Je moet eens ophouden met mij pestenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo happen nootmans. Maar zal ophouwe![]()
lol, je lijkt net op zosk net voordat hij wegging uit deze SCquote:
Ja, duurt niet lang meer idd dan kan ik het ook allemaal niet meer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
lol, je lijkt net op zosk net voordat hij wegging uit deze SC
Waarom is 'ie weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
Zosk. Snap niet waarom die jongen zich zo laat kennen.
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.quote:
Dit is niet de echte reden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.
Uiterst geschikte jongeman, maar als je je vriendin via World of Warcraft hebt ontmoet ontkom je natuurlijk niet aan wat hoon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds hij in de sportschool hangt voelt hij zich te goed voor een online kwebbelhoekje waar hij regelmatig werd geassocieerd met alles wat stuntelig of hulpeloos is.
ieder zijn ding natuurlijk. Niks mis met Zosk..alleen waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand op internet over je zegt. (die je niet eens kent)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
Zosk. Snap niet waarom die jongen zich zo laat kennen.
World of Warcraftquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiterst geschikte jongeman, maar als je je vriendin via World of Warcraft hebt ontmoet ontkom je natuurlijk niet aan wat hoon.
Misschien door zijn cultuur? Volgens mij zijn ze erg gesteld op hun eergevoel enzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zijn ding natuurlijk. Niks mis met Zosk..alleen waarom zou je je iets aantrekken van wat iemand op internet over je zegt. (die je niet eens kent)
het was een vrouwelijke user, niet¿quote:
Neequote:
ik weet genoegquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neemooi, sommige dingen weten die anderen niet weten
Een paar weken geleden nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef wise het volgende:
[..]
ik weet genoeg. Want dat zei hij op TC klbsc een paar weken geleden.
lummelquote:
waar de melkboer achter alle vrouwen in het durp aanzitquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
KLB SC.. Het kleine, doch pittoreske durpke in het midden van FOK!
Waar dingen als een lopend vuurtje rondgaan, gotta love it :$
Wat een zelfkennis bezit jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef wise het volgende:
[..]
waar de melkboer achter alle vrouwen in het durp aanzit
eh, das dwc hoor. Dies zo wit als melkquote:
Wat ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
eh, das dwc hoor. Dies zo wit als melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |