Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo ongeinteresseerd, er zit een pik tegen je bil gvd.
Weet het bij deze ook niet zeker. Is natuurlijk gewoon een informatief fitnessfilmpjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
Oh sorry Mort, dacht in een spoiler kan wel.
Week geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat Mur zijn pik tegen jouw bil heeft geduwd?
Zal je eens een uitdaging geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mijn.. nah, hier zit geen uitdaging in.
nerveuziteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Gefrustreerde ex gespot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bil staat gespannen van nerveuziteit bij dit soort berichten.
Oh je bedoelde bil van vas.
Verrassend.quote:
Lijkt me leuk.quote:
Ja hoor vrouwke, dat mag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was te druk met denken over een penis tegen mijn bil mag het
Hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze swaggerjacked zelfs m'n gebrek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |