken. Vond Marvin toepasselijker though.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Gorzalka het volgende:
Haha Yuri, ging stuk bij Sexual Healing!
Welke? http://www.youtube.com/user/HetIsDeBoy/videosquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Murdera het volgende:
Heb je link Van Dar auto filmpje nof Yuri?zag trouwel laatat Yuri_boyka oid ingame
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke? http://www.youtube.com/user/HetIsDeBoy/videos
Serieus haha, welk spel?
Ik ben ook een oostblokker, maar WoT speel ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Waa in world of tanksmaar was een oostblokker
hehe sprak alleen poolsquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook een oostblokker, maar WoT speel ik niet.
soso cryptischquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik was vrij en viriel, je probeert wat, je krijgt wat, soms bevalt het, soms bevalt het niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef BaronBobba het volgende:
[..]
Ja vriend, ben nu 40 jaar en het aantal blauwtjes dat ik gelopen heb... ben de tel kwijt.
Ben niet echt verlegen, maar heb geen vlotte babbel wat de dames betreft.
De veeleisende Nederlandse prinsessen moeten je niet als je geen werk hebt en 'gevoelig' bent.
Ja, als vriend en hoe kan het toch dat zo'n leuke jongen geen vriendin heeft, hoor je steeds.
Vraag maar aan al die vrouwen die me hebben afgewezen, maar het ligt niet aan mij zeggen ze dan.
Ja, ik heb een zwak voor Aziatisch schoon en heb ook mijn behoeftes/verlangens/hoop & dromen.
Als de vrouwen je nog niet met de reet aankijken, geef mij maar eens de kans om het meisje op die foto tot mijn vriendin te maken en ik spring een gat in de lucht.
Zal er alles aan doen om haar gelukkig te maken!
Ja, dan noem me maar een stakker.
Ben niet geboren als een mooiboy, ben kaal geworden, ben geen stoere gast met een pet op, piercings en armen onder de plakplaatjes, noch een 'spannende' Marokkaan waar ze tegenwoordig op vallen in dit land.
Ik moet het doen met wat ik gekregen heb en heb een hele zware periode achter mijn rug van 10 jaar ellende buiten mijn schuld om.
Lang verhaal, maar wat ik eigenlijk tegen je wil zeggen is heel simpel: fuck you!
Gaat niet gebeuren. Ik verander gewoon haar wachtwoord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoop dat jouw fittie echt gigantisch gaat worden
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tamashii die Danny pijpt om Bobby een permban te bezorgen, waar ze vervolgens foto's van maakt, hem chanteert en FOK! overneemt!
Dit.quote:
Ok, en denk nu maar weer even aan hoe ze lacht en doetquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
De Hoed is terug met een all-new style, en ditmaal op het strand. Zwart, heroin-bleek en semi-verhullend gaas komen allen samen in een zinderende en wervelende Baywatch-sensatie die enkel en alleen het magnifieke werk van de immer verbazende Hoed kan zijn. Fantastisch.
[ afbeelding ]
Handen omhoog als je haar over je heen wilt trekken. BobbyB, ik ken jouw smaak.
Liever niet, dan ben ik straks niet meer in staat om geheel objectieve teksten over haar uit mijn klaterklavier te kletteren en sta ik op straat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, en denk nu maar weer even aan hoe ze lacht en doet
Ze heeft te veel tandvlees. punt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Liever niet, dan ben ik straks niet meer in staat om geheel objectieve teksten over haar uit mijn klaterklavier te kletteren en sta ik op straat.Aan de bedelstaf alles.
Maar inderdaad, ze heeft niet alles mee. Nu kunnen we ons afvragen: is dat niet alleen maar goed?Zo kunnen veel mensen zich met haar identificeren zonder dat ze daar moeite voor hoeft te doen. Daar is vast over nagedacht.
Too little too latequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/tech/350(...)-hevige-kritiek.html
Beperkingen Xbox One geschrapt na hevige kritiek
Microsoft heeft aangekondigd zijn tweedehands-beleid en online check te schrappen nadat het felle kritiek kreeg op de beperkingen van de Xbox One.
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-bij-xbox-one.html
Microsoft schrapt 'always on' en drm bij Xbox One
Microsoft gaat haar beleid rond de Xbox One aanpassen, zo maakt Don Mattrick bekend. Het is niet meer nodig om elke 24 uur verbinding te leggen via internet. Bovendien schrapt Microsoft de maatregelen die het wilde invoeren bij de doorverkoop van games.
Ben een ontbijtje voor je aan het maken, schat, net even aardbeien gekocht bij de groenteboerquote:
Tandvlees? Details, de details. De details maken haar. Eigenlijk is dat wel precies waar de Hoed voor staat. Stijl, originaliteit en finesse - effortless. Ze denkt dat ze weet hoe goed ze is, maar de werkelijkheid is anders.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tandvlees? Details, de details. De details maken haar. Eigenlijk is dat wel precies waar de Hoed voor staat. Stijl, originaliteit en finesse - effortless. Ze denkt dat ze weet hoe goed ze is, maar de werkelijkheid is anders.
Die vervreemding van realiteit zullen veel mensen als uiterst opwindend ervaren, een spannende escape uit hun vlotte stadse leven, waarin van alles kan gebeuren maar elke dag helaas hetzelfde is.
De Hoed choqueert, overtreft en overdondert iedereen met haar eigen, unieke kijk op mode, ethiek en energie, en heeft de spreekwoordelijke wereld geheel aan haar platte voeten.8/10
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:49 schreef Gorzalka het volgende:
De Panz geobsedeerd door een of ander gaar onaantrekkelijk vrouwtje met mannelijke gelaatstrekken, dat ik dit moet meemaken, zeg.
Als jij 300 euro per dag verdient met je modeblog ga jij ook wel zo geil uit je ogen kijken, beste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:49 schreef Gorzalka het volgende:
De Panz geobsedeerd door een of ander gaar onaantrekkelijk vrouwtje met mannelijke gelaatstrekken, dat ik dit moet meemaken, zeg.
CY is veel leuker dan de Hoed. Ons samenwerkingsverband gaat niet verder dan onze liefde voor het vak. Verder heeft ze gewoon een vriend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Het komt ongezond over.. helemaal gezien het feit hij al onder de plak zit.
Zonde.
Hoe voel je je daarbij? wat doet het met je?quote:
Wat is er met die rechterhand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
De Hoed is terug met een all-new style, en ditmaal op het strand. Zwart, heroin-bleek en semi-verhullend gaas komen allen samen in een zinderende en wervelende Baywatch-sensatie die enkel en alleen het magnifieke werk van de immer verbazende Hoed kan zijn. Fantastisch.
[ afbeelding ]
Hoezo? Hoe ze doet heeft ze zelf in de hand hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Liever niet, dan ben ik straks niet meer in staat om geheel objectieve teksten over haar uit mijn klaterklavier te kletteren en sta ik op straat.Aan de bedelstaf alles.
Maar inderdaad, ze heeft niet alles mee. Nu kunnen we ons afvragen: is dat niet alleen maar goed?Zo kunnen veel mensen zich met haar identificeren zonder dat ze daar moeite voor hoeft te doen. Daar is vast over nagedacht.
Ze zit diep in gedachten en speelt met het zandquote:
dit dus. Beetje ongeloofwaardig allemaal nu.quote:
met kleding is ze leuker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Post even een leuke selfie danquote:
Selfietuesday is al geweest, Gogoquote:
Ik vind het fijn voor haar. Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk'), dat pretentieuze gejammer, die moeilijke blikken, haar eigen stijl, etc. Die frustratie, heerlijk. Maar sinds ik dat filmpje heb gezien...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe voel je je daarbij? wat doet het met je?
Je lijkt emotioneel in de war te zijn. Verder ben ik het eens met je laatste zinquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor haar. Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk'), dat pretentieuze gejammer, die moeilijke blikken, haar eigen stijl, etc. Die frustratie, heerlijk. Maar sinds ik dat filmpje heb gezien...
Man man man, begrijp me niet verkeerd, want die vriend mag haar houden. Zou haar nog niet eens tegen vergoeding met mijn elleboog aanduwen en ik heb CY dan ook verboden om ook maar één vinger naar die duurbetaalde Friese flamoes uit te steken.Ze moet gewoon eens normaal doen.
Bij hem komt het erbij door zijn wijkende haarlijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft nog meer haar op zijn voorhoofd dan zij
Geen zin inquote:
quote:
#throwbackthursdayquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Selfietuesday is al geweest, Gogo. Vandaag is het #throwbackthursday, en jouw smaak kennende, is dat een foto waarop ze ~14 was.
Die stance van de benen tijdens het rennenquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
chai je zat niet net in de trein richting 010 he?
Ja en doordat ze zichzelf chicks running on kicks noemen dacht ik ook dat ze misschien speciale schoenen hadden waardoor het zo ging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die stance van de benen tijdens het rennen
leuken nrquote:
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummersquote:
Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummers.
Nootmans die denkt dat hij mij helemaal doorheeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt emotioneel in de war te zijn. Verder ben ik het eens met je laatste zin
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en doordat ze zichzelf chicks running on kicks noemen dacht ik ook dat ze misschien speciale schoenen hadden waardoor het zo ging.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
whihihi wij doen bloopies hihihi hahahahaahaha aaaaaaaaah.
Ik heb echt geen idee, kan me niet voorstellen dat je serieus bent dus ik blaat gewoon mee met je proza. Verder heb ik ook geen behoefte ook maar iemand op dit godforsaken forum door te hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.
[..]
Nootmans die denkt dat hij mij helemaal doorheeft.Cute.
Snap niet waarom ze dat op youtube zetten, het is niet eens grappig voor anderenquote:
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppenquote:
leukste feest zijn dat. Meebleren enzquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummers.
ambi is nooit te missen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppen.
Hoekjes nog wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppen.
Keep it up, keep it right up.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, kan me niet voorstellen dat je serieus bent dus ik blaat gewoon mee met je proza. Verder heb ik ook geen behoefte ook maar iemand op dit godforsaken forum door te hebben
Het is gewoon beschamend ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat op youtube zetten, het is niet eens grappig voor anderenMisschien voor hun oma en opa.
quote:
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehadquote:
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
Het is gewoon beschamend ook.Je zou haar vriend maar zijn, dan moet je dit soort shit kijken en doen alsof je het leuk en 'goed' vindt.
Gelul, ze is gewoon teruggegaan naar haar roots. De hele dag vechten met die mede-Turken in dat Gazastrook topic en naar komijn en foute aftershave ruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehad.
dat is in 95% van alle gevallen in relaties zo. En als je het niks vind, dan krijg je dat vraag; "wat is er?" en moet je uitleg gevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
Het is gewoon beschamend ook.Je zou haar vriend maar zijn, dan moet je dit soort shit kijken en doen alsof je het leuk en 'goed' vindt.
en wij moeten "caren" want¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehad.
panzer wil als vriendin iemand die bijna een 1 op 1 copy van hem is, alleen met iets grotere tieten,een kut en wat langer haar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?
Aha. Ik wil dit gesprek hierbij wel afsluiten, want ze leest uiteraard nog wel gewoon mee en vindt het ontzettend geil als ze wordt genoemd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, ze is gewoon teruggegaan naar haar roots. De hele dag vechten met die mede-Turken in dat Gazastrook topic en naar komijn en foute aftershave ruiken.
Mwah, ik zou altijd nog voorzichtiger zijn en vooral supportive ipv demotiverend. Maar als CY zulke achterlijke filmpjes gaat maken dan... zal het van korte duur zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?
Doet me niets Chris, Ambi heeft genoeg zachte handschoentjes gevoeld hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aha. Ik wil dit gesprek hierbij wel afsluiten, want ze leest uiteraard nog wel gewoon mee en vindt het ontzettend geil als ze wordt genoemd.
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, ik zou altijd nog voorzichtiger zijn en vooral supportive ipv demotiverend. Maar als CY zulke achterlijke filmpjes gaat maken dan... zal het van korte duur zijn.Fuck, ik zou het al kut vinden als mijn nichtje ofzo zoiets zou maken en op internet zou zetten. Laat staan dat je vriendin het doet.
Zou haar nooit meer hetzelfde kunnen zien. Zo'n pretentieuze niet-grappige kut zonder zelfspot en die zichzelf veel te serieus neemt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
Herkenbaar, kleine meisjesstreken zijn dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
dat is in 95% van alle gevallen in relaties zo. En als je het niks vind, dan krijg je dat vraag; "wat is er?" en moet je uitleg geven
Gewoon het een en ander in perspectief zetten. Een vriend of vriendin die zo is als zij op die filmpjes lijkt te zijn kan geen vriend of vriendin van mij zijn. Ik kan die mensen niet uitstaan, ook al is seks voor de rest nog zo goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
quote:
Even serieusquote:
Zin gekregen.quote:
Weet ik niet, maar ze heeft de sc ook niet meer in MyAt dus ze is het eindelijk zat. Maar hoe lang dat gaat duren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Even serieusIs ze gewoon zo ineens niet meer komen opdagen hier of heeft ze iets gezegd ofzo?
Afu maric̣nquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Ya tu sabes =$.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$
Echt sick iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
hij zit zo zwaar onder de plak, dat zijn stats geen ruk uitmaken om er onder vandaan te komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
Obsessiequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
als je het goed doet niet neequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt ook niet op als je steeds naar een fles zit te turen.
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studentenquote:
Houd eens op met je diagnoses, Nootmans.quote:
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muisquote:
daar heb ik em ook gepostquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studenten
Slim.
Zitten bij ons meestal de hele tijd op hun stoeltje aan een bureau iets anders te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je een surveillant hebt die niet retarded is wel ja.
Sorry als ik een snaar geraakt heb man, mijn excuses... je hebt gelijk ik ben geen psycholoog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studenten
Slim.
[..]
Houd eens op met je diagnoses, Nootmans.Je bent geen internetpsycholoog en als je die wel zou worden dan word je een gigantisch beroerde.
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muis
Dat kan ik wel van meer mensen zeggen hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muis
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.
Zien jullie het als een persoon of gewoon als username¿
Namen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan ik wel van meer mensen zeggen hierShit.
Hoed? Een typetje, vergelijkbaar met iemand die je ook in je omgeving hebt. Leuk om over na te denken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.
Zien jullie het als een persoon of gewoon als username¿
Je raakt me niet Nootmans, je verveelt me. Ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry als ik een snaar geraakt heb man, mijn excuses... je hebt gelijk ik ben geen psycholoog.
Ik heb het beste met je voor.
RUSTIG.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoed? Een typetje, vergelijkbaar met iemand die je ook in je omgeving hebt. Leuk om over na te denken.
[..]
Je raakt me niet Nootmans, je verveelt me. Ga.
Heb je al. Diegenen weten het zelf ook.quote:
agreed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.
Eigenlijk nauwelijks hier.
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zitten bij ons meestal de hele tijd op hun stoeltje aan een bureau iets anders te doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je al. Diegenen weten het zelf ook.
quote:
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand hoeft niet altijd op een positieve manier in iemands hoofd te zitten bij een obsessie.
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.
hahahahaquote:
Dacht dat jij misschien dacht aan een positieve obsessie zoals bij Panzer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.
Ik zou zeggen laat het gaan
Gewoon iemand anders je tentamen laten maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.
en rekenmachine¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.
Gewoon obsessie in algemeen. Vind het allebei ongezond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij misschien dacht aan een positieve obsessie zoals bij Panzer.
Ik zie mensen eigenlijk als hun UI.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.
Eigenlijk nauwelijks hier.
ik denk zeer negatief over jou, maakt mij dat dan ziek¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.
Ik zou zeggen laat het gaan
TI82quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
en rekenmachine¿
Mocht altijd een flesje water op de tafel hebben zo ver ik het mij kan herinneren.
Eén troost: jij kunt onmogelijk zo dom zijn als je eruitzietquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TI82met opslagcapaciteit waarin je gewoon een document opsloeg met antwoorden
Dat is ook de reden waarom ik wel papieren heb en toch dom ben
Jij bent sowieso ziekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk zeer negatief over jou, maakt mij dat dan ziek¿
Zo begint het bij mij ook vaakquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie mensen eigenlijk als hun UI.tot ik ze beter "leer kennen" en dan worden ze langzaam een persoon ofzo. Raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit er totaal naastquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén troost: jij kunt onmogelijk zo dom zijn als je eruitziet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso ziekmet of zonder negatieve gedachten over mij of wie dan ook
Zo streng.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.
Werd hier gecontroleerd, pasje met foto en zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders je tentamen laten maken.
Koperkleur inkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon zoiets met donkere binnenkant van de hoes. En daar met een pen met koperkleur inkt de formules opschrijven![]()
Klote wiskunde
Heb een keer een schoolpas aangemaakt met een andere foto, omdat ik ergens moest zijn tijdens een tentamenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Werd hier gecontroleerd, pasje met foto en zo.
ja, kleur die niet zo opvalt als witquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Koperkleur inkt?
Moeten cheaten bij wiskunde.
Bij ons (middlebare school) waren maar een paar types toegestaan, zonder opslagmogelijkheden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb een keer een schoolpas aangemaakt met een andere foto, omdat ik ergens moest zijn tijdens een tentamen. Met dank aan Id_do_her voor wat drukpers tips
.
Is toch gewoon een lemming van van die scholen waar dat niet mag, omdat het de leraren zou kunnen afleiden.quote:
Om je kennis te delen misschien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
Leraren die geen seks hebben met leerlinges.
Waarom zou je anders leraar worden?
Om te werken aan een betere toekomst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
Leraren die geen seks hebben met leerlinges.
Waarom zou je anders leraar worden?
Hopelijk niet, lesgeven op een middelbare school doe je vaak alleen als je incapabel bent (gebleken) op andere beroepsgebiedenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Om je kennis te delen misschien?
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon een lemming van van die scholen waar dat niet mag, omdat het de leraren zou kunnen afleiden.
Gorzalka zou sowieso voor die onderste gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,
en nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Met nummer 3 op die bovenste foto op een verdienstelijke tweede plaatsquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gorzalka zou sowieso voor die onderste gaan.
Hehe, mooi was dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
Bewijs: ik had een leraar op de middelbare school met tienduizenden posts op FOK!.
Waar heb je die onderste foto vandaan? Die kon ik dus niet meer vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,
en nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hotpants school in google imagesquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar heb je die onderste foto vandaan? Die kon ik dus niet meer vinden.
wtf, ik krijg iets minder dan 10 euro ofzo dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waar blijft mijn zorgtoeslag, ik moet zalm en gold kiwi's kopen bij de AH.
Ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
wtf, ik krijg iets minder dan 10 euro ofzo dacht ik.
quote:
JAJA ZE ZIJN ER WEER.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waar blijft mijn zorgtoeslag, ik moet zalm en gold kiwi's kopen bij de AH.
Belachelijk dat (srs) word misbruiktquote:
quote:
Voor de broccoli.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
WHAT DO WE NEED STEAM FOR, YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE.
Dat ben jij niet. En toch (srs) gebruiken is gewoon meineed ende fraude.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]?
Ik krijg ¤88 zorgtoeslag per maand.
Ja iddquote:
Ik doelde overduidelijk op de 88 op de rug van die meneer, verwijzend naar eerdergenoemde ¤88.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ben jij niet. En toch (srs) gebruiken is gewoon meineed ende fraude.
Ik zei toch dat ze gewoon meeleest hierquote:
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Hoop niet dat die Hoed meeleest hier.Straks krijg ik die struisvogel op mijn dak.
Zo zie je maar weer, ik ben niet zo slimquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik doelde overduidelijk op de 88 op de rug van die meneer, verwijzend naar eerdergenoemde ¤88.
[..]
Ik zei toch dat ze gewoon meeleest hier.
Zegt ook alles over haar easynessquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zeg.
Heb geen seksuele obsessie met haar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef RodeKittelaarsHoed het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar ging ik eigenlijk automatisch vanuit, omdat ik het meeste commentaar op mijn benen krijg. Maar je hebt gelijk, ik trok te snel conclusiesIk heb geen tieten inderdaad, maar ja
Ambi heeft wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Sowieso chicks met cup E door overgewicht, daar moet je niet trots op willen zijn.
En iemand met cup C door overgewicht wel? Die zonder overgewicht cup A zou hebben gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb geen seksuele obsessie met haar.
[..]wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Sowieso chicks met cup E door overgewicht, daar moet je niet trots op willen zijn.
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...quote:
quote:
Kan best. Zij trekt dat vanwege zelfkennis niet aan, of gaat sws niet op het strand liggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...
In 1 post zeggen dat je die obsessie niet hebt maar ook haar naam veranderen in 'kittelaar' plsquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb geen seksuele obsessie met haar.
[..]wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...
Valt ook wel mee, en ze dikte (LOL) het zelf ook aan expres.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?
De meeste running gags zijn gebaseerd op de waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?
Niets mis met de Hoed haar fysiek. Ze moet gewoon niet zo irritant doen. Ze heeft een beter lijf dan veel vrouwen en ik snap niet hoe uitgerekend Ambi daar kritiek op gaat leveren.quote:
Wil gewoon geen chicks met overgewicht, klaar. En als ze dan geen tieten overhoudt wil ik haar ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
En iemand met cup C door overgewicht wel? Die zonder overgewicht cup A zou hebben gehad?
ze haat niet, het is opbouwende kritiek. Daar is niks mis mee, alleen sommige beschouwen het gelijk als aanvallend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is Ambi, natuurlijk is dat geen opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
ze haat niet, het is opbouwende kritiek. Daar is niks mis mee, alleen sommige beschouwen het gelijk als aanvallend.Komt omdat je erkenning wil en dat krijg je dan niet. Gelijk happen dit dat zus zo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk')
Niqqa u trippin'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets mis met de Hoed haar fysiek.
ken dr niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is Ambi, natuurlijk is dat geen opbouwende kritiek.
Wat is het probleem met haar lichaam? Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)quote:
Mening.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets mis met de Hoed haar fysiek.
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtendsquote:
Misschien is FOK! haar uitlaatklepquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtends.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is het probleem met haar lichaam? Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)
wat een leven zeg;quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtends.
Alles, van donaldesque top tot lelijke teen. (srs)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is het probleem met haar lichaam?
quote:Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)
pics van chloroquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Alles, van donaldesque top tot lelijke teen. (srs)
[..]Chloro is iig niet zo kklelijk als die Friese doorloper.
quote:
Wat bedoel je precies met deze afbeelding? Zou je wel eens een kippennekfractuur op willen lopen door je hoofd tussen die volbloed strongwomandijen te plaatsen?quote:
jammer dat hij geen boom koptquote:
Ik heb het even wat duidelijker verwoord, weet dat meiske gelijk waar ze aan toe isquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met deze afbeelding? Zou je wel eens een kippennekfractuur op willen lopen door je hoofd tussen die volbloed strongwomandijen te plaatsen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb het even wat duidelijker verwoord, weet dat meiske gelijk waar ze aan toe is.
Hoezo datquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]Gedurfd. Niet die post, maar haar daadwerkelijk op je gezicht laten zitten.
niks mis mee toch¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]Gedurfd. Niet die post, maar haar daadwerkelijk op je gezicht laten zitten.
Breathing is the process that moves air in and out of the lungs or oxygen through other breathing organs such as gills. Aerobic organisms of these types—such as birds, mammals, and reptiles—require oxygen to release energy via respiration, in the form of the metabolism of energy-rich molecules such as glucose. Breathing is only one process that delivers oxygen to where it is needed in the body and removes carbon dioxide. Another important process involves the movement of blood by the circulatory system. Gas exchange occurs in the pulmonary alveoli by passive diffusion of gases between the alveolar gas and the blood in lung capillaries. Once these dissolved gases are in the blood, the heart powers their flow around the body (via the circulatory system). The medical term for normal relaxed breathing is eupnea.quote:
Ik kan me geen mooiere dood voorstellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Breathing is the process that moves air in and out of the lungs or oxygen through other breathing organs such as gills. Aerobic organisms of these types—such as birds, mammals, and reptiles—require oxygen to release energy via respiration, in the form of the metabolism of energy-rich molecules such as glucose. Breathing is only one process that delivers oxygen to where it is needed in the body and removes carbon dioxide. Another important process involves the movement of blood by the circulatory system. Gas exchange occurs in the pulmonary alveoli by passive diffusion of gases between the alveolar gas and the blood in lung capillaries. Once these dissolved gases are in the blood, the heart powers their flow around the body (via the circulatory system). The medical term for normal relaxed breathing is eupnea.
In addition to removing carbon dioxide, breathing results in loss of water from the body. Exhaled air has a relative humidity of 100% because of water diffusing across the moist surface of breathing passages and alveoli.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gebeurt in dit filmpje wel. Shout out naar Vas.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gebeurt in dit filmpje wel. Shout out naar Vas.
gvd die gastquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij praat een beetje als deze jongen.
Classicquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij praat een beetje als deze jongen.
Thunderthighs is on the loose. Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met deze afbeelding? Zou je wel eens een kippennekfractuur op willen lopen door je hoofd tussen die volbloed strongwomandijen te plaatsen?
quote:
jouw kloon zkrquote:
Flikker nou eens op manquote:
niet zo happen nootmans. Maar zal ophouwequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker nou eens op manenige keer dat mijn stem te horen is, is die ene vocaroo
en daar manipuleer ik.
Je moet eens ophouden met mij pestenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo happen nootmans. Maar zal ophouwe![]()
lol, je lijkt net op zosk net voordat hij wegging uit deze SCquote:
Ja, duurt niet lang meer idd dan kan ik het ook allemaal niet meer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
lol, je lijkt net op zosk net voordat hij wegging uit deze SC
Waarom is 'ie weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
Zosk. Snap niet waarom die jongen zich zo laat kennen.
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.quote:
Dit is niet de echte reden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.
Uiterst geschikte jongeman, maar als je je vriendin via World of Warcraft hebt ontmoet ontkom je natuurlijk niet aan wat hoon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.
ieder zijn ding natuurlijk. Niks mis met Zosk..alleen waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand op internet over je zegt. (die je niet eens kent)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
World of Warcraftquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiterst geschikte jongeman, maar als je je vriendin via World of Warcraft hebt ontmoet ontkom je natuurlijk niet aan wat hoon.
Misschien door zijn cultuur? Volgens mij zijn ze erg gesteld op hun eergevoel enzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zijn ding natuurlijk. Niks mis met Zosk..alleen waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand op internet over je zegt. (die je niet eens kent)
het was een vrouwelijke user, niet¿quote:
Neequote:
ik weet genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neemooi, sommige dingen weten die anderen niet weten
Een paar weken geleden nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef wise het volgende:
[..]
ik weet genoeg. Want dat zei hij op TC klbsc een paar weken geleden.
lummelquote:
waar de melkboer achter alle vrouwen in het durp aanzitquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
KLB SC.. Het kleine, doch pittoreske durpke in het midden van FOK!
Waar dingen als een lopend vuurtje rondgaan, gotta love it :$
Wat een zelfkennis bezit jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef wise het volgende:
[..]
waar de melkboer achter alle vrouwen in het durp aanzit
eh, das dwc hoor. Dies zo wit als melkquote:
Wat ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
eh, das dwc hoor. Dies zo wit als melk
melkmanquote:
1 van de weinige mannen waar ik mancrush op hebquote:
collin farrelquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 van de weinige mannen waar ik mancrush op heb
quote:
quote:
quote:
beetje nibbelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Chicks die aan je oren zitten.
quote:
? heb je bloemkooloren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is echt niet Colin Farrell he.quote:
was garpje, schatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is echt niet Colin Farrell he.
Cancergeil juist als ze eraan sabbelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Srs? Heb daar helemaal niks mee namelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Cancergeil juist als ze eraan sabbelen.
quote:
en als een man dat doet¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Srs? Heb daar helemaal niks mee namelijk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
beetje van lichte smakgeluidjes in je oor.
Wat?quote:
Wat vinden je ouders dan wanneer je zusje dat bij je doet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan ik het met je eensch bent
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
lol, je lijkt net op zosk net voordat hij wegging uit deze SC
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiterst geschikte jongeman, maar als je je vriendin via World of Warcraft hebt ontmoet ontkom je natuurlijk niet aan wat hoon.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zijn ding natuurlijk. Niks mis met Zosk..alleen waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand op internet over je zegt. (die je niet eens kent)
hahahaha zoskiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |