Vis op de bbq.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doen jullie ook wel eens stukje zalm met beetje citroen en andere shit in zo'n alu folie pakketje vouwen op de bbqGodsamme dat is lekker altijd.
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je die Arnhemse al kennis laten nemen van dit takenpakket?
Foute wijven uitgekozen dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij BBQ-en/zuipen nooit met die wijven er bij, want dan wordt iedereen om 12 uur naar huis getrokken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon frikandel, hamburger en spare ribs erop.
De rest is kut.
Voor dit moment voldoende.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.
Je kunt 't die inlandige provincialen ook niet kwalijk nemen. 'Ja maar het stinkt zo'. Dat soort mensen.quote:
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die heb ik alleen nog maar aan mijn spies laten pulken vooralsnog.
De rest is kut.
nsb'er dat ie is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?
Ja als niet NEC'er kan dat nog wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neuk jij een Arnheimse ja? Wordt dat op de block in Hatert wel geaccepteerd dan?
Die argentijnse koe heb jij zelf ook vanaf je paard met een lasso naar de grond getrokken om vervolgens haar keel door te snijden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een vis bbq-en doe je alleen als die zelf hebt gevangen. Anders komt er alleen vlees op.
De rest is kut.
Gooi je hen op de bbq.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zijn ook echt allemaal een stel zeiksnollen.
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi snapt t ook
Wanneer is VBL sc BBQ meet?
Nobel streven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aan de meesten zit niet zoveel vlees. En tieten BBQ ik uit principe niet.
En het monster van Loch Ness erop zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.
Ja die BBQ die hij laatst hadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen, bij HMF. Heeft 100m2 bbq staan.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En het monster van Loch Ness erop zeker
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Met een ambulance op de oprit kan er ook nog wat gerommeld worden met spiritus.
Nee joh, HMF loopt zelf met de flamethrower rond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Saind het volgende:
Okay Onlogisch, ik ga je aidspost debunken
- Je moet wachten op je eten, omdat er steeds maar een klein deel klaar is. Als ik ergens een tyfushekel aan heb dan is het wel wachten op je eten
Je hebt ook brood op tafel, salade op tafel, genoeg bier, en dan om de vijf á tien minuten een stuk fleisch, niks mis mee.
- Je zit buiten. Met 30 graden zit ik liever koel binnen te genieten van mijn eten ipv dat het zweet over mijn bilnaad kruipt op een veel te oncomfortabele tuinstuin die zijn beste tijd al heeft gehad
Je bent een homo. Als het warm is zit je buiten. Koud bier, niks mis mee.
- De satestokjes, de eindjes, krijg je altijd kanjer moeilijk lekker gaar zonder dat het middenstuk pikzwart wordt.
Laten weken in water of gewoon even het zand uit je kutje scheppen.
- Iedereen wilt wel een BBQ, maar niemand organiseren
Kutvrienden
- Datum vinden waarop iedereen kan
Kutvrienden. BBQen is een mannending, dat gaat gewoon organisch, je kunt wel.
- Vlees is al op als je die bij de slager wilt halen, dus moet je naar een supermarkt
Je moet niet zeiken, of verhuizen naar een fatsoenlijke plek. De Turk hier heeft altijd nog zat lamsvlees, worstjes en garnalen. Voor het overige spul is de supermarkt prima.
- Er moet altijd wel iemand Cola drinken, of erger nog Cola Light
Kutvrienden
- Vliegen en andere insecten
Zand uit je kutje halen
- Iedereen is een BBQ-chef met hun eigen ideeën over hoe het vlees moet bakken
Mooi man
- Valt er weer een worstje tussen het rooster
Wat voor een rooster heb jij joh homo, of wat voor een dunne flikker worstjes. Ga leren bbqen.
- Moet je weer gaan vechten wie die krijgt
Kutvrienden
- Nou maar Ton heeft hem erin laten vallen hoor
Kutvrienden
- Ton: Nou ik eet hem wel op dan
Kutvrienden
- Jahaaa maar jij hebt er al een gehad dat is niet eerlijk
Kutvrienden
- Ja wil jij hem dan??
Kutvrienden
- Nee nou eet jij hem maar op dan
Kutvrienden
- Ja nu is hij al koud
Kutvrienden
- Hond rent er vandoor met de worst
Kutbeesten, naar het asiel brengen.
- Hond ziek
Is maar goed ook.
- Vlees is altijd over
Whahahah kanjerhomo
- Dan eet je de volgende dag restjes, gatver
Zie het vorige punt
- Veel te veel gegeten
Lekker man, beetje uitbuiken met een glas whisky en wat te roken
- Opruimen
BBQ gewoon laten staan tot de volgende keer en alleen maar wat borden in de vaatwasser verder. Niet meer werk dan normaal.
- Altijd aan de dunne na afloop, omdat het vlees niet goed wordt gebakken
Leer BBQen hommo
- Teveel gezopen
Altijd goed
- Je kleren stinken de volgende dag naar rook
Homo, haal het zand uit je kut.
Lekker man, heerlijk die chemische troep in je vlees.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Saind het volgende:
Okay Onlogisch, ik ga je aidspost debunken
- Je moet wachten op je eten, omdat er steeds maar een klein deel klaar is. Als ik ergens een tyfushekel aan heb dan is het wel wachten op je eten
Je hebt ook brood op tafel, salade op tafel, genoeg bier, en dan om de vijf á tien minuten een stuk fleisch, niks mis mee.
- Je zit buiten. Met 30 graden zit ik liever koel binnen te genieten van mijn eten ipv dat het zweet over mijn bilnaad kruipt op een veel te oncomfortabele tuinstuin die zijn beste tijd al heeft gehad
Je bent een homo. Als het warm is zit je buiten. Koud bier, niks mis mee.
- De satestokjes, de eindjes, krijg je altijd kanjer moeilijk lekker gaar zonder dat het middenstuk pikzwart wordt.
Laten weken in water of gewoon even het zand uit je kutje scheppen.
- Iedereen wilt wel een BBQ, maar niemand organiseren
Kutvrienden
- Datum vinden waarop iedereen kan
Kutvrienden. BBQen is een mannending, dat gaat gewoon organisch, je kunt wel.
- Vlees is al op als je die bij de slager wilt halen, dus moet je naar een supermarkt
Je moet niet zeiken, of verhuizen naar een fatsoenlijke plek. De Turk hier heeft altijd nog zat lamsvlees, worstjes en garnalen. Voor het overige spul is de supermarkt prima.
- Er moet altijd wel iemand Cola drinken, of erger nog Cola Light
Kutvrienden
- Vliegen en andere insecten
Zand uit je kutje halen
- Iedereen is een BBQ-chef met hun eigen ideeën over hoe het vlees moet bakken
Mooi man
- Valt er weer een worstje tussen het rooster
Wat voor een rooster heb jij joh homo, of wat voor een dunne flikker worstjes. Ga leren bbqen.
- Moet je weer gaan vechten wie die krijgt
Kutvrienden
- Nou maar Ton heeft hem erin laten vallen hoor
Kutvrienden
- Ton: Nou ik eet hem wel op dan
Kutvrienden
- Jahaaa maar jij hebt er al een gehad dat is niet eerlijk
Kutvrienden
- Ja wil jij hem dan??
Kutvrienden
- Nee nou eet jij hem maar op dan
Kutvrienden
- Ja nu is hij al koud
Kutvrienden
- Hond rent er vandoor met de worst
Kutbeesten, naar het asiel brengen.
- Hond ziek
Is maar goed ook.
- Vlees is altijd over
Whahahah kanjerhomo
- Dan eet je de volgende dag restjes, gatver
Zie het vorige punt
- Veel te veel gegeten
Lekker man, beetje uitbuiken met een glas whisky en wat te roken
- Opruimen
BBQ gewoon laten staan tot de volgende keer en alleen maar wat borden in de vaatwasser verder. Niet meer werk dan normaal.
- Altijd aan de dunne na afloop, omdat het vlees niet goed wordt gebakken
Leer BBQen hommo
- Teveel gezopen
Altijd goed
- Je kleren stinken de volgende dag naar rook
Homo, haal het zand uit je kut.
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week hele bus wd40 leeggespoten op de bbq, half flesje wasbenzine en goan
Noob.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Brikettenstarter man. Briketjes erin en een half uurtje wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.
Briketten, lucifers, aanmaakblokjes!
Dat was toen er alleen nog wat kipvleugels over waren en we dus al aardig naar de mavo waren ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De tumoren groeien in je slokdarm door er alleen al naar te kijken.
Briketten, lucifers, aanmaakblokjes!
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brikettenstarter man. Briketjes erin en een half uurtje wachten.
Zijn inderdaad compacter en branden daarom niet zo goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst briketten die extra lang mee gingen. Wel iets duurder, maar ik dacht altijd fijn.
Alleen hadden ze er wel bij mogen zetten dat ze zolang meegaan omdat ze nauwelijks aan te krijgen zijn.
stukje hout met een aanmaakblokje er in?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van die zweedse fakkels? Ik weet het nog niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |