quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.
Zal mijn banaan eens in jouw ananas doen, je aardbei strelen, en je sinaasappelsap proeven.
banquote:
Heb jij weleens een trio gehad?quote:
Met meloenen weet ik ook wel raad ja haha.quote:
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.quote:
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
That's it, genoeg Panzer & CY voor vandaag.
Voor dit jaar.
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m al uitgeprint, zit nu op een bewegend a4tje te fappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.
Oké.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageert.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.Wacht, trek eerst even m'n broek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heerlijk als je zo scherp bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Haha, wel grappig eigenlijk, dat lurken is ze wel gewend, knowwhatImean.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Car lashes.quote:
Wie zegt dat ze meeleest?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
HAHAHAHAHAHAHA SHIT GOT DAMN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
hoe oud is dat wijf van panzer eigenlijk, ziet er uit als 40?
inb4 dWc die hier heel hard om moet lachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat laat ik graag in het midden, fantasie van de cock enzo.
Dat is grappig, ik hoorde juist over jou dat je er in 5 jaar tijd 25 jaar ouder uit bent gaan zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
CHLORO IK HOU VAN JEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever een chick die eruitziet als 40 terwijl ze nog een jong bloempje is, dan een crackhoer die ongemoeid 15 verschillende penissen uit elkaar kan houden door ze enkel in haar vagina te voelen.
Just sayin', nofi.
Got Damnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA SHIT GOT DAMN.
Love you <3.
Oke, je bent oud dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik hoorde juist over jou dat je er in 5 jaar tijd 25 jaar ouder uit bent gaan zien
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, je bent oud dus. Bij chinezen en negers zie je dat juist niet zo snel, maar als ik het bij jou nu al zie ben je wel echt fossiel age.
En inderdaad, heb een fotocollage gemaakt van onschuldig lief meisje tot crackhoer voor alle mensen op een internet forum die me niet interessearen.
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionaryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A word that refrains from actually cursing the god almighty
IK ZAG DIE EDIT WEL!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionary
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionary
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh?nice.
Wist ik alvraag me niet hoe
hahaeheaheh
Was dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?
Ik zag je kutje welquote:
twee zielen, één gedachte bbyquote:
Ik ook van jou, grandma.quote:
Zag hem door je jeans steken in de metro. Panzer en ik hebben er nog uitvoerig over zitten DMenquote:
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?
quote:
quote:
Als krio netals CY anderhalf keer zo oud leek was hij gewoon 50quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraag.
Panzer is nog een broekie, dus vandaar.
Ja nou.. Ik dacht zo van.. "Goh, ze ziet er wel anders uit, maar misschien heeft ze d'r haar geverfd" weetje welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als iemand beter zou moeten weten, ben jij het
[..]
You wish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
48 vriendje, lol strong math.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als krio netals CY anderhalf keer zo oud leek was hij gewoon 50.
Panzer is maar 9 maanden jonger dan ik dus het kan allemaal best hoor!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraag.
Panzer is nog een broekie, dus vandaar.
Laat me nou gewoon okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef krioro het volgende:
Wel aandoenlijk als CY probeert te spelen met de big girls.
Zou je 29 geven. (srs)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef krioro het volgende:
[..]
48 vriendje, lol strong math.
Maar gelukkig zie ik er uit als een viriele twintiger.
Sorry dat ik je 10 jaar ouder schatte. Ben ook maar een mens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer is maar 9 maanden jonger dan ik dus het kan allemaal best hoor!
[..]
Laat me nou gewoon okeAls ik heel stoer praat valt het misschien niet op
Waarom lees je in R&P en link je er vervolgens naar? Dacht dat alleen Chai zulke dingen deed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Meisje wat ik leuk vind neemt opeens afstand..
Echt, al die topics met die kkverhalen en kutvragen waar echt niemand antwoord op kan geven.
Je antwoorden zoeken bij FOK!kers.
quote:
Zou je 29 keer geven, om te beginnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezegd hebbende:
Vindt krio mij leuk?![]()
En het zijn ook gewoon geen pubertjes meer, maar volwassenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Echt, al die topics met die kkverhalen en kutvragen waar echt niemand antwoord op kan geven.
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je 10 jaar ouder schatte. Ben ook maar een mens.
Moet je dan nu niet anaal vernederd worden door hem of zo? Hij is toch zo'n wilde boy.
Was een introductie voor de daaropvolgende post.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom lees je in R&P en link je er vervolgens naar? Dacht dat alleen Chai zulke dingen deed.
Is dat een 'ja'?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zou je 29 keer geven, om te beginnen.
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.
En nee, anale vernedering is alleen voor in de weekenden. Doordeweeks houdt hij het bij rapeplay en over me heen plassen in de douche.
Ja, ben ook wel benieuwd naar hoe jouw douche eruitziet, CY.quote:
Het naarste is dat ze van tevoren altijd al besloten hebben wat ze willen horen, en ook alleen op die adviezen reagerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Ja.. Moet er wel in kunnen rondrollenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd naar hoe jouw douche eruitziet, CY.
Frappant, ik heb nooit Hyves gehad. Fijn dat je zo'n goed beeld van me hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.
En nee, anale vernedering is alleen voor in de weekenden. Doordeweeks houdt hij het bij rapeplay en over me heen plassen in de douche.
Doe zelluf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Doe normaal joh
[..]
Was dat niet zo dan?
omfgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
Haiquote:
Weenie, wacht, even een topic openen om te vragen naar mijn antwoord.quote:
Nee.. Ik ga je slaanquote:
Geloof dat Gorz hem poste vanaf de oude KLB SC hyve ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Frappant, ik heb nooit Hyves gehad. Fijn dat je zo'n goed beeld van me hebt.
Hm, redelijk tam. Had meer van hem verwacht.
Echt godtering, ik moest heel niet lachen om Ally, maar door dit soort reacties moet ik wel altijd weer lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer hardop door jouw relatief late quote![]()
.
Zit met samengeknepen billetjes in spanning te wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, wacht, even een topic openen om te vragen naar mijn antwoord.
Dat denk ik ook, jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geloof dat Gorz hem poste vanaf de oude KLB SC hyve ofzoMaar wellicht heb ik dan ten onrechte aan genomen dat jij het was.
Ik eigenlijk ook, ik vrees nog steeds voor apen die uit de mouw gaan komen enzo.
Ik houd meer van ontspannen anussen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit met samengeknepen billetjes in spanning te wachten.
It's leg day, I'm sweatin', WOO.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd meer van ontspannen anussen.
Brb, even LEG DAY WOOOOOOOOOOO.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's leg day, I'm sweatin', WOO.
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja.
Hij heeft niet zo veel ervaring, dus dat zal wel meevallen. Hebben jullie een leuke foto van jullie 2 samen? Ben wel benieuwd.
Not surprised.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.
Haha, toch nog altijd die onzekere jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.
Maar ik ga richting Zandvoort, fijne dag allemaal
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer hardop door jouw relatief late quote![]()
.
Kingtoppie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je zou maar IRL een chick leren kennen en er een keer bij haar thuis achter komen dat ze alleen maar in R&P zit te posten!
Je zou maar een FOK! relatie beginnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je zou maar IRL een chick leren kennen en er een keer bij haar thuis achter komen dat ze alleen maar in R&P zit te posten!
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar een FOK! relatie beginnen.
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogen.
Waarom zou dat erg zijn dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hier
Of in JNGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hier
Dan ben je gewoon een sletje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ben tegenovergestelde van cougar. Val altijd op oudere mannen, hoe noem je dat?
Ik lag vrijdag in Scheveningen op je te wachten, waar bleef je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
U bevindt zich in de intercity naar
Den Haag Centraal
Treinstel 4201
Come at me broooo. Doei stage, hoi strand.
Nog een FOK!er die je niet kent maar wel gelijk je doorzien heeftquote:
Het is wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog een FOK!er die je niet kent maar wel gelijk je doorzien heeft
Het is hamsterwekenquote:
Niks mis mee hoorquote:
ben ik te laat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
So so origineel allemaal weer hier. De grootste retards voorop. Chapeau.
Wat :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Moet je nog werken straks eigenlijk?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorGewoon van genieten, doe ik iig wel
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorGewoon van genieten, doe ik iig wel
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Jij bent altijd right on time, bby.quote:
Laten wij samen origineel zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja, over een uurtje weg.. Hoezo dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je nog werken straks eigenlijk?!
Precies op tijd zo te zien.quote:
AHW YISquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent altijd right on time, bby.![]()
Ja toch?quote:
Maandag 24 juni maar ik ben zondag jarig dus ik wil het voor vrijdag afhebben. Ik zit nu in de UB, zooo rustig hier op de uni. Heel het lokaal voor mezelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wanneer moet je je paper inleveren?
Ahw damn. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, over een uurtje weg.. Hoezo dan?
Zie er tegenop met deze warmte.. Morgen al helemaal
Wat is 'het' ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch?Ik vind het altijd leuke tijdsbesteding
Je kan volgens mij sowieso beter binnen zitten morgen met die vochtige hitte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw damn. Sterkte.
Schrale troost: ben bezig met m'n allerlaatste deadline halen en laat het dan juist deze dagen 30+ graden zijn.
Thnx..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw damn. Sterkte.
Schrale troost: ben bezig met m'n allerlaatste deadline halen en laat het dan juist deze dagen 30+ graden zijn.
O ok goed ja, lekker chillen daar dan. Ja graag gedaan vond het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Maandag 24 juni maar ik ben zondag jarig dus ik wil het voor vrijdag afhebben. Ik zit nu in de UB, zooo rustig hier op de uni. Heel het lokaal voor mezelfWel echt heel erg bedankt, heb echt veel aan je tips gehad
In mijn geval zou "het" kunnen slaan op zowel eten, zuipen en/of seksquote:
Lekker belangrijk toch. If you have it, flaunt it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thnx..In m'n rokje werken is nou ook niet echt een optie, daar is 'ie te gewaagd voor
En in dat geval, jij ook sterkte
Eens behalve zuipen dat doe ik niet vaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn geval zou "het" kunnen slaan op zowel eten, zuipen en/of seks
En slapen soms :$
Ben vochtige hitte wel gewend, haha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan volgens mij sowieso beter binnen zitten morgen met die vochtige hitte.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch. If you have it, flaunt it.![]()
Volgens mij kan je gewoon beter binne blijven met dat warme weer he... he chloro.. he je kan beter dan binnen blijven he.. he..hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dods lippen, speels flapperend in de wind.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik bij wie ik moet zijn de volgende keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
O ok goed ja, lekker chillen daar dan. Ja graag gedaan vond het wel leuk om te doen
okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben vochtige hitte wel gewend, haha.
Morgen regendansjes doen als het buiten stormt.
Ik ook niet hoor, was grapje :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was grapje :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een UPO. Unidentified penetrating object, jahahah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
En dan zit er ineens een unidentified object in m'n ootje van een van de notarissen, yolo toch
bij deze mbo-mokkiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan weet ik bij wie ik moet zijn de volgende keer
Hio, mijn naam is Nootarisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
En dan zit er ineens een unidentified object in m'n ootje van een van de notarissen, yolo toch
Ben je nou boos op me?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een UPO. Unidentified penetrating object, jahahah.![]()
![]()
Kauloquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een UPO. Unidentified penetrating object, jahahah.![]()
![]()
Ik ben te nauw voor je, gaat je niet lukkenquote:
hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]Je hebt ook echt een typische Marokkaanse naam
Alles past met groene zeepquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben te nauw voor je, gaat je niet lukken
beetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou boos op me?
[..]
[ afbeelding ]
Hoe gaan we dit probleem oplossen, schatje :$quote:
Doe je vuist dan maar, is toch spannender dan die smegmapener van jequote:
Frustraties op elkaar botvieren tot we tevreden kunnen spoonen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit probleem oplossen, schatje :$
Ik sta toch regelmatig weer verbaasd over de taal die jij uitslaatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit probleem oplossen, schatje :$
[..]
Doe je vuist dan maar, is toch spannender dan die smegmapener van je
Ok.. Mag ik je op de grond duwen en een kapstok op je gooien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Frustraties op elkaar botvieren tot we tevreden kunnen spoonen.
Je mag het proberen, maar weet nooit waar die kapstok terecht kan komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Mag ik je op de grond duwen en een kapstok op je gooien?
Waarom nog flabbergasted raken van mijn taaltje dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta toch regelmatig weer verbaasd over de taal die jij uitslaat
'Mijn' is zo fresh als een winterpeen die 3x gewassen is in ijswater.
Ik vind dit een opwindende gedachte en voelde spontaan iets down therequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag het proberen, maar weet nooit waar die kapstok terecht kan komen.
Dat was nootjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind dit een opwindende gedachte en voelde spontaan iets down there
Had wel verwacht dat z'n vuistjes wat groter waren.. Anticlimaxquote:
De bar kan blijkbaar nog lagerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom nog flabbergasted raken van mijn taaltje dan?![]()
En nee.. Gewoon nee.. Dkut heeft gesproken
[..]
Ik vind dit een opwindende gedachte en voelde spontaan iets down there
quote:
Dat is idd mogelijk, aangezien ik zuurbranding krijg van barretjes, dus beter omlaag met dat dingquote:
ben nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd mogelijk, aangezien ik zuurbranding krijg van barretjes, dus beter omlaag met dat ding
En nu is het echt klaar.. GEDRAAG JE TOCH EENS
Is dit Hermauine?quote:
zuurbranding?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd mogelijk, aangezien ik zuurbranding krijg van barretjes, dus beter omlaag met dat ding
En nu is het echt klaar.. GEDRAAG JE TOCH EENS
Blij dat ik heb kunnen helpenquote:
Ik moest giechelen, want toepasselijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit Hermauine?
[..]
zuurbranding?ok. gek mens
Damn wat is zij lekker gewordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blij dat ik heb kunnen helpen
[..]
Ik moest giechelen, want toepasselijk
Maar lijkt me wel, ja :$
Ja, ik krijg zuurbranding van chocolade!!!!!!!!!!!!! FML
Ja, stomme hoerennootquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn wat is zij lekker geworden
En ik denk dat je maagzuur bedoeld? zuurbranding?
Wowzaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, stomme hoerennootSame shit
Zou dingen met haar doen die ik maar beter niet kan posten hier, indeed
Ja, je maakt me pissed geakkquote:
Echt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je maakt me pissed geakk
En maakt niet uit.. Alsof ik haar instemming nodig heb, kom nou zeg![]()
Nee, eigenlijk geef ik geen neukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?nooit gedacht dat ik dat zou kunnen
ben trots op mijzelf.
Ik ben haar bodyguard dus, jagaat lastig worden
Malle prater ben jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geef ik geen neuk* Deuk in je ego trapt* :$
In dat geval is het al helemaal geen probleem en je weet het
Zal voor de zekerheid m'n armspieren nog even weer gaan trainen, as we speak
En dan naar m'n werk, dus ik zeg alvast doei..
DOEI
Oké.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
GODVERDOMME
ik liet net de smerigst ruikende scheet ooit.
Ben gelijk maar naar het toilet gegaan, Nelson Mandela vrijgelaten.quote:
Hij is dood tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben gelijk maar naar het toilet gegaan, Nelson Mandela vrijgelaten.
heftig verhaal. filmpje van gemaakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben gelijk maar naar het toilet gegaan, Nelson Mandela vrijgelaten.
Nee hij speelt nu bij AC Milanquote:
zit je alleen in je boxer? :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Dqod het volgende:
Ken je dat? Dat je zo lekker zit te chillen in je boxer en dat wil blijven doen, maar het kan niet, want je moet straks weg?
Painful
mfw vas wilt vingeren op deze guyquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mfw vas wilt vingeren op deze guy
quote:
Kijk nestalgiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja klopt hij wilt dat zwarte spelers ook voorin mogen spelen
Zie je welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, discussie hier kan weer klaar zijn, topic gezien, kan dadelijk inderdaad dicht.
Gefeliciteerd baby, ben trotsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Robophatt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Met vlag en wimpel" zoals mijn docenten zeiden.
Dankjewel schatjequote:
weet ik veelquote:
Docent Beeldende Kunst en Vormgevingquote:
Oh ja wist ik, nou leuk iigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Docent Beeldende Kunst en Vormgeving
Ja officieel vakantie nu ookquote:
Wow hoe valsquote:
Onruststokerquote:
Proficiat Roboquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Robophatt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Met vlag en wimpel" zoals mijn docenten zeiden.
quote:
quote:
Kwart over mijquote:
ik googledequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, hij heet dus naked djWel goeie penis
Met zulke dagen ga ik niet naar de gym hoor. Mijn ervaring krijg je maar weinig voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef Robophatt het volgende:
Pff ik krijg mezelf maar niet richting gym gepusht vandaagTegen de tijd dat ik daar ben kan ik al gaan douchen.
watquote:
Zoveel faal in 1 postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met zulke dagen ga ik niet naar de gym hoor. Mijn ervaring krijg je maar weinig voor elkaar.
[..]
wat
[ afbeelding ]
morgen wordt misschien het warmte record van nederland gebrokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
Vandaag is het het ergste, morgen valt het wel weer mee toch?
Hier wordt het sowieso warmer dan vandaag en 180% luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
Vandaag is het het ergste, morgen valt het wel weer mee toch?
gloeiend hete regen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier wordt het sowieso warmer dan vandaag en 180% luchtvochtigheid.
Komt geen waterkoker bij kijkenquote:
Kopje met theezakje buiten zettenquote:
Wat moeten mensen die dit lezen met deze post? Namen en rugnummers or it didn't happen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Zie ik een post in de kaartjes aangeboden FB groep, Herken ik in een keer een foto uit een user dr fobogelijk PM alles
Eerst naaktpics los peuterenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moeten mensen die dit lezen met deze post? Namen en rugnummers or it didn't happen.
Faya Nestalgiequote:De minumumleeftijd voor de verkoop van alcohol wordt definitief verhoogd van 16 naar 18 jaar. De Eerste Kamer is vandaag akkoord gegaan met het plan.
Nee jij bent de sukkel, hij lijkt qua gezicht meer op Cb dan op mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent de sukkel, alsof CB daar ook maar in de buurt van komt.
OK Nootjes is de grootste sukkel. Doesn't seem photoshopped at all.quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef Djibril het volgende:
Vaseline, je hebt wel veel vijanden hier zeg
Ja maar gezicht is maar een klein deel van het lichaam dus de rest past meer bij jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee jij bent de sukkel, hij lijkt qua gezicht meer op Cb dan op mij.
Dan ben ik geen sukkel want hij heeft best een heet lichaam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar gezicht is maar een klein deel van het lichaam dus de rest past meer bij jou
Ja hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan ben ik geen sukkel want hij heeft best een heet lichaam.
Even gegoogled, kk die pic met geweren.
Ik vind het eng man.quote:
Hij heeft wel een kaolo dikke bilquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het eng man.Jammer want verder mirin' z'n body en baard.
Ik ook.quote:
godver. Wat een droomlevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook.Jammer dat ik niet zo'n mooiboy ben, anders zou ik ook elke dag heel de dag zo met random wijven op de foto gaan:
[ afbeelding ]
Gewoon doen, nog ff trainen en dan zullen mensen dat van jou zeggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook.Jammer dat ik niet zo'n mooiboy ben, anders zou ik ook elke dag heel de dag zo met random wijven op de foto gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, nog ff trainen en dan zullen mensen dat van jou zeggenWil wel met je op de foto als je er zo uitziet btw :$$ Nu ook wel.
Gaat toch om zijn hoofd, zo knap ben ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je wel lkkrtje h00wr,, =$ [ afbeelding ]
Serieus, welke user is cb? Leuke soap hier gaande maar dan moet ik wel weten wie welke rol heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene comedian.
[ afbeelding ]
Maar echt ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene comedian.
[ afbeelding ]
Niet eens overwogen om dit filmpje aan te klikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef krioro het volgende:
(nsfw) (penis) (no homo) (gaat me om die chick die ik ook wel fitnessinstructies wil geven)
Durrr 2.0quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Serieus, welke user is cb? Leuke soap hier gaande maar dan moet ik wel weten wie welke rol heeft.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Gaat toch om zijn hoofd, zo knap ben ik niet.
Liever dit dan die pic trouwens:Waarom kijkt ze zo ongeinteresseerd, er zit een pik tegen je bil gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (nsfw) (penis) (no homo) (gaat me om die chick die ik ook wel fitnessinstructies wil geven)
[ Bericht 11% gewijzigd door Mortaxx op 18-06-2013 19:18:50 ]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo ongeinteresseerd, er zit een pik tegen je bil gvd.
Weet het bij deze ook niet zeker. Is natuurlijk gewoon een informatief fitnessfilmpjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
Oh sorry Mort, dacht in een spoiler kan wel.
Week geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal je eens een uitdaging geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
nerveuziteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Gefrustreerde ex gespot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Verrassend.quote:
Lijkt me leuk.quote:
Ja hoor vrouwke, dat mag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was te druk met denken over een penis tegen mijn bil mag het
Hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze swaggerjacked zelfs m'n gebrek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |