Herkenbaar, kleine meisjesstreken zijn dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
dat is in 95% van alle gevallen in relaties zo. En als je het niks vind, dan krijg je dat vraag; "wat is er?" en moet je uitleg geven
Gewoon het een en ander in perspectief zetten. Een vriend of vriendin die zo is als zij op die filmpjes lijkt te zijn kan geen vriend of vriendin van mij zijn. Ik kan die mensen niet uitstaan, ook al is seks voor de rest nog zo goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
quote:
Even serieusquote:
Zin gekregen.quote:
Weet ik niet, maar ze heeft de sc ook niet meer in MyAt dus ze is het eindelijk zat. Maar hoe lang dat gaat duren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Even serieusIs ze gewoon zo ineens niet meer komen opdagen hier of heeft ze iets gezegd ofzo?
Afu maricònquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Ya tu sabes =$.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$
Echt sick iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
hij zit zo zwaar onder de plak, dat zijn stats geen ruk uitmaken om er onder vandaan te komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
Obsessiequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
als je het goed doet niet neequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt ook niet op als je steeds naar een fles zit te turen.
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studentenquote:
Houd eens op met je diagnoses, Nootmans.quote:
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muisquote:
daar heb ik em ook gepostquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studenten
Slim.
Zitten bij ons meestal de hele tijd op hun stoeltje aan een bureau iets anders te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je een surveillant hebt die niet retarded is wel ja.
Sorry als ik een snaar geraakt heb man, mijn excuses... je hebt gelijk ik ben geen psycholoog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studenten
Slim.
[..]
Houd eens op met je diagnoses, Nootmans.Je bent geen internetpsycholoog en als je die wel zou worden dan word je een gigantisch beroerde.
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muis
Dat kan ik wel van meer mensen zeggen hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muis
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.
Zien jullie het als een persoon of gewoon als username¿
Namen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan ik wel van meer mensen zeggen hierShit.
Hoed? Een typetje, vergelijkbaar met iemand die je ook in je omgeving hebt. Leuk om over na te denken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
waarom iets aantrekken van iemand die je niet kent inderdaad.
Zien jullie het als een persoon of gewoon als username¿
Je raakt me niet Nootmans, je verveelt me. Ga.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry als ik een snaar geraakt heb man, mijn excuses... je hebt gelijk ik ben geen psycholoog.
Ik heb het beste met je voor.
RUSTIG.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoed? Een typetje, vergelijkbaar met iemand die je ook in je omgeving hebt. Leuk om over na te denken.
[..]
Je raakt me niet Nootmans, je verveelt me. Ga.
Heb je al. Diegenen weten het zelf ook.quote:
agreed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.
Eigenlijk nauwelijks hier.
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zitten bij ons meestal de hele tijd op hun stoeltje aan een bureau iets anders te doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je al. Diegenen weten het zelf ook.
quote:
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand hoeft niet altijd op een positieve manier in iemands hoofd te zitten bij een obsessie.
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.
hahahahaquote:
Dacht dat jij misschien dacht aan een positieve obsessie zoals bij Panzer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.
Ik zou zeggen laat het gaan
Gewoon iemand anders je tentamen laten maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij uni tentamens was dat hier ook zo, maar als je daar spiekbriefjes gebruikt you're doing it wrong anyway. Ik dacht meer aan de middelbare school, daar werd wel redelijk opgelet.
en rekenmachine¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.
Gewoon obsessie in algemeen. Vind het allebei ongezond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij misschien dacht aan een positieve obsessie zoals bij Panzer.
Ik zie mensen eigenlijk als hun UI.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik iedereen als persoon, maar niet elk persoon trekt mijn aanadcht en/of interesse.
Eigenlijk nauwelijks hier.
ik denk zeer negatief over jou, maakt mij dat dan ziek¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het in negatieve zin is, is het nog zieker in mijn opinie.
Ik zou zeggen laat het gaan
TI82quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
en rekenmachine¿
Mocht altijd een flesje water op de tafel hebben zo ver ik het mij kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |