Herkenbaar, kleine meisjesstreken zijn dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
dat is in 95% van alle gevallen in relaties zo. En als je het niks vind, dan krijg je dat vraag; "wat is er?" en moet je uitleg geven
Gewoon het een en ander in perspectief zetten. Een vriend of vriendin die zo is als zij op die filmpjes lijkt te zijn kan geen vriend of vriendin van mij zijn. Ik kan die mensen niet uitstaan, ook al is seks voor de rest nog zo goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
quote:
Even serieusquote:
Zin gekregen.quote:
Weet ik niet, maar ze heeft de sc ook niet meer in MyAt dus ze is het eindelijk zat. Maar hoe lang dat gaat duren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Even serieusIs ze gewoon zo ineens niet meer komen opdagen hier of heeft ze iets gezegd ofzo?
Afu maric̣nquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
BAILANDO BAILANDOOOOOO AMIGOS ADIOS
Ya tu sabes =$.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Si señor, efectos especiales, ye, ye, ye. =$
Echt sick iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
Al snap ik je punt wel, misschien is die vriend gewoon ook zo.
hij zit zo zwaar onder de plak, dat zijn stats geen ruk uitmaken om er onder vandaan te komen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
Obsessiequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, nu kan ik Can't Hold Us niet meer horen zonder dat ik mental images heb van die eigengeile struisvogel op steunzolen.
als je het goed doet niet neequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt ook niet op als je steeds naar een fles zit te turen.
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studentenquote:
Houd eens op met je diagnoses, Nootmans.quote:
Nee maar serieus, het is niet goed als iemand zo inje hoofd zit.... iemand van een forum die je verder niet kent. Ik ben oprecht bezorgd over onze muisquote:
daar heb ik em ook gepostquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Hogeschool Rotterdam chanteert studenten
Slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |