abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:21:18 #26
132191 -jos-
Money=Power
pi_128005247
Haha, flink genaaid. En waarschijnlijk heb je wel voor die 75 euro getekend hoor bij het inleveren...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128005755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef -jos- het volgende:
Haha, flink genaaid. En waarschijnlijk heb je wel voor die 75 euro getekend hoor bij het inleveren...
Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:29:39 #28
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128005889
Ik heb geen handtekening gezet. Ook zie ik nergens op de website staan van die 75 euro. Op het formulier staat er ook niks over.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_128006093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen handtekening gezet. Ook zie ik nergens op de website staan van die 75 euro. Op het formulier staat er ook niks over.
Je bent met de iPad terug gegaan naar het bedrijf waar je heb gekocht hebt?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128006353
En is die iPad binnen de 6 maanden kapot gegaan?
Zo ja, dan ligt de bewijslast sowieso bij de verkoper. Lijkt mij stug dat die dan even fijn onderzoekskosten kan gaan claimen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128006668
Ik zou ze lekker hard aanpakken zeg! Pure bluf ook van hun kant denk ik ook.

Laat je tanden zien en lees je in op consuwijzer.nl!
Laat het er niet bij zitten en ik zou nu snel mijn rechtsbijstand om advies vragen als je die hebt.

Verder lekker twitteren ed over dat K*T bedrijf enz., vinden ze nooit leuk......
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:46:53 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128007062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat niet meteen betekend dat je die 75 euro ook dient te bepalen.
Klopt. Punt is niet zozeer of TS in haar recht staat maar hoe ze dat recht wil gaan halen. Daarnaast moet TS even tekst en uitleg geven over wat ze precies heeft gedaan, welk formulier ze heeft ingevuld / acties heeft ondernomen want nu is het gissen in het donker.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_128007457
Huh? Je hebt toch gewoon Nederlands consumentenrecht? Dat je recht op garantie hebt? Je gaat toch gewoon terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt?
pi_128007744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
Lijkt mij ook. Overigens hebben ze nooit gezegd dat je 75 euro moet betalen. Het is allemaal heel vreemd.
Ik zou ook geen 75 euro betalen voor de constatering dat hij is gevallen. Dat deukje in de behuizing hebben ze in 10 seconden opgmerkt, je zou wel gek zijn om daar 75 euro voor te betalen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:31:09 #35
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_128010103
Stuur gewoon een bezwaar waarin je tabletcenter verantwoordelijk stelt voor het laten vallen van de ipad. Jij hebt toch op schrift dat er alleen gebruikerssporen op zitten?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_128014314
Ik heb dat ook gehad met mijn tablet. Was 3 maanden oud (Asus trouwens) en er was opeens een barst in het scherm gekomen. Het internet barst (no pun intended) van soortgelijke berichten en Asus zegt gewoon dat je zelf onvoorzichtig bent geweest. Gelukkig ben ik all in verzekerd en kreeg ik van de verzekering een bedrag terug, maarja toch naai.
pi_128014373
Oh, ik zou eigenlijk ook 75 euro onderzoekskosten moeten betalen, maar heb hier nooit meer wat van teruggezien gelukkig :P
pi_128014480
Vraag ze eens waarom ze je iPad uit de klauwen hebben laten vallen.
pi_128017303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb dat ook gehad met mijn tablet. Was 3 maanden oud (Asus trouwens) en er was opeens een barst in het scherm gekomen. Het internet barst (no pun intended) van soortgelijke berichten en Asus zegt gewoon dat je zelf onvoorzichtig bent geweest. Gelukkig ben ik all in verzekerd en kreeg ik van de verzekering een bedrag terug, maarja toch naai.
dan heb je net misschien de verkeerde persoon te pakken gehad maar ik heb toch heel netjes van asus een nieuwe nexus 7 gekregen na het spontaan scheuren van mijn nexus 7 tablet, zeer netjes afgehandeld van asus.

maar dat gezegd hebben was de service waar ik de tablet koch wel brak (dixons) daar probeerde ze hetzelfde trucje, insturen gaat je geld kosten 75 euro als het je eigen toedoen bleek en het zou meer dan een maand kunnen duren voor je hem terug zou zien (of niet als je die 75 euro niet betaalde) ik heb toen maar direct contact gezocht met asus, fotos op verzoek ingestuurd(alle kanten ook nog zodat er duidelijk geen enkele schade aan de tablet was) binnen een paar dagen werd hij opgehaald en anderhalve week later lag er een nieuwe in huis van asus. dus hulde aan asus en een vette boooeee naar dixons.
pi_128021474
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Punt is dat TS akkoord is gegaan door het opsturen van het apparaat. Daarna is er weinig meer te doen en wordt het TS haar woord tegen dat van het bedrijf. Dit soort oplichting gebeurt helaas veel te vaak, maar je staat als klant bijna machteloos. Tenzij TS gerechtelijke stappen wil gaan ondernemen, maar desalniettemin denk ik dat ze toch die onderzoekskosten dient te betalen. Misschien een second opinion vragen maar ja, je krijgt toch je tablet niet eerder terug voordat je betaalt.
Dit zie je idd. steeds vaker gebeuren Soortgelijk probleem gehad met Acer, de backlight van de laptop was stuk, garantie net 5 dagen verlopen.
Vervolgens bleek ook nog de dvd brander (die ik vrijwel nooit gebruik) stuk te zijn
Reparatie kosten : 275 euro voor dvd speler + 140 voor backlight.
Ik kreeg verder dezelfde 3 keuze opties als TS echter werd ik verplicht om beide onderdelen te laten repareren. Ik kon hoog en laag springen maar alleen backlight repareren was onmogelijk. 8)7
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128021487
Je hebt kennis gemaakt met de geweldige Apple garantie.
In principe is het brak product maar dat bedrijf ziet het anders.
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:10:34 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_128023254
quote:
3s.gif Op donderdag 20 juni 2013 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt kennis gemaakt met de geweldige Apple garantie.
In principe is het brak product maar dat bedrijf ziet het anders.
Leuk verhaal enzo, maar Apple heeft dat ding niet in handen gehad.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_128023294
Ja, eikels zijn het :{
pi_128023302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef yvette1982 het volgende:
en op het formulier staat dan ook dat er alleen gebruikerssporen zijn
Heb je een kopie van dat formulier?
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 juni 2013 @ 09:15:41 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128023354
Inderdaad, zoals gezegd: Naar de winkel, verhaal halen. Als zij niet voldoende doen; verantwoordelijk stellen voor het laten vallen, vertellen dat er niets verteld is over onderzoekskosten en dat je per ommegaande je toestel terug wil. Geen nee accepteren.
Schandalige praktijken dit.
pi_128034411
http://www.trosradar.nl/n(...)icle/apple-garantie/

Ik citeer: "Helaas was 43% van de Apple bezitters niet op de hoogte van het consumentenrecht dat je minstens twee jaar recht hebt op kosteloze reparatie of vervanging. "

Kijk eens op de website, er staat ook wel een voorbeeld brief bij. En ga sowieso terug naar de dealer waar je hem gekocht heb en leg hun het zelfde voor. Want zij mogen die 75¤ dus helemaal niet inhouden als ik het goed begrijp.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:52:47 #47
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128074234
Bedankt voor de tips allemaal.

De Ipad is overigens teruggebracht naar Coolblue waar deze ook gekocht is. Ik heb een formulier waarop staat dat bij inname alleen gebruikerssporen zijn. Als de Ipad echt gevallen zou zijn en dus de boven- en onderhoek kapot zou zijn dan had dat toen ook opgevallen moeten zijn.

Voorlopig heb ik bij dit bedrijf een klachtenformulier neergelegd. Ook heb ik de serviceafdeling gezegd dat ik niet akkoord ga met alle drie de opties en dat ze de zaak nog eens goed moeten bekijken en met een passende oplossing moeten komen. Ook heb ik foto's van de zogenaamde schade gevraagd.
Ik wacht nu op reacties en hoop dat ze tot hun zinnen komen. Een rechtsbijstandsverzekering heb ik helaas niet, echter sta ik zo in mijn recht dat ik het niet wil laten zitten en alles zal proberen om mijn gelijk te krijgen. Dus alle hulp en tips blijven welkom!
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:54:16 #48
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128074286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef glasmetwater het volgende:
http://www.trosradar.nl/n(...)icle/apple-garantie/

Ik citeer: "Helaas was 43% van de Apple bezitters niet op de hoogte van het consumentenrecht dat je minstens twee jaar recht hebt op kosteloze reparatie of vervanging. "

Kijk eens op de website, er staat ook wel een voorbeeld brief bij. En ga sowieso terug naar de dealer waar je hem gekocht heb en leg hun het zelfde voor. Want zij mogen die 75¤ dus helemaal niet inhouden als ik het goed begrijp.
In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:55:58 #49
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_128074337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:54 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

In dit artikel staat dat garantie alleen is bij schade buiten uw schuld. Dit bedrijf beweert onterecht dat de Ipad is gevallen en daarom valt deze zaak zogenaamd buiten de garantieregeling.
Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:59:23 #50
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_128074464
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:55 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Wat zeiden ze toen je zei waarom ze de ipad uit hun klauwen hebben laten vallen. Toen jij m inleverde was ie namelijk niet stuk, op een paar gebruikerssporen na.
Ik wacht schriftelijk nog op nieuwe reacties van hun kant. Er was totaal geen schade bij het inleveren. Daarom ben ik ook benieuwd naar de foto's van de schade.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')