Ik denk dat hij in Robert van GTST een echte concurrent ziet ofzo. Dat zegt ook wel wat over hoe Lange_Lans z'n zelfbeeld is imo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.
Haha hele bed nat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vriendin droomde pas geleden dat ze in een spelshow zat met 4 douches en 1 zou ik onder staan en daar moest ze dan bij stappen.
Ze werd zogenaamd wakker voordat ze ergens onder de douche is gestapt![]()
Moet je wel even een slaafje hosselen dat voor je draait. No way dat ik nu een avond bij die kolen ga staanquote:
Golden shower.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn vriendin droomde pas geleden dat ze in een spelshow zat met 4 douches en 1 zou ik onder staan en daar moest ze dan bij stappen.
Ze werd zogenaamd wakker voordat ze ergens onder de douche is gestapt![]()
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucked up ja. Erge is dat ik hem nooit in elkaar kick, maar dat we daarna een goed gesprek krijgen en het goedkomt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)im-200-vrouwen.dhtmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Robert van GTST een echte concurrent ziet ofzo. Dat zegt ook wel wat over hoe Lange_Lans z'n zelfbeeld is imo.
En rennen met voeten vast aan het asfaltquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan nooit iemand hard slaan in m'n droom. Dan is 't net of m'n armen van pudding worden ineens.
True storyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. WAT?quote:
Als ik droom over voetbal wordt ook altijd alles pudding in mijn lichaam bij dat beslissende momentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.
Waarom droom jij dat je korfbalt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maak nooit de beslissende goal. Altijd dikke acties, held van de wedstrijd, maar als het erop aankomt word ik wakker.
Het is dat m'n auto bij de garage staat, anders was ik hem gaan slaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lange homo van een Onlogisch vindt BBQ niet lekker.
2/10.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom droom jij dat je korfbalt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krijgt last van z'n rug man, elke keer die 1,5 meter bukken om een worstje om te draaien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem wel je ladder meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dat m'n auto bij de garage staat, anders was ik hem gaan slaan
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Iemand die niet van BBQ'en houdt. #Weberfan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik droom over voetbal wordt ook altijd alles pudding in mijn lichaam bij dat beslissende momentEn dan word ik wakker.
Lekker spekkie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb denk ik toch al een keer of 5 aan de BBQ gezeten dit jaar.
Jij kunt ook niet voetballen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.
.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droom daar alleen over als toeschouwer.
Ik nog maar 1 keer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb denk ik toch al een keer of 5 aan de BBQ gezeten dit jaar.
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.quote:
In Eindhoven? Was Lange_Lans daar niet over bezig een tijd terug?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuw steakrestaurant ontdekt. Turkse en Marokkaanse eigenaar en halal dus geen bier, maar dat vléés
Beter dan BBQ.
Geen bierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuw steakrestaurant ontdekt. Turkse en Marokkaanse eigenaar en halal dus geen bier, maar dat vléés
Beter dan BBQ.
Homoquote:
Ben ik pas ook geweest. Smeagol op de kerkstraat in EHV. Heerlijk vlees, maar ik moet een vino rouge bij mijn fleisch hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Beter dan BBQ.
Ben zelf meer van de kipsate en scampi's. En banaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.
Juist!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik pas ook geweest. Smeagol op de kerkstraat in EHV. Heerlijk vlees, maar ik moet een vino rouge bij mijn fleisch hebben.
Ik kan er ook geen reet van. Daarom voetbal ik in het 8ste. Maar ik voetbal welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel 4 jaar, in de jeugd. Maar ik kon er geen reet van.
Kijk daar komt de Nijmegenaar boven. Slaai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had zaterdag van die lekker grote merquez worsten van de Turk. Godverdomme man, stokbroodje opensnijden. Knoflook ertussen, wat slaai. Lekker kanen man.
Je moet Iberico varken halen, wel wat duurder, maar zo kanjerlekker he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou paar jaar terug weer proberen, maar ik miste echt elke bal en had totaal geen schotkracht. Ik wil het wel goed kunnen, anders vind ik het kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen reet van. Daarom voetbal ik in het 8ste. Maar ik voetbal wel
Limburgs kloostervarken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet Iberico varken halen, wel wat duurder, maar zo kanjerlekker he.
Ik heb er serieus niet zoveel mee.quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk daar komt de Nijmegenaar boven. Slaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |