Kan best. Zij trekt dat vanwege zelfkennis niet aan, of gaat sws niet op het strand liggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...
In 1 post zeggen dat je die obsessie niet hebt maar ook haar naam veranderen in 'kittelaar' plsquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb geen seksuele obsessie met haar.
[..]wat doet ze nu dan. Heeft ze wel eens foto's van die slagschepen van Ambo gezien, daar word je ook niet froh van.
Sowieso chicks met cup E door overgewicht, daar moet je niet trots op willen zijn.
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar om nou te gaan haten terwijl je er zelf als een rolmops zou uitzien in hetzelfde outfitje...
Valt ook wel mee, en ze dikte (LOL) het zelf ook aan expres.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?
De meeste running gags zijn gebaseerd op de waarheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist eigenlijk nooit of ambi echt dik was. Dacht dat het een running gag was, zoals wel meer voorkomt hier?
Niets mis met de Hoed haar fysiek. Ze moet gewoon niet zo irritant doen. Ze heeft een beter lijf dan veel vrouwen en ik snap niet hoe uitgerekend Ambi daar kritiek op gaat leveren.quote:
Wil gewoon geen chicks met overgewicht, klaar. En als ze dan geen tieten overhoudt wil ik haar ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
En iemand met cup C door overgewicht wel? Die zonder overgewicht cup A zou hebben gehad?
ze haat niet, het is opbouwende kritiek. Daar is niks mis mee, alleen sommige beschouwen het gelijk als aanvallend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is Ambi, natuurlijk is dat geen opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
ze haat niet, het is opbouwende kritiek. Daar is niks mis mee, alleen sommige beschouwen het gelijk als aanvallend.Komt omdat je erkenning wil en dat krijg je dan niet. Gelijk happen dit dat zus zo
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Weet nog dat ze lang geleden op FOK! verscheen, toen vond ik haar wel leuk (als in, 'aantrekkelijk')
Niqqa u trippin'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets mis met de Hoed haar fysiek.
ken dr niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is Ambi, natuurlijk is dat geen opbouwende kritiek.
Wat is het probleem met haar lichaam? Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)quote:
Mening.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets mis met de Hoed haar fysiek.
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtendsquote:
Misschien is FOK! haar uitlaatklepquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtends.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is het probleem met haar lichaam? Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)
wat een leven zeg;quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haten is haar enige motivatie om op te staan 's ochtends.
Alles, van donaldesque top tot lelijke teen. (srs)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is het probleem met haar lichaam?
quote:Ik verwachtte dit niet van jou, gezien het feit dat je zelf loopt te azen op Chloro terwijl die naar eigen zeggen ook de nodige welvaartspondjes heeft. (20 om precies te zijn)
pics van chloroquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Alles, van donaldesque top tot lelijke teen. (srs)
[..]Chloro is iig niet zo kklelijk als die Friese doorloper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |