Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet precies waar ik over praat. Die gast doet net alsof de service van Apple is omdat de Consumentenbond had geklaagd over de garantie-voorwaarden. Dat zijn echter twee dingen die los staan van elkaar.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb niks foutiefs gezegd hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik duidde op jouw kennis (of interpretatie) van het consumentenrecht.
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.quote:
Ben je overspannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
Huh?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef TC03 het volgende:
Het gaat erom dat mensen niet overspannen moeten reageren met reacties als 'dit gaat tegen alle consumentenrechten in!!111'.
Ah ... op die fietsquote:
Wachten op de webcare dan maarquote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef Dubish het volgende:
Dit topic doorgestuurd naar Coolblue, eens kijken wat hun reactie is..
Belachelijk dat ze dit zo regelen, ik dacht juist dat hun klantenservice 1 van de beste was..
De Kapitein fietst niet.quote:
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Je blijft deze plaat grijsdraaien terwijl TS gewoon in zijn (consumenten)recht staat.
QFTquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik gewoon gelijk heb.
Het is niet zo dat je altijd óf wel óf niet in je recht staat, dat zijn dingen waarover je van mening kan verschillen. Niet voor niets dat er (n het algemeen) rechters nodig zijn om te bepalen wie er in hun recht staat.
Of TS in zijn recht staat is allerminst zeker en dan kan dus betwist worden. Door te overtuigend te stellen dat TS in zijn recht staat, ga ik twijfelen aan jouw kennis van het consumentenrecht. Dat kan je namelijk alleen stellen als je gedetailleerde informatie hebt over de al dan niet ontwrichte behuizing en het eventuele verband met de kapotte speaker.
Lijkt me stug dat jij die informatie hebt.
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij.quote:
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je mag het quoten hoor, er staat geen woord onzin bij.Leg liever gewoon uit wat er volgens jou foutief aan is, aangezien je stellig beweert dat ik onzin verkondig. Misschien is het, in belang van dit topic en van TS, wel verstandig om dan aan te geven wat voor onzin dat precies is? TS kan toch nooit goed geholpen worden als er mensen onzin gaan verkondigen.
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee laat maar. IJdele hoop dat ik jou kan overtuigen van je ongelijk, ik neem niet eens de moeite ...
Serieusquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je trollt nu gewoon. Heb maar een TR gedaan.
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Haha Rinus moet bij tante Sjeen voorkomen.
Dat zal hem leren!
Ja ik zie het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nope, maar zie je niet in dat het niveau van dit topic keldert door trollerig gedrag? Dat is zonde.
Wat een kleuter ben jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja ik zie het.
Vanaf post 65 ging het mis.
Ik zou nog een TR doen joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wat een huillie ben jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.quote:
Raar, probeer eens hun Twitter en Facebook? Die moeten binnen 30 minuten antwoorden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Even los van de uitkomst, zorg dat dit i.i.g een les voor je is voor de volgende keer inzake je apparatuur zomaar ergens afgeven omdat het in eerste instantie zo goedkoper is dan de rest of omdat ze e.e.a.beloven middels reclameslogans.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef yvette1982 het volgende:
Ja, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Inmiddels al drie reacties gestuurd en al een week niks gehoord.
Via internet ben ik wel achter de naam van de directeur serviceafdeling gekomen. Zijn emailadres heb ik ook gevonden en gisteren een email gestuurd met deze situatie. Al snel kreeg ik een reactie terug van de directie assistente die mijn bericht aan de manager heeft gegeven en beloofde dat deze contact op zou nemen. Sinds gistermiddag wacht ik daar dus nog even op, de normale serviceafdeling laat sowieso niks horen.
Eind goed al goed en kuddo's voor Coolblue (mag dan ook gezegd worden).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing.
Nu ben ik wel benieuwd welke oplossing?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef yvette1982 het volgende:
Fokkers, hier een blij mens. Gelukkig zijn ze bij zinnen gekomen en is Coolblue alsnog met een passende oplossing gekomen. Al met al gelukkig mijn recht gekregen in de vorm van een mooie oplossing. De problemen zijn nu opgelost en ben ik erg opgelucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |