Nee, ik ben vrijgezel.. Heb jij een relatie met een fokker/foksterquote:
Nee, zitten niet echt veel knappe mensen hier vind ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrijgezel.. Heb jij een relatie met een fokker/fokster
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, zitten niet echt veel knappe mensen hier vind ik
quote:
beetje toch bebequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrijgezel.. Heb jij een relatie met een fokker/fokster
In b4 reactiesquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, zitten niet echt veel knappe mensen hier vind ik
Jij mag altijd met me kroelen sgatj :$quote:
wot r u even tolkin aboot m8quote:
Dat weet niemandquote:
Dat ik niet knap genoeg voor je ben bby :$quote:
Afbijten?quote:
De echte labielo's nailen, ik heb daar wel sympathie voorquote:
Weet niet hoe je eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik niet knap genoeg voor je ben bby :$
Dat weet je heel best, Beer. Trouwens, had jij nog iets met Junamii gehad? Ze was vreemdgegaan met jou toch?quote:
wow nu is het onthuld :Squote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat weet je heel best, Beer. Trouwens, had jij nog iets met Junamii gehad? Ze was vreemdgegaan met jou toch?
Junamii was een kloon van Jumi?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat weet je heel best, Beer. Trouwens, had jij nog iets met Junamii gehad? Ze was vreemdgegaan met jou toch?
Was te proberen eh.. FOK! blauwtjes zijn wel nice :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet hoe je eruit zietNvm, ik val niet op vrouwen sorry
Moet nog steeds wd hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De echte labielo's nailen, ik heb daar wel sympathie voor.
schijnt dat ik haar poezemuis wel eens heb gestreken met mijn bifiworstjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blauwtje lopen via FOK! lijkt me erger dan blauwtje lopen in het echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was te proberen eh.. FOK! blauwtjes zijn wel nice :$
Nee, want als het je op FOK! al niet lukt weet je dat je IRL gewoon wél kans maaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Blauwtje lopen via FOK! lijkt me erger dan blauwtje lopen in het echt
valt wel mee hoor, ik loop constant FOK!blauwtjes en ben nog steeds sane.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Blauwtje lopen via FOK! lijkt me erger dan blauwtje lopen in het echt
Phantomesse toch ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet nog steeds wd hoor.
[..]
schijnt dat ik haar poezemuis wel eens heb gestreken met mijn bifiworstje
Fixedquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, want als het je op FOK! al niet lukt weet je dat je IRL gewoon wél al helemaal geen kans maakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |