abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128249793
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:38:39 #92
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128255763
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb niks foutiefs gezegd hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128256952
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zelf kapot maken = geen garantie.
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128257086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
Ben je overspannen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128257223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ben je overspannen?
Huh? :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128257370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Huh? :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef TC03 het volgende:

Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128257545
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

Ah ... op die fiets :D :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128257692
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue :s) , eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was.. :r
Wachten op de webcare dan maar ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_128257870
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Ah ... op die fiets :D :')
De Kapitein fietst niet. :{w
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:40:57 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128268728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.

Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.

Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.

Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door TC03 op 26-06-2013 08:47:42 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128268968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.

Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.

Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.

Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.
QFT :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:55:58 #102
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128268984
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef r_one het volgende:

[..]

QFT :')
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. :) Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen. :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269123
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij. :) Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen. :o
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:05:41 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Serieus :D Make my day _O-
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128269321
Apple is geen partij in deze, zoals al eerder gezegt is de winkel waar je hem gekocht hebt verantwoordelijk dat het product naar verwachting functioneerd, eventuele kosten die voor onderzoek gerekend worden dienen van te voren vermeld te worden, dit mag zowel mondeling als schriftelijk, wat je inderdaad wel kunt doen is een second opinion aanvragen bij Apple, als dan blijkt dat er helemaal geen valschade is sta je daarmee sterk dat ze je product kosteloos repareren.

Overigens is het inderdaad het handigst om een product direct bij een fabrikant te kopen, deze vervangen over het algemeen een stuk sneller omdat ze daar zelf belang bij hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_128269839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:34:29 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269875
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128269963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:38:50 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128269980
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Wat een kleuter ben jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128270053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een kleuter ben jij.
Ik zou nog een TR doen joh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128270079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een kleuter ben jij.
Wat een huillie ben jij.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128270265
Neem contact op met directeur tevreden klanten Nick Lenten. :')
Of kan dat niet als je een ontevreden klant bent?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:26:38 #114
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128272892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef Ynske het volgende:
@TS, heb je inmiddels contact opgenomen?
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:34:14 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128273181
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Raar, probeer eens hun Twitter en Facebook? Die moeten binnen 30 minuten antwoorden. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128277934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:

Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:01:42 #117
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128292695
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_128293117
Cool blue is zeer social media gevoelig. Verbaast me nieys. Fijn Ts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_128312294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing.
Eind goed al goed en kuddo's voor Coolblue (mag dan ook gezegd worden).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_128313767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
Nu ben ik wel benieuwd welke oplossing?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')