quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.
Zal mijn banaan eens in jouw ananas doen, je aardbei strelen, en je sinaasappelsap proeven.
banquote:
Heb jij weleens een trio gehad?quote:
Met meloenen weet ik ook wel raad ja haha.quote:
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.quote:
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
That's it, genoeg Panzer & CY voor vandaag.
Voor dit jaar.
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb m al uitgeprint, zit nu op een bewegend a4tje te fappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen naakt, en doe niet net alsof je nu niet keihard zit te fappen op die pic.
Oké.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We doen een sociaal experiment om te kijken hoelang Panzer over haar doorgaat zonder dat ze reageert.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe geen uitlatingen meer over mijn seksleven hier.Wacht, trek eerst even m'n broek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heerlijk als je zo scherp bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Haha, wel grappig eigenlijk, dat lurken is ze wel gewend, knowwhatImean.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het met Miss? Heb haar al een tijdje niet gezien. Gaat alles oké?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Car lashes.quote:
Wie zegt dat ze meeleest?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
HAHAHAHAHAHAHA SHIT GOT DAMN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
hoe oud is dat wijf van panzer eigenlijk, ziet er uit als 40?
inb4 dWc die hier heel hard om moet lachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat laat ik graag in het midden, fantasie van de cock enzo.
Dat is grappig, ik hoorde juist over jou dat je er in 5 jaar tijd 25 jaar ouder uit bent gaan zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
CHLORO IK HOU VAN JEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever een chick die eruitziet als 40 terwijl ze nog een jong bloempje is, dan een crackhoer die ongemoeid 15 verschillende penissen uit elkaar kan houden door ze enkel in haar vagina te voelen.
Just sayin', nofi.
Got Damnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA SHIT GOT DAMN.
Love you <3.
Oke, je bent oud dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik hoorde juist over jou dat je er in 5 jaar tijd 25 jaar ouder uit bent gaan zien
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, je bent oud dus. Bij chinezen en negers zie je dat juist niet zo snel, maar als ik het bij jou nu al zie ben je wel echt fossiel age.
En inderdaad, heb een fotocollage gemaakt van onschuldig lief meisje tot crackhoer voor alle mensen op een internet forum die me niet interessearen.
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionaryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A word that refrains from actually cursing the god almighty
IK ZAG DIE EDIT WEL!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionary
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snel googlen naar got damn hindaurbandictionary
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh?nice.
Wist ik alvraag me niet hoe
hahaeheaheh
Was dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?
Ik zag je kutje welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |