Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik langer dan 8 uur slaap wordt ik altijd wakker met knallende hoofdpijn
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.
Maar nog even over die droom, heb je je ouders wel eens zien neuken?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.
Maar nog even over die droom, heb je je ouders wel eens zien neuken?
Dat je zo weer wakker schrikt van je eigen spasmenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb vannacht drie keer zo'n van een ravijn/stoel afvallen droom gehad voordat ik in slaap viel. Dat is pas irritant.
Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb vannacht drie keer zo'n van een ravijn/stoel afvallen droom gehad voordat ik in slaap viel. Dat is pas irritant.
Meestal herinner je het nog wel als je er uit wakker schrikt ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef JanCees het volgende:
Ik herinner mijn dromen nooit. Word gewoon wakker.
Wel lachen als je je vriendin dan net een schop geeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat je zo weer wakker schrikt van je eigen spasmenHeel naar ja.
Ik vind dat eigenlijk best een fijn gevoel om de een of andere redenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
al een hele tijd geen last meer vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Oké maar ik ben best vaak moe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij als je moe bent dus ik snap dat je dat nooit hebt gehad.
Ik wil ook een ijsjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef Jimbo het volgende:
BAAS
Zn meisje kwam net wat spullen te laat brengen dus eigenlijk had ze een boete.
dus ik zo heel smooth ' joh als je een ijsje haalt voor me dan spreken we nergens meer over'
en nu heb ik een doos festini
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best een fijn gevoel om de een of andere reden
Yo boelerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond gaan, maar 't zal wel kanjerdruk zijn.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij als je moe bent dus ik snap dat je dat nooit hebt gehad.
Ik ga een stukje wielrennen. Lekker man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond gaan, maar 't zal wel kanjerdruk zijn.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droom
Heel apart. Maar het zijn meestal die eerste paar minuten dat je in slaap valt
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga een stukje wielrennen. Lekker man.
Heb dat vallen al jaren niet meer gehad, echt sinds de basisschool al niet meer eigenlijk. Vond het wel tof altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat 'vallen' wel lekker, want dat is bij mij altijd alleen maar als ik zo moe ben dat ik te snel in slaap val en dan van dat gevoel schrik.
Bij mij gaat Robert van GTST altijd vreemd met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droom
Heel apart. Maar het zijn meestal die eerste paar minuten dat je in slaap valt
Damn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij gaat Robert van GTST altijd vreemd met mijn vrouw.
Andersom is inderdaad minder succesvol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas over een dag of 2.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was geen droom, dat was een visioen.
Fucked up ja. Erge is dat ik hem nooit in elkaar kick, maar dat we daarna een goed gesprek krijgen en het goedkomt.quote:
Volgens mij morgen vooral benauwd en bewolkt toch? Beter vandaag vrij kunnen nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Morgen maar vrijgenomenLekker in het zwembad luieren
Hier is het nu bewolktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij morgen vooral benauwd en bewolkt toch? Beter vandaag vrij kunnen nemen.
Als het ooit echt zou gebeuren zou ik denk ik wel de ballen uit mijn broek lachen.quote:
Het is Robert hè. Niet Jef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.
Ik denk dat hij in Robert van GTST een echte concurrent ziet ofzo. Dat zegt ook wel wat over hoe Lange_Lans z'n zelfbeeld is imo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.
Haha hele bed nat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vriendin droomde pas geleden dat ze in een spelshow zat met 4 douches en 1 zou ik onder staan en daar moest ze dan bij stappen.
Ze werd zogenaamd wakker voordat ze ergens onder de douche is gestapt![]()
Moet je wel even een slaafje hosselen dat voor je draait. No way dat ik nu een avond bij die kolen ga staanquote:
Golden shower.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vriendin droomde pas geleden dat ze in een spelshow zat met 4 douches en 1 zou ik onder staan en daar moest ze dan bij stappen.
Ze werd zogenaamd wakker voordat ze ergens onder de douche is gestapt![]()
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucked up ja. Erge is dat ik hem nooit in elkaar kick, maar dat we daarna een goed gesprek krijgen en het goedkomt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)im-200-vrouwen.dhtmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Robert van GTST een echte concurrent ziet ofzo. Dat zegt ook wel wat over hoe Lange_Lans z'n zelfbeeld is imo.
En rennen met voeten vast aan het asfaltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.
True storyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. WAT?quote:
Als ik droom over voetbal wordt ook altijd alles pudding in mijn lichaam bij dat beslissende momentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.
Waarom droom jij dat je korfbalt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.
Het is dat m'n auto bij de garage staat, anders was ik hem gaan slaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lange homo van een Onlogisch vindt BBQ niet lekker.
2/10.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom droom jij dat je korfbalt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krijgt last van z'n rug man, elke keer die 1,5 meter bukken om een worstje om te draaien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem wel je ladder meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dat m'n auto bij de garage staat, anders was ik hem gaan slaan
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Iemand die niet van BBQ'en houdt. #Weberfan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik droom over voetbal wordt ook altijd alles pudding in mijn lichaam bij dat beslissende momentEn dan word ik wakker.
Lekker spekkie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb denk ik toch al een keer of 5 aan de BBQ gezeten dit jaar.
Jij kunt ook niet voetballen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.
.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.
Ik nog maar 1 keer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb denk ik toch al een keer of 5 aan de BBQ gezeten dit jaar.
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.quote:
In Eindhoven? Was Lange_Lans daar niet over bezig een tijd terug?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuw steakrestaurant ontdekt. Turkse en Marokkaanse eigenaar en halal dus geen bier, maar dat vléés
Beter dan BBQ.
Geen bierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuw steakrestaurant ontdekt. Turkse en Marokkaanse eigenaar en halal dus geen bier, maar dat vléés
Beter dan BBQ.
Homoquote:
Ben ik pas ook geweest. Smeagol op de kerkstraat in EHV. Heerlijk vlees, maar ik moet een vino rouge bij mijn fleisch hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Beter dan BBQ.
Ben zelf meer van de kipsate en scampi's. En banaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.
Juist!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik pas ook geweest. Smeagol op de kerkstraat in EHV. Heerlijk vlees, maar ik moet een vino rouge bij mijn fleisch hebben.
Ik kan er ook geen reet van. Daarom voetbal ik in het 8ste. Maar ik voetbal welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel 4 jaar, in de jeugd. Maar ik kon er geen reet van.
Kijk daar komt de Nijmegenaar boven. Slaai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.
Je moet Iberico varken halen, wel wat duurder, maar zo kanjerlekker he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou paar jaar terug weer proberen, maar ik miste echt elke bal en had totaal geen schotkracht. Ik wil het wel goed kunnen, anders vind ik het kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen reet van. Daarom voetbal ik in het 8ste. Maar ik voetbal wel
Limburgs kloostervarken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet Iberico varken halen, wel wat duurder, maar zo kanjerlekker he.
Ik heb er serieus niet zoveel mee.quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk daar komt de Nijmegenaar boven. Slaai.
Scampi's.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de kipsate en scampi's. En banaan.
Als een Nederlander alles binnen 5 minuten op je bord willen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er serieus niet zoveel mee.
- Je moet wachten op je eten, omdat er steeds maar een klein deel klaar is. Als ik ergens een tyfushekel aan heb dan is het wel wachten op je eten
- Je zit buiten. Met 30 graden zit ik liever koel binnen te genieten van mijn eten ipv dat het zweet over mijn bilnaad kruipt op een veel te oncomfortabele tuinstuin die zijn beste tijd al heeft gehad
- De satestokjes, de eindjes, krijg je altijd kanjer moeilijk lekker gaar zonder dat het middenstuk pikzwart wordt.
- Iedereen wilt wel een BBQ, maar niemand organiseren
- Datum vinden waarop iedereen kan
- Vlees is al op als je die bij de slager wilt halen, dus moet je naar een supermarkt
- Er moet altijd wel iemand Cola drinken, of erger nog Cola Light
- Vliegen en andere insecten
- Iedereen is een BBQ-chef met hun eigen ideeën over hoe het vlees moet bakken
- Valt er weer een worstje tussen het rooster
- Moet je weer gaan vechten wie die krijgt
- Nou maar Ton heeft hem erin laten vallen hoor
- Ton: Nou ik eet hem wel op dan
- Jahaaa maar jij hebt er al een gehad dat is niet eerlijk
- Ja wil jij hem dan??
- Nee nou eet jij hem maar op dan
- Ja nu is hij al koud
- Hond rent er vandoor met de worst
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Dan eet je de volgende dag restjes, gatver
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Altijd aan de dunne na afloop, omdat het vlees niet goed wordt gebakken
- Teveel gezopen
- Je kleren stinken de volgende dag naar rook
Samenvatting van dit verhaal: je bent een aansteller met kutvrienden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Je moet wachten op je eten, omdat er steeds maar een klein deel klaar is. Als ik ergens een tyfushekel aan heb dan is het wel wachten op je eten
- Je zit buiten. Met 30 graden zit ik liever koel binnen te genieten van mijn eten ipv dat het zweet over mijn bilnaad kruipt op een veel te oncomfortabele tuinstuin die zijn beste tijd al heeft gehad
- De satestokjes, de eindjes, krijg je altijd kanjer moeilijk lekker gaar zonder dat het middenstuk pikzwart wordt.
- Vlees is al op als je die bij de slager wilt halen, dus moet je naar een supermarkt
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Wa'n homo johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Livar inderdaad. Fucking heerlijk. Al is Iberico natuurlijk ook naais.quote:
Het is niet gezellig wanneer je met een honger gevoel zit te kijken naar dat schamele worstje wat is aangebrand terwijl er 7 andere aasgieren met je meekijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als een Nederlander alles binnen 5 minuten op je bord willen hebben![]()
Is toch gezellig man. Beetje bieren. Af en toe stukje vlees. Lekker lange avond.
Je moet ook niet BBQ-en als er wijven bij zijn. Discussies over vlees zijn juist tof (no homo).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Eigenlijk wel een terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Heiligschennis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een terechte klacht.
Daarom alles tegelijk op de BBQ en al dat vlees op een bord en kanen maar
tl;drquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Kuthollanderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een terechte klacht.
Daarom alles tegelijk op de BBQ en al dat vlees op een bord en kanen maar
Mijn pa gooit met gourmetten ook al die hele schaal met vlees er meteen op. Moet allemaal snel enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als een Nederlander alles binnen 5 minuten op je bord willen hebben![]()
Is toch gezellig man. Beetje bieren. Af en toe stukje vlees. Lekker lange avond.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet gezellig wanneer je met een honger gevoel zit te kijken naar dat schamele worstje wat is aangebrand terwijl er 7 andere aasgieren met je meekijken.
Aardappelsalade erbij. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon frikandellen op de bbq en 2 stokbroden met knoflook saus weg kanen
en ik ben een gelukkig man.
Daarom drink je pils en zorg je voor voldoende salade, stokbrood, kruidenboter, fruit en alle andere teringzooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet gezellig wanneer je met een honger gevoel zit te kijken naar dat schamele worstje wat is aangebrand terwijl er 7 andere aasgieren met je meekijken.
In Tilburg hebben we hier een woord voor:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja anders heb je stervenshonger manquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moeder is een Limburgs kloostervarken.
tijd voor nieuwe vriendenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Prototype wordt weer bevestigd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
Ik droom altijd dat ik net op tijd kom voor een wedstrijd en dan mijn schoenen niet aankrijg en alsnog te laat het veld op ren, om dan zwaar gefrustreerd wakker te worden.
Fruit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom drink je pils en zorg je voor voldoende salade, stokbrood, kruidenboter, fruit en alle andere teringzooi.
Je moet ook niet met volslagen noobs gaan bbq-en...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Ja wil jij hem dan??
- Ja nu is hij al koud
- Hond ziek
- Vlees is altijd over
- Veel te veel gegeten
- Opruimen
- Teveel gezopen
Leuk man BBQ![]()
Beetje fruitsalade is lekker man. Voor in de pauze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fruit?
Kom op, man. Van dat geld had je nog een aantal speklappen kunnen kopen.
Als jij met je maten gaat BBQ-en gaan jullie eerst 's middags gezellig salades en fruitschotels maken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom drink je pils en zorg je voor voldoende salade, stokbrood, kruidenboter, fruit en alle andere teringzooi.
BBQ-en met fruit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon rustig avondje, beetje zuipen, beetje vlees eten en dan om 11 uur halfbezopen de BBQ nog maar een keer aansteken. Niks mis mee.
Ja voor die wijven. Die willen dan toch nog heel gedwongen gezond gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fruit?
Kom op, man. Van dat geld had je nog een aantal speklappen kunnen kopen.
D'r gaat een hoop op tafel, maar toch geen fruit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje fruitsalade is lekker man. Voor in de pauze.
Daar heb je toch vriendinnen voor man. Homo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij met je maten gaat BBQ-en gaan jullie eerst 's middags gezellig salades en fruitschotels maken?
Knoflooksaus man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Caland het volgende:
En later wel kwakken met die whiskysaus hoor. Hoppa, halve pot op dat bord.
Blijft er meer vlees voor jou over. Ik ga de volgende keer een hendig grote kom fruitcocktail maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja voor die wijven. Die willen dan toch nog heel gedwongen gezond gaan doen.
En later wel kwakken met die whiskysaus hoor. Hoppa, halve pot op dat bord.
Ja, net.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik ben in eerste instantie wel op tijd
Nee. Vaste verdeling is doorgaans dat de mannen zorgen voor het vlees, maken de BBQ schoon en zorgen dat het gebakken wordt. Vrouwen maken de slaatjes, fruit en zorgen dat de kip gemarineerd en aan die stokjes gepulkt wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij met je maten gaat BBQ-en gaan jullie eerst 's middags gezellig salades en fruitschotels maken?
Dat doen vrouwen altijd ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doen jullie ook wel eens stukje zalm met beetje citroen en andere shit in zo'n alu folie pakketje vouwen op de bbqGodsamme dat is lekker altijd.
Nee, dat is gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doen jullie ook wel eens stukje zalm met beetje citroen en andere shit in zo'n alu folie pakketje vouwen op de bbqGodsamme dat is lekker altijd.
Dikke forel jongen. Heerlijk man. Water loopt me in mijn mond. Hier over de grens ligt zo een forellenvijver. Standaard iedere zomer wat forel vangen om op de BBQ te leggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je die Arnhemse al kennis laten nemen van dit takenpakket?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vaste verdeling is doorgaans dat de mannen zorgen voor het vlees, maken de BBQ schoon en zorgen dat het gebakken wordt. Vrouwen maken de slaatjes, fruit en zorgen dat de kip gemarineerd en aan die stokjes gepulkt wordt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke forel jongen. Heerlijk man. Water loopt me in mijn mond. Hier over de grens ligt zo een forellenvijver. Standaard iedere zomer wat forel vangen om op de BBQ te leggen.
Een vis bbq-en doe je alleen als die zelf hebt gevangen. Anders komt er alleen vlees op.quote:
Wij BBQ-en/zuipen nooit met die wijven er bij, want dan wordt iedereen om 12 uur naar huis getrokken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Vaste verdeling is doorgaans dat de mannen zorgen voor het vlees, maken de BBQ schoon en zorgen dat het gebakken wordt. Vrouwen maken de slaatjes, fruit en zorgen dat de kip gemarineerd en aan die stokjes gepulkt wordt.
GHB.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij BBQ-en/zuipen nooit met die wijven er bij, want dan wordt iedereen om 12 uur naar huis getrokken.
Vis op de bbq.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je die Arnhemse al kennis laten nemen van dit takenpakket?
Foute wijven uitgekozen dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij BBQ-en/zuipen nooit met die wijven er bij, want dan wordt iedereen om 12 uur naar huis getrokken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon frikandel, hamburger en spare ribs erop.
De rest is kut.
Voor dit moment voldoende.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.
Je kunt 't die inlandige provincialen ook niet kwalijk nemen. 'Ja maar het stinkt zo'. Dat soort mensen.quote:
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.
De rest is kut.
nsb'er dat ie is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?
Ja als niet NEC'er kan dat nog wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?
Die argentijnse koe heb jij zelf ook vanaf je paard met een lasso naar de grond getrokken om vervolgens haar keel door te snijden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een vis bbq-en doe je alleen als die zelf hebt gevangen. Anders komt er alleen vlees op.
De rest is kut.
Gooi je hen op de bbq.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zijn ook echt allemaal een stel zeiksnollen.
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi snapt t ook
Wanneer is VBL sc BBQ meet?
Nobel streven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aan de meesten zit niet zoveel vlees. En tieten BBQ ik uit principe niet.
En het monster van Loch Ness erop zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.
Ja die BBQ die hij laatst hadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En het monster van Loch Ness erop zeker
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Met een ambulance op de oprit kan er ook nog wat gerommeld worden met spiritus.
Nee joh, HMF loopt zelf met de flamethrower rond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Saind het volgende:
Okay Onlogisch, ik ga je aidspost debunken
Je hebt ook brood op tafel, salade op tafel, genoeg bier, en dan om de vijf á tien minuten een stuk fleisch, niks mis mee.
Je bent een homo. Als het warm is zit je buiten. Koud bier, niks mis mee.
Laten weken in water of gewoon even het zand uit je kutje scheppen.
Kutvrienden
Kutvrienden. BBQen is een mannending, dat gaat gewoon organisch, je kunt wel.
Je moet niet zeiken, of verhuizen naar een fatsoenlijke plek. De Turk hier heeft altijd nog zat lamsvlees, worstjes en garnalen. Voor het overige spul is de supermarkt prima.
Kutvrienden
Zand uit je kutje halen
Mooi man
Wat voor een rooster heb jij joh homo, of wat voor een dunne flikker worstjes. Ga leren bbqen.
Kutvrienden
Kutvrienden
Kutvrienden
Kutvrienden
- Ja wil jij hem dan??
Kutvrienden
Kutvrienden
- Ja nu is hij al koud
Kutvrienden
Kutbeesten, naar het asiel brengen.
- Hond ziek
Is maar goed ook.
- Vlees is altijd over
Whahahah kanjerhomo
Zie het vorige punt
- Veel te veel gegeten
Lekker man, beetje uitbuiken met een glas whisky en wat te roken
- Opruimen
BBQ gewoon laten staan tot de volgende keer en alleen maar wat borden in de vaatwasser verder. Niet meer werk dan normaal.
Leer BBQen hommo
- Teveel gezopen
Altijd goed
Homo, haal het zand uit je kut.
Lekker man, heerlijk die chemische troep in je vlees.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Saind het volgende:
Okay Onlogisch, ik ga je aidspost debunken
Je hebt ook brood op tafel, salade op tafel, genoeg bier, en dan om de vijf á tien minuten een stuk fleisch, niks mis mee.
Je bent een homo. Als het warm is zit je buiten. Koud bier, niks mis mee.
Laten weken in water of gewoon even het zand uit je kutje scheppen.
Kutvrienden
Kutvrienden. BBQen is een mannending, dat gaat gewoon organisch, je kunt wel.
Je moet niet zeiken, of verhuizen naar een fatsoenlijke plek. De Turk hier heeft altijd nog zat lamsvlees, worstjes en garnalen. Voor het overige spul is de supermarkt prima.
Kutvrienden
Zand uit je kutje halen
Mooi man
Wat voor een rooster heb jij joh homo, of wat voor een dunne flikker worstjes. Ga leren bbqen.
Kutvrienden
Kutvrienden
Kutvrienden
Kutvrienden
- Ja wil jij hem dan??
Kutvrienden
Kutvrienden
- Ja nu is hij al koud
Kutvrienden
Kutbeesten, naar het asiel brengen.
- Hond ziek
Is maar goed ook.
- Vlees is altijd over
Whahahah kanjerhomo
Zie het vorige punt
- Veel te veel gegeten
Lekker man, beetje uitbuiken met een glas whisky en wat te roken
- Opruimen
BBQ gewoon laten staan tot de volgende keer en alleen maar wat borden in de vaatwasser verder. Niet meer werk dan normaal.
Leer BBQen hommo
- Teveel gezopen
Altijd goed
Homo, haal het zand uit je kut.
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goan
Noob.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Brikettenstarter man. Briketjes erin en een half uurtje wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.
Briketten, lucifers, aanmaakblokjes!
Dat was toen er alleen nog wat kipvleugels over waren en we dus al aardig naar de mavo waren ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.
Briketten, lucifers, aanmaakblokjes!
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brikettenstarter man. Briketjes erin en een half uurtje wachten.
Zijn inderdaad compacter en branden daarom niet zo goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst briketten die extra lang mee gingen. Wel iets duurder, maar ik dacht altijd fijn.
Alleen hadden ze er wel bij mogen zetten dat ze zolang meegaan omdat ze nauwelijks aan te krijgen zijn.
stukje hout met een aanmaakblokje er in?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van die zweedse fakkels? Ik weet het nog niet hoor.
Wat is dit voor aids man?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze banger al gepost hier?
Ik ga maar eens studeren
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
stukje hout met een aanmaakblokje er in?
dan vind ik die 5 euro best wel duur
Die ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n in zes stukken gehakt boomstammetje?
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Holbewoners hadden ginne vuur jonge.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Glaasje olijfolie op ofzo dat ie naar buiten floepte?
Zeepspuit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.
Ik neem altijd de iPad mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Je al maar lekker een middagje vrij zijn
Zo even ene poging wagen om te zonnen in de tuin
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
22-06?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi snapt t ook
Wanneer is VBL sc BBQ meet?
Zelf bouwen die hap.quote:
Gaat er zo moeilijk af alleen.quote:
Ik ook en daarna nog minstens 5 minuten nagenieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Alle hipsters die ik mijn vrienden noem hebben hun hele houthok er vol mee staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Adames het volgende:
[..]
best duur dus. verkopen wel als een tierelier bij de hema
Gewoon de föhn van je vrouw erop man. Of met zo'n onkruidbrander in de kolen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
Kerel. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Toen je aangaf een steak bij die steaktent te prefereren boven een BBQ nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.
Bij culinaire bbq's hoort ook geen bier, maar een Franse wijn.
Kanker komt je ook niet aanwaaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Gewoon lekker een beetje laten aanfikken joh. Krijg je weerstand van.
Ja goed hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.
Deze man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland gaat ook altijd in de wind zitten achter de BBQ.
Wel lekker datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Ja, maar die Engelsen vreten hun steak ook 'cremated'. Als je 1 volk niet serieus moet nemen qua vlees bakken zijn 't wel Engelsen.quote:
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kerel. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Toen je aangaf een steak bij die steaktent te prefereren boven een BBQ nam ik je niet meer serieus.
Ik vind speklappen overgewaardeerd. There...I said it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem nooit meer speklappen omdat ik t zo irritant vind dat je hele bbq dan staat te fikken.
Nu heb ik zin in beef wellingtonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar die Engelsen vreten hun steak ook 'cremated'. Als je 1 volk niet serieus moet nemen qua vlees bakken zijn 't wel Engelsen.
(In de oven daarentegen niets dan lof)
Vroeger was dat inderdaad heel stoer. Op een gegeven moment kom je echter op een bepaalde leeftijd waarop je met je Weber schort en brikettenstarter achter een kanon van een BBQ staat. Complete kuddes vee opstoken. Die fase ben ik aanbeland.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Waarom haal je Davy en Tyron er gelijk weer bij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.
Misschien zou ik je dan wel doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed heMaar dat komt omdat ik niet hoef te werken denk ik
De tong in anus post van Buitendam begon op je verbeelding in te werken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand wel eens The Human Centipede II gezien?
Een schort, zegt ie...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vroeger was dat inderdaad heel stoer. Op een gegeven moment kom je echter op een bepaalde leeftijd waarop je met je Weber schort en brikettenstarter achter een kanon van een BBQ staat. Complete kuddes vee opstoken. Die fase ben ik aanbeland.
Je bent zelf een mond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.
Nee ik zat in een topic met extreme films te kijken en zocht een plaatje op google. Toen dacht ik ook wtf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De tong in anus post van Buitendam begon op je verbeelding in te werken?
Jij gooit alleen frikadellen op je bbqquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
bbq met schort____!
bbq doe je in armani zwembroek, slippertjes aan en geen shirt of wife beater.
Die heeft mijn pa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat trouwens pas echt gay is. Zo'n neppe bbq op gas
bbq'd wel lekker man, mis alleen die typische bbq lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat trouwens pas echt gay is. Zo'n neppe bbq op gas
Vergeet de adidas slippers nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
BBQen gewoon in korte broek, zonder shirt, pils in de ene hand, sigaret en omdraaitang in de ander.
Af en toe een beetje as tussen dat vlees voor het bittertje.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bbq'd wel lekker man, mis alleen die typische bbq lucht.
Armani zwembroek?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
bbq met schort____!
bbq doe je in armani zwembroek, slippertjes aan en geen shirt of wife beater.
Door deze post krijg ik helemaal zin om te bbq'en, morgen maar even wat compadres optrommelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
BBQen gewoon in korte broek, zonder shirt, pils in de ene hand, sigaret en omdraaitang in de ander.
Af en toe een beetje as tussen dat vlees voor het bittertje.
bbq op een tafel zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijgt last van z'n rug man, elke keer die 1,5 meter bukken om een worstje om te draaien.
quote:
quote:
met witte sok?quote:
Oeh. Goed dat je eerlijk bent, maar dat is misschien net iets teveel van het goede.quote:
ik las herenslipquote:
Ik heb ooit in je moeder gezeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb ooit als kind in een advertentie voor rucanor gezeten
Ook Uggs in de winter?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een teenslipper met witte sok
Ik rock die Havaianas met een chino.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een teenslipper met witte sok
quote:
Wat een nep ijsbeer ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Als het 40 graden is heb ik liever slippers aan dan schoenen. Shoot me.
quote:
Teenslippersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef ValHallen het volgende:
Mannen met teenslippersDraag je ook Crocs?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Als het 40 graden is heb ik liever slippers aan dan schoenen. Shoot me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |