Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Je bent opgelicht. Je hebt wss je iPad bij een niet-officiële Apple dealer gebracht.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.
tabletcenter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Welk bedrijf heeft de email gestuurd met wat er mis is ?
Geen officiële Apple dealer dus.quote:
simpel. Betaal 75 euro leergeld en ga met je IPad naar een Apple storeof contacteer Apple via internet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef yvette1982 het volgende:
Dan worden we nu nog wel genaait. Ik heb liever reacties waar ik iets mee kan.
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
simpel. Betaal 75 euro leergeld en ga met je IPad naar een Apple storeof contacteer Apple via internet.
Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
edit;
Dit in verband met mijn iPad die door Apple store in Amsterdam gelijk kon worden omgeruild en ik in 5min weer weg was. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat zij(= Apple) die 75 euro vergoed willen zien.
Ik zou toch even je papieren nakijken die je hebt gebruikt bij het opsturen van je apparaat. Dikke kans dat daar staat dat je akkoord gaat met onderzoekskosten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
Grote kans van wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Hebben ze hem naar dynafix gestuurd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
Oooooh! Oké, ja dan nu inderdaad even de voorwaarden lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:
pple spul is gewoon over the top bagger, maar dat is mijn mening. Misschien eens rechtsbij
Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef -jos- het volgende:
Haha, flink genaaid. En waarschijnlijk heb je wel voor die 75 euro getekend hoor bij het inleveren...
Je bent met de iPad terug gegaan naar het bedrijf waar je heb gekocht hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen handtekening gezet. Ook zie ik nergens op de website staan van die 75 euro. Op het formulier staat er ook niks over.
Klopt. Punt is niet zozeer of TS in haar recht staat maar hoe ze dat recht wil gaan halen. Daarnaast moet TS even tekst en uitleg geven over wat ze precies heeft gedaan, welk formulier ze heeft ingevuld / acties heeft ondernomen want nu is het gissen in het donker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.
Ik zou ook geen 75 euro betalen voor de constatering dat hij is gevallen. Dat deukje in de behuizing hebben ze in 10 seconden opgmerkt, je zou wel gek zijn om daar 75 euro voor te betalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
dan heb je net misschien de verkeerde persoon te pakken gehad maar ik heb toch heel netjes van asus een nieuwe nexus 7 gekregen na het spontaan scheuren van mijn nexus 7 tablet, zeer netjes afgehandeld van asus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb dat ook gehad met mijn tablet. Was 3 maanden oud (Asus trouwens) en er was opeens een barst in het scherm gekomen. Het internet barst (no pun intended) van soortgelijke berichten en Asus zegt gewoon dat je zelf onvoorzichtig bent geweest. Gelukkig ben ik all in verzekerd en kreeg ik van de verzekering een bedrag terug, maarja toch naai.
Dit zie je idd. steeds vaker gebeuren Soortgelijk probleem gehad met Acer, de backlight van de laptop was stuk, garantie net 5 dagen verlopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.
Leuk verhaal enzo, maar Apple heeft dat ding niet in handen gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt kennis gemaakt met de geweldige Apple garantie.
In principe is het brak product maar dat bedrijf ziet het anders.
Heb je een kopie van dat formulier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef yvette1982 het volgende:
en op het formulier staat dan ook dat er alleen gebruikerssporen zijn
In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef glasmetwater het volgende:
http://www.trosradar.nl/n(...)icle/apple-garantie/
Ik citeer: "Helaas was 43% van de Apple bezitters niet op de hoogte van het consumentenrecht dat je minstens twee jaar recht hebt op kosteloze reparatie of vervanging. "
Kijk eens op de website, er staat ook wel een voorbeeld brief bij. En ga sowieso terug naar de dealer waar je hem gekocht heb en leg hun het zelfde voor. Want zij mogen die 75¤ dus helemaal niet inhouden als ik het goed begrijp.
Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.
Ik wacht schriftelijk nog op nieuwe reacties van hun kant. Er was totaal geen schade bij het inleveren. Daarom ben ik ook benieuwd naar de foto's van de schade.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:55 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.
Dat heeft er toch allemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef zwarteweduwe het volgende:
Huh? Je hebt toch gewoon Nederlands consumentenrecht? Dat je recht op garantie hebt? Je gaat toch gewoon terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt?
Dat is wel kort door de bocht. Zeggen dat er wel gebruikssporen zichtbaar zijn is niet hetzelfde als zeggen dat deze niet gevallen is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Maax het volgende:
Ik zou zeggen, je hebt zwart op wit staan dat er enkel gebruikssporen staan. Dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het bedrijf zelf heeft immers in een vroeger stadium toegegeven dat deze niet gevallen is.
Lijkt mij dat valschade makkelijk te zien is en iets waar je als bedrijf goed op let.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht. Zeggen dat er wel gebruikssporen zichtbaar zijn is niet hetzelfde als zeggen dat deze niet gevallen is.
Toch sta je hierdoor wel iets sterker.
Dat staat er helemaal niet feitelijk, dat is jouw subjectieve interpretatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Maax het volgende:
[..]
Er staat feitelijk dat er geen valschade geconstateerd is bij inname
Dat klopt, maar mijn interpretatie is ook dat valschade van dermate niveau dat deze defecten kan veroorzaken makkelijk te zien is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet feitelijk, dat is jouw subjectieve interpretatie.
Nou, dat zal allemaal best wel zijn, maar het zou toch een mooie boel worden als je je niet-functionerend apparaat inlevert (GARANTIE!), en je vervolgens én de schuld krijgt én ook nog eens onderzoekskosten mag gaan betalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heeft er toch allemaal niks mee te maken.
Het verhaal is heel simpel.
1. TS levert tablet in.
2. Winkel zegt dat deze gevallen is en dat de schade dus door TS is veroorzaakt. In dat geval wordt er niks vergoed en moet je ook onderzoekskosten betalen bovenop de normale reparatie.
Niks meer, niks minder.
Het meest vreemde vind ik dat bij het inleveren is gezegd dat er enkel wat gebruikssporen zijn geconstateerd. Als de behuizing ontwricht is, hoe licht ook, zou je dat toch moeten kunnen zien en ter plekke kunnen constateren.
Vreemd verhaal iig.
Zelf kapot maken = geen garantie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Nou, dat zal allemaal best wel zijn, maar het zou toch een mooie boel worden als je je niet-functionerend apparaat inlevert (GARANTIE!), en je vervolgens én de schuld krijgt én ook nog eens onderzoekskosten mag gaan betalen.
Dat gaat in tegen alle consumentenbescherming die ik ken.
Eh ja. Dat is wat anders dan onterecht de schuld krijgen. En - ik ga even uit dat TS het ware verhaal vertelt - is hier het geval.quote:
TS is erop gaan stampen zo van maar ik heb hem toch gekocht?!?! Hehehe!!!quote:
Je doet moeilijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Eh ja. Dat is wat anders dan onterecht de schuld krijgen. En - ik ga even uit dat TS het ware verhaal vertelt - is hier het geval.
Dan kunnen we het hele idee van garantie wel afschaffen lijkt me. Stofzuiger stuk? Eigen schuld. TV stuk? Eigen schuld. Wasmachine overleden? Eigen schuld.
Jammer maar helaas. O ja, of u ook nog even de rekening wilt betalen?
Denken is niet goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet moeilijk.
Als de winkel denkt dat de schade zelf is veroorzaakt, moet de klant alle kosten zelf betalen. En in dat geval is er dus geen garantie. Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
Dit gaat helemaal niet in tegen 'alle consumentenwetgeving', het is gewoon een verschil van mening, niks meer, niks minder.
Dat heeft zij nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:02 schreef Mylene het volgende:
Ik vraag me af wat de reden is waarom je de bescherminghoes eraf hebt gehaald?
Ach wat een complete onzin. Apple zelf is juist heel goed met garantie. Ik ruil daar zelfs mn iPhone van 1,5 jaar om voor een gloednieuwe omdat er een knopje nog maar gedeeltelijk werkte. Waarschijnlijk te weinig knaken, frustiequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef beware_reageerd het volgende:
Weer een ipad vriend minder.
That's apple.
Maar goed dat het is...... Nou nou...
Uiteraard, en zij denken dat de verwrichte behuizing genoeg bewijs is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Denken is niet goed.
Bewijzen.
Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
Op dat formulier kun je, je beroepen(valschade is immers niet zw. op wit geconstateerd),verder bij de meeste bedrijven betaal je onderzoekskosten(men werkt immers niet gratis)deze varieren wel bij velen, dat weer wel.(Coolblue is een der grootste webaanbieders,en gaan niet hun reputatie op het spel zetten voor een simpele Ipad)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:52 schreef yvette1982 het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal.
De Ipad is overigens teruggebracht naar Coolblue waar deze ook gekocht is. Ik heb een formulier waarop staat dat bij inname alleen gebruikerssporen zijn. Als de Ipad echt gevallen zou zijn en dus de boven- en onderhoek kapot zou zijn dan had dat toen ook opgevallen moeten zijn.
Voorlopig heb ik bij dit bedrijf een klachtenformulier neergelegd. Ook heb ik de serviceafdeling gezegd dat ik niet akkoord ga met alle drie de opties en dat ze de zaak nog eens goed moeten bekijken en met een passende oplossing moeten komen. Ook heb ik foto's van de zogenaamde schade gevraagd.
Ik wacht nu op reacties en hoop dat ze tot hun zinnen komen. Een rechtsbijstandsverzekering heb ik helaas niet, echter sta ik zo in mijn recht dat ik het niet wil laten zitten en alles zal proberen om mijn gelijk te krijgen. Dus alle hulp en tips blijven welkom!
Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ach wat een complete onzin. Apple zelf is juist heel goed met garantie. Ik ruil daar zelfs mn iPhone van 1,5 jaar om voor een gloednieuwe omdat er een knopje nog maar gedeeltelijk werkte. Waarschijnlijk te weinig knaken, frustie
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Vandaar dat Apple schijt heeft aan wettelijke regels en daarmee zo goed in het nieuws is geweest.
Wat goed van ze....... Oh wacht........
Iets met een pot en een ketel.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
Weet waar je over praat en vervuil dit topic niet met je onwetendheid.
Niet weten op wie je reaktie geeft... Ik ben TS niet slimpie...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef dronkeykong het volgende:
Had gewoon een afspraak gemaakt bij de Genius bar van de Apple Store en je had waarschijnlijk gewoon een refurbished meegekregen.
Vriend van me heeft gisteren nog zijn iPhone langs gebracht en liep 10min later weer met een nieuwe naar buiten.
En anders lekker bij de Dixons je tablet moeten halen had je gewoon 3 jaar garantie gehad meneer Beware
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.quote:
Die sturen het door.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was..
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb niks foutiefs gezegd hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.quote:
Ben je overspannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef TC03 het volgende:
Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'.
Wachten op de webcare dan maarquote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was..
De Kapitein fietst niet.quote:
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
QFTquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.
Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.
Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.
Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen.quote:
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen.
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
Serieus Make my dayquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Ja ik zie het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Wat een kleuter ben jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Ik zou nog een TR doen joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een huillie ben jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.quote:
Raar, probeer eens hun Twitter en Facebook? Die moeten binnen 30 minuten antwoorden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Eind goed al goed en kuddo's voor Coolblue (mag dan ook gezegd worden).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing.
Nu ben ik wel benieuwd welke oplossing?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
Mwuah, ik gok dat ze beseffen dat ze zwak staan om hard te maken dat jij zelf de schade hebt veroorzaakt. Of zij hem wel of niet hebben laten vallen weten ze zelf waarschijnlijk ook niet eens, en dat is juist wat hen zo zwak doet staan (vanwege de eerdere inname waarop staat dat er enkel gebruikssporen zichtbaar waren).quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef yvette1982 het volgende:
Ze betalen het complete bedrag terug.
Ze hebben het niet hardop gezegd maar tussen de lijnen door merk je wel dat ze de Ipad zelf ergens hebben laten vallen.
Nou zeg, doe normaal, wat een ongelofelijke flauwekul.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.
Volledig aankoopbedragquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef gohan16 het volgende:
Volledig aankoopbedrag? Of reparatiekosten? Of de inspectiekosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |