Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Je bent opgelicht. Je hebt wss je iPad bij een niet-officiële Apple dealer gebracht.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Heb ik wel, bij Coolblue of tabletcenter die nu reactie geeft.
tabletcenter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Welk bedrijf heeft de email gestuurd met wat er mis is ?
Geen officiële Apple dealer dus.quote:
simpel. Betaal 75 euro leergeld en ga met je IPad naar een Apple storeof contacteer Apple via internet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef yvette1982 het volgende:
Dan worden we nu nog wel genaait. Ik heb liever reacties waar ik iets mee kan.
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
simpel. Betaal 75 euro leergeld en ga met je IPad naar een Apple storeof contacteer Apple via internet.
Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere post niet eens zo gek. Cool Blue dient dit toch gewoon te regelen met Apple en niet 75 euro onderzoekskosten vergoed te krijgen?
edit;
Dit in verband met mijn iPad die door Apple store in Amsterdam gelijk kon worden omgeruild en ik in 5min weer weg was. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat zij(= Apple) die 75 euro vergoed willen zien.
Ik zou toch even je papieren nakijken die je hebt gebruikt bij het opsturen van je apparaat. Dikke kans dat daar staat dat je akkoord gaat met onderzoekskosten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
Grote kans van wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Hebben ze hem naar dynafix gestuurd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
Oooooh! Oké, ja dan nu inderdaad even de voorwaarden lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Willen ze ook niet. Dat ding is nooit bij Apple geweest, TS heeft hem aangeboden aan de 'reparatiedesk' van Tabletcenter waar ze hem voor 75 euro 'onderzoeken'.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Ferrari412T2 het volgende:
pple spul is gewoon over the top bagger, maar dat is mijn mening. Misschien eens rechtsbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |