abonnement Unibet Coolblue
pi_128268968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.

Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.

Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.

Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.
QFT :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:55:58 #102
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128268984
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef r_one het volgende:

[..]

QFT :')
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. :) Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen. :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269123
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. :) Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen. :o
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:05:41 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Serieus :D Make my day _O-
pi_128269321
Apple is geen partij in deze, zoals al eerder gezegt is de winkel waar je hem gekocht hebt verantwoordelijk dat het product naar verwachting functioneerd, eventuele kosten die voor onderzoek gerekend worden dienen van te voren vermeld te worden, dit mag zowel mondeling als schriftelijk, wat je inderdaad wel kunt doen is een second opinion aanvragen bij Apple, als dan blijkt dat er helemaal geen valschade is sta je daarmee sterk dat ze je product kosteloos repareren.

Overigens is het inderdaad het handigst om een product direct bij een fabrikant te kopen, deze vervangen over het algemeen een stuk sneller omdat ze daar zelf belang bij hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_128269839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:34:29 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269875
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:38:50 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269980
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Wat een kleuter ben jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128270053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een kleuter ben jij.
Ik zou nog een TR doen joh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128270079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een kleuter ben jij.
Wat een huillie ben jij.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128270265
Neem contact op met directeur tevreden klanten Nick Lenten. :')
Of kan dat niet als je een ontevreden klant bent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:26:38 #114
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128272892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef Ynske het volgende:
@TS, heb je inmiddels contact opgenomen?
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:34:14 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128273181
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Raar, probeer eens hun Twitter en Facebook? Die moeten binnen 30 minuten antwoorden. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128277934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:

Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:01:42 #117
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128292695
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_128293117
Cool blue is zeer social media gevoelig. Verbaast me nieys. Fijn Ts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_128312294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing.
Eind goed al goed en kuddo's voor Coolblue (mag dan ook gezegd worden).
pi_128313767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
Nu ben ik wel benieuwd welke oplossing?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:32:11 #121
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128315118
Ik ook.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:44:03 #122
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128335985
Ze betalen het complete bedrag terug.
Ze hebben het niet hardop gezegd maar tussen de lijnen door merk je wel dat ze de Ipad zelf ergens hebben laten vallen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:05:35 #123
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_128336961
Volledig aankoopbedrag? Of reparatiekosten? Of de inspectiekosten?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:08:17 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128337105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef yvette1982 het volgende:
Ze betalen het complete bedrag terug.
Ze hebben het niet hardop gezegd maar tussen de lijnen door merk je wel dat ze de Ipad zelf ergens hebben laten vallen.
Mwuah, ik gok dat ze beseffen dat ze zwak staan om hard te maken dat jij zelf de schade hebt veroorzaakt. Of zij hem wel of niet hebben laten vallen weten ze zelf waarschijnlijk ook niet eens, en dat is juist wat hen zo zwak doet staan (vanwege de eerdere inname waarop staat dat er enkel gebruikssporen zichtbaar waren).

Ik denk niet dat ze je bewust hebben geprobeerd op te laten draaien voor hun fout hoor. Zo'n groot bedrijf denkt heus niet van 'kom laten we eens een klant tillen voor 300 euro'. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128339244
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.
Nou zeg, doe normaal, wat een ongelofelijke flauwekul.

Een consument doet zaken met een elektronicawinkel. Dan haal je daar ook je garantie. Die je gewoon hoort te krijgen.

Dat zou wat moois worden, dat wel alleen nog maar naar de Philipswinkel mogen omdat we anders geen garantie hebben.

Echt, onvoorstelbare onzin, die post van jou.

@TS, blij dat alles toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')