quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogen.
Waarom zou dat erg zijn dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hier
Of in JNGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hier
Dan ben je gewoon een sletje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ben tegenovergestelde van cougar. Val altijd op oudere mannen, hoe noem je dat?
Ik lag vrijdag in Scheveningen op je te wachten, waar bleef je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
U bevindt zich in de intercity naar
Den Haag Centraal
Treinstel 4201
Come at me broooo. Doei stage, hoi strand.
Nog een FOK!er die je niet kent maar wel gelijk je doorzien heeftquote:
Het is wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog een FOK!er die je niet kent maar wel gelijk je doorzien heeft
Het is hamsterwekenquote:
Niks mis mee hoorquote:
ben ik te laat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
So so origineel allemaal weer hier. De grootste retards voorop. Chapeau.
Wat :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Moet je nog werken straks eigenlijk?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorGewoon van genieten, doe ik iig wel
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorGewoon van genieten, doe ik iig wel
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Jij bent altijd right on time, bby.quote:
Laten wij samen origineel zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja, over een uurtje weg.. Hoezo dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je nog werken straks eigenlijk?!
Precies op tijd zo te zien.quote:
AHW YISquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent altijd right on time, bby.![]()
Ja toch?quote:
Maandag 24 juni maar ik ben zondag jarig dus ik wil het voor vrijdag afhebben. Ik zit nu in de UB, zooo rustig hier op de uni. Heel het lokaal voor mezelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wanneer moet je je paper inleveren?
Ahw damn. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, over een uurtje weg.. Hoezo dan?
Zie er tegenop met deze warmte.. Morgen al helemaal
Wat is 'het' ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch?Ik vind het altijd leuke tijdsbesteding
Je kan volgens mij sowieso beter binnen zitten morgen met die vochtige hitte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw damn. Sterkte.
Schrale troost: ben bezig met m'n allerlaatste deadline halen en laat het dan juist deze dagen 30+ graden zijn.
Thnx..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw damn. Sterkte.
Schrale troost: ben bezig met m'n allerlaatste deadline halen en laat het dan juist deze dagen 30+ graden zijn.
O ok goed ja, lekker chillen daar dan. Ja graag gedaan vond het wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Maandag 24 juni maar ik ben zondag jarig dus ik wil het voor vrijdag afhebben. Ik zit nu in de UB, zooo rustig hier op de uni. Heel het lokaal voor mezelfWel echt heel erg bedankt, heb echt veel aan je tips gehad
In mijn geval zou "het" kunnen slaan op zowel eten, zuipen en/of seksquote:
Lekker belangrijk toch. If you have it, flaunt it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thnx..In m'n rokje werken is nou ook niet echt een optie, daar is 'ie te gewaagd voor
En in dat geval, jij ook sterkte
Eens behalve zuipen dat doe ik niet vaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn geval zou "het" kunnen slaan op zowel eten, zuipen en/of seks
En slapen soms :$
Ben vochtige hitte wel gewend, haha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan volgens mij sowieso beter binnen zitten morgen met die vochtige hitte.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch. If you have it, flaunt it.![]()
Volgens mij kan je gewoon beter binne blijven met dat warme weer he... he chloro.. he je kan beter dan binnen blijven he.. he..hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dods lippen, speels flapperend in de wind.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan weet ik bij wie ik moet zijn de volgende keerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
O ok goed ja, lekker chillen daar dan. Ja graag gedaan vond het wel leuk om te doen
okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben vochtige hitte wel gewend, haha.
Morgen regendansjes doen als het buiten stormt.
Ik ook niet hoor, was grapje :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, was grapje :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een UPO. Unidentified penetrating object, jahahah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
En dan zit er ineens een unidentified object in m'n ootje van een van de notarissen, yolo toch
bij deze mbo-mokkiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan weet ik bij wie ik moet zijn de volgende keer
Hio, mijn naam is Nootarisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
En dan zit er ineens een unidentified object in m'n ootje van een van de notarissen, yolo toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |