Wat is dit voor aids man?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze banger al gepost hier?
Ik ga maar eens studeren
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
stukje hout met een aanmaakblokje er in?
dan vind ik die 5 euro best wel duur
Die ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n in zes stukken gehakt boomstammetje?
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Holbewoners hadden ginne vuur jonge.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook dat verstoort het stookproces wat in je genen zit van de holbewoners. Warmte, brandstof, zuurstof. Geen brikettenwarmers. Die zijn gay.
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Glaasje olijfolie op ofzo dat ie naar buiten floepte?
Zeepspuit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij floepte wel naar buiten, maar kwam niet door de olijfolie helaas.
Ik neem altijd de iPad mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Je al maar lekker een middagje vrij zijn
Zo even ene poging wagen om te zonnen in de tuin
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
22-06?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi snapt t ook
Wanneer is VBL sc BBQ meet?
Zelf bouwen die hap.quote:
Gaat er zo moeilijk af alleen.quote:
Ik ook en daarna nog minstens 5 minuten nagenieten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij erover dan? Ben altijd wel binnen 1 á 2 minuten klaar.
Alle hipsters die ik mijn vrienden noem hebben hun hele houthok er vol mee staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Adames het volgende:
[..]
best duur dus. verkopen wel als een tierelier bij de hema
Gewoon de föhn van je vrouw erop man. Of met zo'n onkruidbrander in de kolen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je vlees mooi egaal warm wordt. Dan is een brikettenstarter onontbeerlijk.
Kerel. Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Toen je aangaf een steak bij die steaktent te prefereren boven een BBQ nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is culinair bbq'en. Dat is immer gay.
Bij culinaire bbq's hoort ook geen bier, maar een Franse wijn.
Kanker komt je ook niet aanwaaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Gewoon lekker een beetje laten aanfikken joh. Krijg je weerstand van.
Ja goed hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heej. Je klaagt een keer niet. Goed man. Vrouw.
Deze man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Vlees mooi egaal bruin
Gewoon lekker een beetje laten aanfikken joh. Krijg je weerstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |