wtf, ik krijg iets minder dan 10 euro ofzo dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waar blijft mijn zorgtoeslag, ik moet zalm en gold kiwi's kopen bij de AH.
Ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
wtf, ik krijg iets minder dan 10 euro ofzo dacht ik.
quote:
JAJA ZE ZIJN ER WEER.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef Gorzalka het volgende:
Waar blijft mijn zorgtoeslag, ik moet zalm en gold kiwi's kopen bij de AH.
Belachelijk dat (srs) word misbruiktquote:
quote:
Voor de broccoli.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
WHAT DO WE NEED STEAM FOR, YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE.
Dat ben jij niet. En toch (srs) gebruiken is gewoon meineed ende fraude.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]?
Ik krijg ¤88 zorgtoeslag per maand.
Ja iddquote:
Ik doelde overduidelijk op de 88 op de rug van die meneer, verwijzend naar eerdergenoemde ¤88.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ben jij niet. En toch (srs) gebruiken is gewoon meineed ende fraude.
Ik zei toch dat ze gewoon meeleest hierquote:
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Hoop niet dat die Hoed meeleest hier.Straks krijg ik die struisvogel op mijn dak.
Zo zie je maar weer, ik ben niet zo slimquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik doelde overduidelijk op de 88 op de rug van die meneer, verwijzend naar eerdergenoemde ¤88.
[..]
Ik zei toch dat ze gewoon meeleest hier.
Zegt ook alles over haar easynessquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je Cristina Jong-un niet op je dak krijgt vanwege je seksuele obsessie met haar, zeg.
Heb geen seksuele obsessie met haar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef RodeKittelaarsHoed het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar ging ik eigenlijk automatisch vanuit, omdat ik het meeste commentaar op mijn benen krijg. Maar je hebt gelijk, ik trok te snel conclusiesIk heb geen tieten inderdaad, maar ja
Ambi heeft wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Sowieso chicks met cup E door overgewicht, daar moet je niet trots op willen zijn.
En iemand met cup C door overgewicht wel? Die zonder overgewicht cup A zou hebben gehad?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb geen seksuele obsessie met haar.
[..]wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Sowieso chicks met cup E door overgewicht, daar moet je niet trots op willen zijn.
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |