Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik langer dan 8 uur slaap wordt ik altijd wakker met knallende hoofdpijn
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.
Maar nog even over die droom, heb je je ouders wel eens zien neuken?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik voor het slapen geen glas water pak.
Maar nog even over die droom, heb je je ouders wel eens zien neuken?
Dat je zo weer wakker schrikt van je eigen spasmenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb vannacht drie keer zo'n van een ravijn/stoel afvallen droom gehad voordat ik in slaap viel. Dat is pas irritant.
Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb vannacht drie keer zo'n van een ravijn/stoel afvallen droom gehad voordat ik in slaap viel. Dat is pas irritant.
Meestal herinner je het nog wel als je er uit wakker schrikt ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef JanCees het volgende:
Ik herinner mijn dromen nooit. Word gewoon wakker.
Wel lachen als je je vriendin dan net een schop geeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat je zo weer wakker schrikt van je eigen spasmenHeel naar ja.
Ik vind dat eigenlijk best een fijn gevoel om de een of andere redenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
al een hele tijd geen last meer vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Oké maar ik ben best vaak moe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij als je moe bent dus ik snap dat je dat nooit hebt gehad.
Ik wil ook een ijsjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef Jimbo het volgende:
BAAS
Zn meisje kwam net wat spullen te laat brengen dus eigenlijk had ze een boete.
dus ik zo heel smooth ' joh als je een ijsje haalt voor me dan spreken we nergens meer over'
en nu heb ik een doos festini
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best een fijn gevoel om de een of andere reden
Yo boelerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond gaan, maar 't zal wel kanjerdruk zijn.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij als je moe bent dus ik snap dat je dat nooit hebt gehad.
Ik ga een stukje wielrennen. Lekker man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond gaan, maar 't zal wel kanjerdruk zijn.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droom
Heel apart. Maar het zijn meestal die eerste paar minuten dat je in slaap valt
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga een stukje wielrennen. Lekker man.
Heb dat vallen al jaren niet meer gehad, echt sinds de basisschool al niet meer eigenlijk. Vond het wel tof altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat 'vallen' wel lekker, want dat is bij mij altijd alleen maar als ik zo moe ben dat ik te snel in slaap val en dan van dat gevoel schrik.
Bij mij gaat Robert van GTST altijd vreemd met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik heb ook vaak dat het dan lijkt alsof ik niet droom omdat ik nog steeds in bed lig en er dan opeens een vent met een hakbijl binnen komt lopen ofzo. Meestal het teken dat ik mezelf wakker moet maken in mijn droom
Heel apart. Maar het zijn meestal die eerste paar minuten dat je in slaap valt
Damn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij gaat Robert van GTST altijd vreemd met mijn vrouw.
Andersom is inderdaad minder succesvol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas over een dag of 2.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dit soort temperaturen altijd je mond dicht moet houden en een fietsbril op.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was geen droom, dat was een visioen.
Fucked up ja. Erge is dat ik hem nooit in elkaar kick, maar dat we daarna een goed gesprek krijgen en het goedkomt.quote:
Volgens mij morgen vooral benauwd en bewolkt toch? Beter vandaag vrij kunnen nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Morgen maar vrijgenomenLekker in het zwembad luieren
Hier is het nu bewolktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij morgen vooral benauwd en bewolkt toch? Beter vandaag vrij kunnen nemen.
Als het ooit echt zou gebeuren zou ik denk ik wel de ballen uit mijn broek lachen.quote:
Het is Robert hè. Niet Jef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisj, geen enge droom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |