Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Je bent opgelicht. Je hebt wss je iPad bij een niet-officiële Apple dealer gebracht.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.
tabletcenter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Welk bedrijf heeft de email gestuurd met wat er mis is ?
Geen officiële Apple dealer dus.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef yvette1982 het volgende:
Dan worden we nu nog wel genaait. Ik heb liever reacties waar ik iets mee kan.
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]simpel. Betaal 75 euro leergeld en ga met je IPad naar een Apple storeof contacteer Apple via internet.
Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
edit;
Dit in verband met mijn iPad die door Apple store in Amsterdam gelijk kon worden omgeruild en ik in 5min weer weg was. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat zij(= Apple) die 75 euro vergoed willen zien.
Ik zou toch even je papieren nakijken die je hebt gebruikt bij het opsturen van je apparaat. Dikke kans dat daar staat dat je akkoord gaat met onderzoekskosten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
Grote kans van wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Hebben ze hem naar dynafix gestuurd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
Oooooh! Oké, ja dan nu inderdaad even de voorwaarden lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:
pple spul is gewoon over the top bagger, maar dat is mijn mening. Misschien eens rechtsbij
Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef -jos- het volgende:
Haha, flink genaaid. En waarschijnlijk heb je wel voor die 75 euro getekend hoor bij het inleveren...
Je bent met de iPad terug gegaan naar het bedrijf waar je heb gekocht hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen handtekening gezet. Ook zie ik nergens op de website staan van die 75 euro. Op het formulier staat er ook niks over.
Klopt. Punt is niet zozeer of TS in haar recht staat maar hoe ze dat recht wil gaan halen. Daarnaast moet TS even tekst en uitleg geven over wat ze precies heeft gedaan, welk formulier ze heeft ingevuld / acties heeft ondernomen want nu is het gissen in het donker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.
Ik zou ook geen 75 euro betalen voor de constatering dat hij is gevallen. Dat deukje in de behuizing hebben ze in 10 seconden opgmerkt, je zou wel gek zijn om daar 75 euro voor te betalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
dan heb je net misschien de verkeerde persoon te pakken gehad maar ik heb toch heel netjes van asus een nieuwe nexus 7 gekregen na het spontaan scheuren van mijn nexus 7 tablet, zeer netjes afgehandeld van asus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb dat ook gehad met mijn tablet. Was 3 maanden oud (Asus trouwens) en er was opeens een barst in het scherm gekomen. Het internet barst (no pun intended) van soortgelijke berichten en Asus zegt gewoon dat je zelf onvoorzichtig bent geweest. Gelukkig ben ik all in verzekerd en kreeg ik van de verzekering een bedrag terug, maarja toch naai.
Dit zie je idd. steeds vaker gebeuren Soortgelijk probleem gehad met Acer, de backlight van de laptop was stuk, garantie net 5 dagen verlopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.
Leuk verhaal enzo, maar Apple heeft dat ding niet in handen gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt kennis gemaakt met de geweldige Apple garantie.
In principe is het brak product maar dat bedrijf ziet het anders.
Heb je een kopie van dat formulier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef yvette1982 het volgende:
en op het formulier staat dan ook dat er alleen gebruikerssporen zijn
In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef glasmetwater het volgende:
http://www.trosradar.nl/n(...)icle/apple-garantie/
Ik citeer: "Helaas was 43% van de Apple bezitters niet op de hoogte van het consumentenrecht dat je minstens twee jaar recht hebt op kosteloze reparatie of vervanging. "
Kijk eens op de website, er staat ook wel een voorbeeld brief bij. En ga sowieso terug naar de dealer waar je hem gekocht heb en leg hun het zelfde voor. Want zij mogen die 75¤ dus helemaal niet inhouden als ik het goed begrijp.
Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.
Ik wacht schriftelijk nog op nieuwe reacties van hun kant. Er was totaal geen schade bij het inleveren. Daarom ben ik ook benieuwd naar de foto's van de schade.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:55 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |