quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.
Zal mijn banaan eens in jouw ananas doen, je aardbei strelen, en je sinaasappelsap proeven.
banquote:
Heb jij weleens een trio gehad?quote:
Met meloenen weet ik ook wel raad ja haha.quote:
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.quote:
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
That's it, genoeg Panzer & CY voor vandaag.
Voor dit jaar.
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m al uitgeprint, zit nu op een bewegend a4tje te fappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.
Oké.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageert.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.Wacht, trek eerst even m'n broek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heerlijk als je zo scherp bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Haha, wel grappig eigenlijk, dat lurken is ze wel gewend, knowwhatImean.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Haha, wel grappig eigenlijk, dat lurken is ze wel gewend, knowwhatImean.![]()
Car lashes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |