Eén troost: jij kunt onmogelijk zo dom zijn als je eruitzietquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TI82met opslagcapaciteit waarin je gewoon een document opsloeg met antwoorden
Dat is ook de reden waarom ik wel papieren heb en toch dom ben
Jij bent sowieso ziekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk zeer negatief over jou, maakt mij dat dan ziek¿
Zo begint het bij mij ook vaakquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie mensen eigenlijk als hun UI.tot ik ze beter "leer kennen" en dan worden ze langzaam een persoon ofzo. Raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit er totaal naastquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén troost: jij kunt onmogelijk zo dom zijn als je eruitziet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso ziekmet of zonder negatieve gedachten over mij of wie dan ook
Zo streng.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de middelbare mochten wij volgens mij sws geen flesjes water of zo, alleen een pen.
Werd hier gecontroleerd, pasje met foto en zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders je tentamen laten maken.
Koperkleur inkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:17 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon zoiets met donkere binnenkant van de hoes. En daar met een pen met koperkleur inkt de formules opschrijven![]()
Klote wiskunde
Heb een keer een schoolpas aangemaakt met een andere foto, omdat ik ergens moest zijn tijdens een tentamenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Werd hier gecontroleerd, pasje met foto en zo.
ja, kleur die niet zo opvalt als witquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Koperkleur inkt?
Moeten cheaten bij wiskunde.
Bij ons (middlebare school) waren maar een paar types toegestaan, zonder opslagmogelijkheden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb een keer een schoolpas aangemaakt met een andere foto, omdat ik ergens moest zijn tijdens een tentamen. Met dank aan Id_do_her voor wat drukpers tips
.
Is toch gewoon een lemming van van die scholen waar dat niet mag, omdat het de leraren zou kunnen afleiden.quote:
Om je kennis te delen misschien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
Leraren die geen seks hebben met leerlinges.
Waarom zou je anders leraar worden?
Om te werken aan een betere toekomst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
Leraren die geen seks hebben met leerlinges.
Waarom zou je anders leraar worden?
Hopelijk niet, lesgeven op een middelbare school doe je vaak alleen als je incapabel bent (gebleken) op andere beroepsgebiedenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Om je kennis te delen misschien?
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon een lemming van van die scholen waar dat niet mag, omdat het de leraren zou kunnen afleiden.
Gorzalka zou sowieso voor die onderste gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,
en nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Met nummer 3 op die bovenste foto op een verdienstelijke tweede plaatsquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gorzalka zou sowieso voor die onderste gaan.
Hehe, mooi was dat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
Bewijs: ik had een leraar op de middelbare school met tienduizenden posts op FOK!.
Waar heb je die onderste foto vandaan? Die kon ik dus niet meer vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
tja, vroeger was het spijkerbroek en mickymouse trui,
en nu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hotpants school in google imagesquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar heb je die onderste foto vandaan? Die kon ik dus niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |