quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tandvlees? Details, de details. De details maken haar. Eigenlijk is dat wel precies waar de Hoed voor staat. Stijl, originaliteit en finesse - effortless. Ze denkt dat ze weet hoe goed ze is, maar de werkelijkheid is anders.
Die vervreemding van realiteit zullen veel mensen als uiterst opwindend ervaren, een spannende escape uit hun vlotte stadse leven, waarin van alles kan gebeuren maar elke dag helaas hetzelfde is.
De Hoed choqueert, overtreft en overdondert iedereen met haar eigen, unieke kijk op mode, ethiek en energie, en heeft de spreekwoordelijke wereld geheel aan haar platte voeten.8/10
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:49 schreef Gorzalka het volgende:
De Panz geobsedeerd door een of ander gaar onaantrekkelijk vrouwtje met mannelijke gelaatstrekken, dat ik dit moet meemaken, zeg.
Als jij 300 euro per dag verdient met je modeblog ga jij ook wel zo geil uit je ogen kijken, beste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:49 schreef Gorzalka het volgende:
De Panz geobsedeerd door een of ander gaar onaantrekkelijk vrouwtje met mannelijke gelaatstrekken, dat ik dit moet meemaken, zeg.
CY is veel leuker dan de Hoed. Ons samenwerkingsverband gaat niet verder dan onze liefde voor het vak. Verder heeft ze gewoon een vriend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Het komt ongezond over.. helemaal gezien het feit hij al onder de plak zit.
Zonde.
Hoe voel je je daarbij? wat doet het met je?quote:
Wat is er met die rechterhand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
De Hoed is terug met een all-new style, en ditmaal op het strand. Zwart, heroin-bleek en semi-verhullend gaas komen allen samen in een zinderende en wervelende Baywatch-sensatie die enkel en alleen het magnifieke werk van de immer verbazende Hoed kan zijn. Fantastisch.
[ afbeelding ]
Handen omhoog als je haar over je heen wilt trekken. BobbyB, ik ken jouw smaak.
Hoezo? Hoe ze doet heeft ze zelf in de hand hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Liever niet, dan ben ik straks niet meer in staat om geheel objectieve teksten over haar uit mijn klaterklavier te kletteren en sta ik op straat.Aan de bedelstaf alles.
Maar inderdaad, ze heeft niet alles mee. Nu kunnen we ons afvragen: is dat niet alleen maar goed?Zo kunnen veel mensen zich met haar identificeren zonder dat ze daar moeite voor hoeft te doen. Daar is vast over nagedacht.
Ze zit diep in gedachten en speelt met het zandquote:
dit dus. Beetje ongeloofwaardig allemaal nu.quote:
met kleding is ze leuker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
De Hoed is terug met een all-new style, en ditmaal op het strand. Zwart, heroin-bleek en semi-verhullend gaas komen allen samen in een zinderende en wervelende Baywatch-sensatie die enkel en alleen het magnifieke werk van de immer verbazende Hoed kan zijn. Fantastisch.
[ afbeelding ]
Handen omhoog als je haar over je heen wilt trekken. BobbyB, ik ken jouw smaak.
Post even een leuke selfie danquote:
Selfietuesday is al geweest, Gogoquote:
Ik vind het fijn voor haar. Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk'), dat pretentieuze gejammer, die moeilijke blikken, haar eigen stijl, etc. Die frustratie, heerlijk. Maar sinds ik dat filmpje heb gezien...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe voel je je daarbij? wat doet het met je?
Je lijkt emotioneel in de war te zijn. Verder ben ik het eens met je laatste zinquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor haar. Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk'), dat pretentieuze gejammer, die moeilijke blikken, haar eigen stijl, etc. Die frustratie, heerlijk. Maar sinds ik dat filmpje heb gezien...
Man man man, begrijp me niet verkeerd, want die vriend mag haar houden. Zou haar nog niet eens tegen vergoeding met mijn elleboog aanduwen en ik heb CY dan ook verboden om ook maar één vinger naar die duurbetaalde Friese flamoes uit te steken.Ze moet gewoon eens normaal doen.
Bij hem komt het erbij door zijn wijkende haarlijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft nog meer haar op zijn voorhoofd dan zij
Geen zin inquote:
quote:
#throwbackthursdayquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Selfietuesday is al geweest, Gogo. Vandaag is het #throwbackthursday, en jouw smaak kennende, is dat een foto waarop ze ~14 was.
Die stance van de benen tijdens het rennenquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
chai je zat niet net in de trein richting 010 he?
Ja en doordat ze zichzelf chicks running on kicks noemen dacht ik ook dat ze misschien speciale schoenen hadden waardoor het zo ging.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die stance van de benen tijdens het rennen
leuken nrquote:
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummersquote:
Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummers.
Nootmans die denkt dat hij mij helemaal doorheeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt emotioneel in de war te zijn. Verder ben ik het eens met je laatste zin
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en doordat ze zichzelf chicks running on kicks noemen dacht ik ook dat ze misschien speciale schoenen hadden waardoor het zo ging.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
whihihi wij doen bloopies hihihi hahahahaahaha aaaaaaaaah.
Ik heb echt geen idee, kan me niet voorstellen dat je serieus bent dus ik blaat gewoon mee met je proza. Verder heb ik ook geen behoefte ook maar iemand op dit godforsaken forum door te hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.
[..]
Nootmans die denkt dat hij mij helemaal doorheeft.Cute.
Snap niet waarom ze dat op youtube zetten, het is niet eens grappig voor anderenquote:
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppenquote:
leukste feest zijn dat. Meebleren enzquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil naar een 90's R&B feestje zodat ik zwoel kan dansen met 30-jarige vrouwen op dergelijke nummers.
ambi is nooit te missen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppen.
Hoekjes nog wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag jij je ogen openhouden voor Ambi, die schijnt zich op dergelijke feesten in donkere hoekjes te verstoppen.
Keep it up, keep it right up.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, kan me niet voorstellen dat je serieus bent dus ik blaat gewoon mee met je proza. Verder heb ik ook geen behoefte ook maar iemand op dit godforsaken forum door te hebben
Het is gewoon beschamend ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat op youtube zetten, het is niet eens grappig voor anderenMisschien voor hun oma en opa.
quote:
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehadquote:
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
Het is gewoon beschamend ook.Je zou haar vriend maar zijn, dan moet je dit soort shit kijken en doen alsof je het leuk en 'goed' vindt.
Gelul, ze is gewoon teruggegaan naar haar roots. De hele dag vechten met die mede-Turken in dat Gazastrook topic en naar komijn en foute aftershave ruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehad.
dat is in 95% van alle gevallen in relaties zo. En als je het niks vind, dan krijg je dat vraag; "wat is er?" en moet je uitleg gevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
Het is gewoon beschamend ook.Je zou haar vriend maar zijn, dan moet je dit soort shit kijken en doen alsof je het leuk en 'goed' vindt.
en wij moeten "caren" want¿quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dit is nou precies de reden waarom ze een mental breakdown heeft gehad.
panzer wil als vriendin iemand die bijna een 1 op 1 copy van hem is, alleen met iets grotere tieten,een kut en wat langer haar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?
Aha. Ik wil dit gesprek hierbij wel afsluiten, want ze leest uiteraard nog wel gewoon mee en vindt het ontzettend geil als ze wordt genoemd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, ze is gewoon teruggegaan naar haar roots. De hele dag vechten met die mede-Turken in dat Gazastrook topic en naar komijn en foute aftershave ruiken.
Mwah, ik zou altijd nog voorzichtiger zijn en vooral supportive ipv demotiverend. Maar als CY zulke achterlijke filmpjes gaat maken dan... zal het van korte duur zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als jij haar vriend was zou je sowieso zeggen dat ze moest squatten en tannen voordat ze op een foto met bikini gaat, jatoch, jatoch?
Doet me niets Chris, Ambi heeft genoeg zachte handschoentjes gevoeld hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aha. Ik wil dit gesprek hierbij wel afsluiten, want ze leest uiteraard nog wel gewoon mee en vindt het ontzettend geil als ze wordt genoemd.
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, ik zou altijd nog voorzichtiger zijn en vooral supportive ipv demotiverend. Maar als CY zulke achterlijke filmpjes gaat maken dan... zal het van korte duur zijn.Fuck, ik zou het al kut vinden als mijn nichtje ofzo zoiets zou maken en op internet zou zetten. Laat staan dat je vriendin het doet.
Zou haar nooit meer hetzelfde kunnen zien. Zo'n pretentieuze niet-grappige kut zonder zelfspot en die zichzelf veel te serieus neemt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAAL NOU VOOR EEN KEER NIET CY ERBIJ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |