Nee jij bent de sukkel, hij lijkt qua gezicht meer op Cb dan op mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent de sukkel, alsof CB daar ook maar in de buurt van komt.
OK Nootjes is de grootste sukkel. Doesn't seem photoshopped at all.quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef Djibril het volgende:
Vaseline, je hebt wel veel vijanden hier zeg
Ja maar gezicht is maar een klein deel van het lichaam dus de rest past meer bij jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee jij bent de sukkel, hij lijkt qua gezicht meer op Cb dan op mij.
Dan ben ik geen sukkel want hij heeft best een heet lichaam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar gezicht is maar een klein deel van het lichaam dus de rest past meer bij jou
Ja hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan ben ik geen sukkel want hij heeft best een heet lichaam.
Even gegoogled, kk die pic met geweren.
Ik vind het eng man.quote:
Hij heeft wel een kaolo dikke bilquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het eng man.Jammer want verder mirin' z'n body en baard.
Ik ook.quote:
godver. Wat een droomlevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook.Jammer dat ik niet zo'n mooiboy ben, anders zou ik ook elke dag heel de dag zo met random wijven op de foto gaan:
[ afbeelding ]
Gewoon doen, nog ff trainen en dan zullen mensen dat van jou zeggenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook.Jammer dat ik niet zo'n mooiboy ben, anders zou ik ook elke dag heel de dag zo met random wijven op de foto gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, nog ff trainen en dan zullen mensen dat van jou zeggenWil wel met je op de foto als je er zo uitziet btw :$$ Nu ook wel.
Gaat toch om zijn hoofd, zo knap ben ik niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je wel lkkrtje h00wr,, =$ [ afbeelding ]
Serieus, welke user is cb? Leuke soap hier gaande maar dan moet ik wel weten wie welke rol heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene comedian.
[ afbeelding ]
Maar echt ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene comedian.
[ afbeelding ]
Niet eens overwogen om dit filmpje aan te klikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef krioro het volgende:
(nsfw) (penis) (no homo) (gaat me om die chick die ik ook wel fitnessinstructies wil geven)
Durrr 2.0quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Serieus, welke user is cb? Leuke soap hier gaande maar dan moet ik wel weten wie welke rol heeft.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Gaat toch om zijn hoofd, zo knap ben ik niet.
Liever dit dan die pic trouwens:Waarom kijkt ze zo ongeinteresseerd, er zit een pik tegen je bil gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (nsfw) (penis) (no homo) (gaat me om die chick die ik ook wel fitnessinstructies wil geven)
[ Bericht 11% gewijzigd door Mortaxx op 18-06-2013 19:18:50 ]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo ongeinteresseerd, er zit een pik tegen je bil gvd.
Weet het bij deze ook niet zeker. Is natuurlijk gewoon een informatief fitnessfilmpjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
Oh sorry Mort, dacht in een spoiler kan wel.
Week geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal je eens een uitdaging geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
nerveuziteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Gefrustreerde ex gespot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Verrassend.quote:
Lijkt me leuk.quote:
Ja hoor vrouwke, dat mag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was te druk met denken over een penis tegen mijn bil mag het
Hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze swaggerjacked zelfs m'n gebrek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |