Vergeet de adidas slippers nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
BBQen gewoon in korte broek, zonder shirt, pils in de ene hand, sigaret en omdraaitang in de ander.
Af en toe een beetje as tussen dat vlees voor het bittertje.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bbq'd wel lekker man, mis alleen die typische bbq lucht.
Armani zwembroek?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
bbq met schort____!
bbq doe je in armani zwembroek, slippertjes aan en geen shirt of wife beater.
Door deze post krijg ik helemaal zin om te bbq'en, morgen maar even wat compadres optrommelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
BBQen gewoon in korte broek, zonder shirt, pils in de ene hand, sigaret en omdraaitang in de ander.
Af en toe een beetje as tussen dat vlees voor het bittertje.
bbq op een tafel zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijgt last van z'n rug man, elke keer die 1,5 meter bukken om een worstje om te draaien.
quote:
quote:
met witte sok?quote:
Oeh. Goed dat je eerlijk bent, maar dat is misschien net iets teveel van het goede.quote:
ik las herenslipquote:
Ik heb ooit in je moeder gezeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik heb ooit als kind in een advertentie voor rucanor gezeten
Ook Uggs in de winter?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een teenslipper met witte sok
Ik rock die Havaianas met een chino.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een teenslipper met witte sok
quote:
Wat een nep ijsbeer ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Als het 40 graden is heb ik liever slippers aan dan schoenen. Shoot me.
quote:
Teenslippersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef ValHallen het volgende:
Mannen met teenslippersDraag je ook Crocs?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Als het 40 graden is heb ik liever slippers aan dan schoenen. Shoot me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |