abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:00:47 #51
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128074518
Laat ze eerst maar expliciet aantonen dat ie stuk is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:13:16 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128077331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef zwarteweduwe het volgende:
Huh? Je hebt toch gewoon Nederlands consumentenrecht? Dat je recht op garantie hebt? Je gaat toch gewoon terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt?
Dat heeft er toch allemaal niks mee te maken.

Het verhaal is heel simpel.

1. TS levert tablet in.
2. Winkel zegt dat deze gevallen is en dat de schade dus door TS is veroorzaakt. In dat geval wordt er niks vergoed en moet je ook onderzoekskosten betalen bovenop de normale reparatie.

Niks meer, niks minder.

Het meest vreemde vind ik dat bij het inleveren is gezegd dat er enkel wat gebruikssporen zijn geconstateerd. Als de behuizing ontwricht is, hoe licht ook, zou je dat toch moeten kunnen zien en ter plekke kunnen constateren.

Vreemd verhaal iig. :P
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:15:43 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128077436
Vraag me trouwens wel af of die gebruikssporen dan kloppen? Want als hij altijd in een hoesje heeft gezeten, waarom zouden er dan gebruikssporen zichtbaar zijn?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128077454
Ik zou zeggen, je hebt zwart op wit staan dat er enkel gebruikssporen staan. Dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het bedrijf zelf heeft immers in een vroeger stadium toegegeven dat deze niet gevallen is.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:19:12 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128077564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Maax het volgende:
Ik zou zeggen, je hebt zwart op wit staan dat er enkel gebruikssporen staan. Dan zou ik het er niet bij laten zitten. Het bedrijf zelf heeft immers in een vroeger stadium toegegeven dat deze niet gevallen is.
Dat is wel kort door de bocht. Zeggen dat er wel gebruikssporen zichtbaar zijn is niet hetzelfde als zeggen dat deze niet gevallen is.

Toch sta je hierdoor wel iets sterker.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128077625
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is wel kort door de bocht. Zeggen dat er wel gebruikssporen zichtbaar zijn is niet hetzelfde als zeggen dat deze niet gevallen is.

Toch sta je hierdoor wel iets sterker.
Lijkt mij dat valschade makkelijk te zien is en iets waar je als bedrijf goed op let.

Er staat feitelijk dat er geen valschade geconstateerd is bij inname, nu is er ineens wel valschade dus is dat gebeurd na inname.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:21:39 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128077668
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Maax het volgende:

[..]

Er staat feitelijk dat er geen valschade geconstateerd is bij inname
Dat staat er helemaal niet feitelijk, dat is jouw subjectieve interpretatie. :)

Nogmaals, het klinkt aannemelijk, maar het is geen feit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128077713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet feitelijk, dat is jouw subjectieve interpretatie. :)
Dat klopt, maar mijn interpretatie is ook dat valschade van dermate niveau dat deze defecten kan veroorzaken makkelijk te zien is.
Vooral gezien het design van een ipad zou dit moeten opvallen.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:24:58 #59
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_128077798
Vraag ze eens hoe een ipad op 2 tegenliggende hoeken tegelijk kan vallen en uiteraard fotografisch bewijs.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_128078774
Als je tijd wilt besparen moet je je hele verhaal uittypen en op review websites plaatsen. Reken er maar op dat ze binnen een dag of twee gaan reageren. Bedrijven die je zo behandelen moet je hard terugpakken, niet dat je je tijd gaat verdoen aan constant e-mail sturen met vragen om foto's etc.

https://www.google.com/se(...)tabletcenter+reviews
https://www.google.nl/#ou(...)&oq=coolblue+reviews
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 juni 2013 @ 16:37:16 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128085591
neem telefonischcontact op met AppleCare
aangeven wat de situatie is, en dat je echt niet hem hebt laten vallen
dat je m ingeleverd hebt, zonder schade, en dat hij opgestuurd is en je nu hoort dat hij beschadigd is terwijl jij dat niet gedaan hebt.
dan kunnen zij contact opnemen met t reparatiebedrijf, word dat niet opgepakt vragen naar een meerdere. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Ynske op 21-06-2013 16:42:25 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_128085709
Heb je hem daar gekocht? Zo ja, dan kunnen ze echt opbokken met die 75 euro.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_128095253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat heeft er toch allemaal niks mee te maken.

Het verhaal is heel simpel.

1. TS levert tablet in.
2. Winkel zegt dat deze gevallen is en dat de schade dus door TS is veroorzaakt. In dat geval wordt er niks vergoed en moet je ook onderzoekskosten betalen bovenop de normale reparatie.

Niks meer, niks minder.

Het meest vreemde vind ik dat bij het inleveren is gezegd dat er enkel wat gebruikssporen zijn geconstateerd. Als de behuizing ontwricht is, hoe licht ook, zou je dat toch moeten kunnen zien en ter plekke kunnen constateren.

Vreemd verhaal iig. :P
Nou, dat zal allemaal best wel zijn, maar het zou toch een mooie boel worden als je je niet-functionerend apparaat inlevert (GARANTIE!), en je vervolgens én de schuld krijgt én ook nog eens onderzoekskosten mag gaan betalen.
Dat gaat in tegen alle consumentenbescherming die ik ken.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:46:42 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128095380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Nou, dat zal allemaal best wel zijn, maar het zou toch een mooie boel worden als je je niet-functionerend apparaat inlevert (GARANTIE!), en je vervolgens én de schuld krijgt én ook nog eens onderzoekskosten mag gaan betalen.
Dat gaat in tegen alle consumentenbescherming die ik ken.
Zelf kapot maken = geen garantie.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:47:59 #65
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128095465
TS' iPad is gegijzeld. :D
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_128095522
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zelf kapot maken = geen garantie.
Eh ja. Dat is wat anders dan onterecht de schuld krijgen. En - ik ga even uit dat TS het ware verhaal vertelt - is hier het geval.

Dan kunnen we het hele idee van garantie wel afschaffen lijkt me. Stofzuiger stuk? Eigen schuld. TV stuk? Eigen schuld. Wasmachine overleden? Eigen schuld.
Jammer maar helaas. O ja, of u ook nog even de rekening wilt betalen?
pi_128095539
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zelf kapot maken = geen garantie.
Hoezo "zelf kapot maken"?
pi_128098001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoezo "zelf kapot maken"?
TS is erop gaan stampen zo van maar ik heb hem toch gekocht?!?! Hehehe!!!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:25:17 #69
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128112669
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Eh ja. Dat is wat anders dan onterecht de schuld krijgen. En - ik ga even uit dat TS het ware verhaal vertelt - is hier het geval.

Dan kunnen we het hele idee van garantie wel afschaffen lijkt me. Stofzuiger stuk? Eigen schuld. TV stuk? Eigen schuld. Wasmachine overleden? Eigen schuld.
Jammer maar helaas. O ja, of u ook nog even de rekening wilt betalen?
Je doet moeilijk.

Als de winkel denkt dat de schade zelf is veroorzaakt, moet de klant alle kosten zelf betalen. En in dat geval is er dus geen garantie. Simpeler dan dat kan ik het niet maken.

Dit gaat helemaal niet in tegen 'alle consumentenwetgeving', het is gewoon een verschil van mening, niks meer, niks minder.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 juni 2013 @ 11:36:20 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_128112879
Apple gaat uit van het woord van de klant nadat er contact geweest is met klant en servicepoint.
maar dan moet je natuurlijk wel contact opnemen met Applecare, anders kunnen ze niet bemiddelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_128113411
Ik vraag me af wat de reden is waarom je de bescherminghoes eraf hebt gehaald?
pi_128113456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je doet moeilijk.

Als de winkel denkt dat de schade zelf is veroorzaakt, moet de klant alle kosten zelf betalen. En in dat geval is er dus geen garantie. Simpeler dan dat kan ik het niet maken.

Dit gaat helemaal niet in tegen 'alle consumentenwetgeving', het is gewoon een verschil van mening, niks meer, niks minder.
Denken is niet goed.
Bewijzen.

Simpeler dan dat kan ik het niet maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128113485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:02 schreef Mylene het volgende:
Ik vraag me af wat de reden is waarom je de bescherminghoes eraf hebt gehaald?
Dat heeft zij niet :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128114027
betaal de 75 euro dan ga je ermee naar een apple store krijg je gwn een nieuwe die doen nooit moeilijk daarna stuur je een aangetekende brief naar de tabletcenter eis je die 75 piek terug
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:38:22 #75
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_128114245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef beware_reageerd het volgende:
Weer een ipad vriend minder.
That's apple.

Maar goed dat het is...... Nou nou...
Ach wat een complete onzin. Apple zelf is juist heel goed met garantie. Ik ruil daar zelfs mn iPhone van 1,5 jaar om voor een gloednieuwe omdat er een knopje nog maar gedeeltelijk werkte. Waarschijnlijk te weinig knaken, frustie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')