Wat is dit voor aids man?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze banger al gepost hier?
Ik ga maar eens studeren
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
stukje hout met een aanmaakblokje er in?
dan vind ik die 5 euro best wel duur
Die ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n in zes stukken gehakt boomstammetje?
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Holbewoners hadden ginne vuur jonge.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Glaasje olijfolie op ofzo dat ie naar buiten floepte?
Zeepspuit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.
Ik neem altijd de iPad mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Je al maar lekker een middagje vrij zijn
Zo even ene poging wagen om te zonnen in de tuin
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
22-06?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi snapt t ook
Wanneer is VBL sc BBQ meet?
Zelf bouwen die hap.quote:
Gaat er zo moeilijk af alleen.quote:
Ik ook en daarna nog minstens 5 minuten nagenieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Alle hipsters die ik mijn vrienden noem hebben hun hele houthok er vol mee staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Adames het volgende:
[..]
best duur dus. verkopen wel als een tierelier bij de hema
Gewoon de föhn van je vrouw erop man. Of met zo'n onkruidbrander in de kolen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
Kerel. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Toen je aangaf een steak bij die steaktent te prefereren boven een BBQ nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.
Bij culinaire bbq's hoort ook geen bier, maar een Franse wijn.
Kanker komt je ook niet aanwaaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Gewoon lekker een beetje laten aanfikken joh. Krijg je weerstand van.
Ja goed hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.
Deze man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland gaat ook altijd in de wind zitten achter de BBQ.
Wel lekker datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Ja, maar die Engelsen vreten hun steak ook 'cremated'. Als je 1 volk niet serieus moet nemen qua vlees bakken zijn 't wel Engelsen.quote:
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kerel. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Toen je aangaf een steak bij die steaktent te prefereren boven een BBQ nam ik je niet meer serieus.
Ik vind speklappen overgewaardeerd. There...I said it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem nooit meer speklappen omdat ik t zo irritant vind dat je hele bbq dan staat te fikken.
Nu heb ik zin in beef wellingtonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar die Engelsen vreten hun steak ook 'cremated'. Als je 1 volk niet serieus moet nemen qua vlees bakken zijn 't wel Engelsen.
(In de oven daarentegen niets dan lof)
Vroeger was dat inderdaad heel stoer. Op een gegeven moment kom je echter op een bepaalde leeftijd waarop je met je Weber schort en brikettenstarter achter een kanon van een BBQ staat. Complete kuddes vee opstoken. Die fase ben ik aanbeland.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Waarom haal je Davy en Tyron er gelijk weer bij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.
Misschien zou ik je dan wel doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed heMaar dat komt omdat ik niet hoef te werken denk ik
De tong in anus post van Buitendam begon op je verbeelding in te werken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand wel eens The Human Centipede II gezien?
Een schort, zegt ie...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vroeger was dat inderdaad heel stoer. Op een gegeven moment kom je echter op een bepaalde leeftijd waarop je met je Weber schort en brikettenstarter achter een kanon van een BBQ staat. Complete kuddes vee opstoken. Die fase ben ik aanbeland.
Je bent zelf een mond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een filmpje van een man die de anus van een andere man beroerd met mond en penis is minder gay dan dit filmpje.
Nee ik zat in een topic met extreme films te kijken en zocht een plaatje op google. Toen dacht ik ook wtf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De tong in anus post van Buitendam begon op je verbeelding in te werken?
Jij gooit alleen frikadellen op je bbqquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
bbq met schort____!
bbq doe je in armani zwembroek, slippertjes aan en geen shirt of wife beater.
Die heeft mijn pa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat trouwens pas echt gay is. Zo'n neppe bbq op gas
bbq'd wel lekker man, mis alleen die typische bbq lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat trouwens pas echt gay is. Zo'n neppe bbq op gas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |