abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127907071
In december is een (ex-)collega van mij gescheiden van haar man. Ik kende haar toen ongeveer drie maanden. Op dat moment zag ik iets in haar wat mij aantrok tot haar.
We hebben toen een tijdje gechat. Maar ze was nog teveel bezig met de scheiding. Dus contact eigenlijk gelijk drastisch verminderd.

In de tussentijd is ze aan het daten geweest en heeft zo iemand leren kennen. Dit heeft 5 maanden stand gehouden, maar omdat deze man continue blijft twijfelen over een eventuele relatie heeft zij, ondanks dat ze er veel moeite mee heeft, toch een punt achter gezet. Dit was afgelopen maand.

Afgelopen maand ben ik juist weer met haar in contact gekomen. Veel gepraat/gechat/gewhatsappt. Ik begon haar wel leuk te vinden. Ze gaf mij echt een 'goed' gevoel over mezelf. Ik kon met haar echt heel open praten. Ik kon echt mezelf zijn.

Op een zondag voelde ze zich niet zo lekker. Zat teveel met die ex-date in haar maag. Ik heb haar toen mee uit eten genomen en later zijn we cocktails gaan drinken. Heel gezellig allemaal.

Twee dagen later heb ik haar vertelt dat ik haar eigenlijk wel leuk vind. Hier schrok ze een beetje van, maar ze voelde zich wel gevleid. We hebben die week veel over en weer gewhatsappt. Diezelfde zaterdag hebben we gedate. Filmpje gekeken en tegen elkaar op de bank gehangen.

Vervolgens ging het contact via whatsapp verder. Ze moest veel aan me denken. Was echt leuk allemaal. Woensdag ben ik nog ff bij haar geweest en hebben we samen tv gekeken.

Donderdag begon ze me opeens te negeren. Vanaf toen ging het fout. Ik negeerde haar terug. Het bleek haar allemaal wat te benauwen. 'Gaat het te snel, wil ik dit wel', ben ik wel toe aan een relatie'. En ik voelde me een beetje aan het lijntje gehouden (omdat ze nog steeds met die andere man in d'r hoofd zit). Zodoende heb ik de date van vrijdag gecancelt.
De volgende dag hebben we het een en ander uitgepraat, waar we mee zaten. Sindsdien is het contact nog maar echt minimaal.

Afgelopen zondag whatsappte ze mij nog wel na het stappen. Ze had het leuk gehad en blabla. Zondag nog even gewhatsappt hoe d'r zaterdagavond was geweest. Beide keren vanuit haar initiatief.

Vandaag kwam ik d'r tegen op het werk. Maar ze negeerde mij eigenlijk een beetje. En ik heb zelf ook niet het gevoel dat ik juist nu achter d'r aan moet gaan lopen. Ik blijf gewoon liever mezelf.

Was dit meisje alleen uit op mijn aandacht? Ben ik te snel gegaan (ik vind haar namelijk al wat langer leuk dus ik stond er anders in)?

Is dit over en uit? Ik voel me aan de ene kant goed, omdat ik mezelf ben gebleven, maar aan de andere kant zo ontzettend KUT! Wat gaat er nu in haar hoofd om? Help..
pi_127907351
Hoe de fuck ga je in een halve dag van gezellig samen hangen naar 'negeren'? Als iemand niet binnen een paar uur reageert, is dat dan meteen negeren in jouw ogen?

Ze scheidde van haar man, jij zat er direct bovenop. Ze date met een andere vent, dat gaat uit, jij zit er direct bovenop. En als ze dan een dagje niet koetsiekoetsie poedeliewoepsie gezellig tegen je doet, vind je dat vervelend en ga je recalcitrant terug negeren.

Ja, dan snap ik wel dat ze zich klem gezet voelt.
pi_127907451
Klopt. Heb je gelijk in. Stukje onzekerheid. Dat hebben we uitgepraat. Ik vond het lastig, omdat zij nog met liefdesverdriet zat. Terwijl ik haar leuk vind. Dit maakte mij onzeker over het feit of ik niet aan het lijntje gehouden werd voor de aandacht. (komt door ervaring met eerdere meisjes).

Goede les voor volgende keer. Deze meid maar even laten rusten.. Iets anders kan ik niet doen.
pi_127907803
Het advies dat je het liefst wilt horen natuurlijk, is:

Doe het even rustig aan, laat je niet gek maken door waanideeën over hoe zij jou zogenaamd negeert (ze vind de situatie misschien gewoon een beetje awkward), spreek zo nu en dan eens rustig over luchtige onderwerpen met elkaar en spreek over een week of twee weer eens af om wat te gaan ondernemen. Laat er gebeuren wat er gebeurt, ga niet voor haar lopen denken en geniet simpelweg van het moment.

Maar of dat er nog inzit, betwijfel ik eerlijk gezegd. Je hebt haar nogal op huid gezeten, en je behoorlijk nederig opgesteld. Dat is volgens mij nooit aantrekkelijk, voor beide geslachten niet.
pi_127907982
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Hammet het volgende:
Het advies dat je het liefst wilt horen natuurlijk, is:

Doe het even rustig aan, laat je niet gek maken door waanideeën over hoe zij jou zogenaamd negeert (ze vind de situatie misschien gewoon een beetje awkward), spreek zo nu en dan eens rustig over luchtige onderwerpen met elkaar en spreek over een week of twee weer eens af om wat te gaan ondernemen. Laat er gebeuren wat er gebeurt, ga niet voor haar lopen denken en geniet simpelweg van het moment.

Maar of dat er nog inzit, betwijfel ik eerlijk gezegd. Je hebt haar nogal op huid gezeten, en je behoorlijk nederig opgesteld. Dat is volgens mij nooit aantrekkelijk, voor beide geslachten niet.
Inderdaad. Weer wat geleerd voor volgende keer. Voor mij i.i.g. meid meer die net uit een relatie komt :') Daarvoor moet je wel ontzettend sterk in je schoenen staan.
pi_127908114
kerel, te snel? als je het mij vraagt ga je te traag. Je hebt paar keer met haar lekker 'gezellig' gedate.. Je bent al lang gefriendzoned. Waarom heb je haar nooit gekust ofzo op al die dates?
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_127908126
Heb je er trouwens een gewoonte van gemaakt om meisjes die net uit een relatie komen mee uit te vragen? Wat dan begrijp ik wel waarom je vaker bot vangt.
pi_127908233
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Hammet het volgende:
Heb je er trouwens een gewoonte van gemaakt om meisjes die net uit een relatie komen mee uit te vragen? Wat dan begrijp ik wel waarom je vaker bot vangt.
Nooit.
pi_127908390
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Happiness28 het volgende:

[..]

Nooit.
Wat waren die eerdere ervaringen waar je aan refereerde dan? Waarom voelde je je aan het lijntje gehouden? Werd er niet gezoend? Want m.y.m. heeft dan wellicht gelijk.
pi_127908421
Niks doen...helemaal niks
pi_127908677
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Hammet het volgende:

[..]

Wat waren die eerdere ervaringen waar je aan refereerde dan? Waarom voelde je je aan het lijntje gehouden? Werd er niet gezoend? Want m.y.m. heeft dan wellicht gelijk.
1e keer was gewoon gezellig. 2e keer film gekeken en eigenlijk alleen geknuffeld. 3e keer was eigenlijk niet de planning daar heen te gaan. Maar een impulsieve actie. Ook alleen geknuffeld. Ze was toen erg moe (2 nachten slecht geslapen). Verder alleen kusje op de mond bij het weggaan.

Ik voelde me aan het lijntje gehouden, omdat ze met d'r hoofd nog teveel bij die 'tussenrelatie' zit. En ik ben er niet gelijk vol bovenop gegaan (kussen), o.a. uit een beetje respect voor haar.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik de move niet gemaakt heb, omdat ik teveel aan haar dacht en niet op mezelf vertrouwde. Om naderhand alsnog gekwetst te worden. Fout.
pi_127908837
Jullie redenatie is dus (voor volgende keer):

Zoenen! Jij vind haar leuk. Ervoor gaan. Wil ze met d'r hoofd in die vorige relatie blijven hangen. Jammer dan. Jij hebt je gevoel gevolgd. Jij bent zeker van je zaak!

Ook daarmee had ik d'r af kunnen schrikken...
pi_127908873
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Niks doen...helemaal niks
Deze ga ik opvolgen. We zaten er niet beide op dezelfde manier in.
pi_127909001
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:04 schreef Happiness28 het volgende:

Zoenen! Jij vind haar leuk. Ervoor gaan. Wil ze met d'r hoofd in die vorige relatie blijven hangen. Jammer dan. Jij hebt je gevoel gevolgd. Jij bent zeker van je zaak!

toen ze pas was gescheiden dacht je ook van ik doe rustig aan, totdat ze er vandoor was met een andere kerel..
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_127909505
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef m.y.m het volgende:

[..]

toen ze pas was gescheiden dacht je ook van ik doe rustig aan, totdat ze er vandoor was met een andere kerel..
Wat een prutser voel ik me.

Als ik weer een leuke meid tegenkom neem ik gelijk dat initiatief. Dan weten we ook gelijk hoe zijn dr instaat en heb ik dit soort gezeik niet achteraf :D
pi_127910555
Iets met friendzone. TS wilde er alleen koste wat kost uitkomen en vriendschap is over. Next!!

En verder "meisje"?? Maar wel gescheiden? Het topic leest als twee pubers die om elkaar heen dartelen, maar ondertussen is ze al getrouwd geweest??

Dat dat kan op je 12e.. :{
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_127911009
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Adolecens het volgende:
Iets met friendzone. TS wilde er alleen koste wat kost uitkomen en vriendschap is over. Next!!

En verder "meisje"?? Maar wel gescheiden? Het topic leest als twee pubers die om elkaar heen dartelen, maar ondertussen is ze al getrouwd geweest??

Dat dat kan op je 12e.. :{
Komt goed joh, volgende keer beter.

We hebben beide fouten gemaakt. Ik door me iets teveel op te dringen terwijl zijn daar nog nie klaar voor was.

Zijn door mij het gevoel te geven dat het goed zat, terwijl ze met dr hoofd nog bij die ander zat.

Shit happens! Next!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:49:34 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127940098
Man ze is net een half jaar gescheiden. Die zit nog vol in de rebound-fase.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127940569
Ze gaat van man naar man. Ja, aan iemand (ongeacht man of vrouw) die zo hopt heb je veel aan.
pi_127940613
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:04 schreef Happiness28 het volgende:

Je kunt beter actie ondernemen en afschrikken dan afwachten en niets bereiken. Afschrikken betekent verder kunnen gaan met je leven, afwachten betekent dat je stilstaat en alles laat afhangen van de ander.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 12:02:27 ]
pi_127942389
Te passief en onzeker. Waarschijnlijk ben je bij het chatten al gefriendzoned.
Je enige optie is het even laten bezinken en vervolgens duidelijk zijn, niet in woorden maar in daden.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:22:22 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_127943645
Je had die woensdag je move al moeten maken. En nu je nog steeds niets doet zal ze haar energie in een man steken... een echte man :) gr.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_127948942
Volgende keer idd sneller een move maken.

In het ergste geval wordt je afgewezen en weet je meteen waar je aan toe bent. Scheelt een boel tijd en emotionele ellende.

Mss was een rebound sowieso het beste dat er uit te halen viel.
pi_127949539
Ik vind eigenlijk dat je helemaal niet zo heel erg kansloos hebt gehandeld, ik heb wel ergere topics voorbij zien komen op Fok!

Je hebt een kans(je) gehad om er wat meer uit halen, maar je was waarschijnlijk gewoon haar praatpaal toen ze zich eenzaam voelde. Als ze jaren samen geleefd heeft met haar ex-man, dan zal ze zich regelmatig alleen en ongelukkig voelen lijkt mij.

Voorlopig maar even niet te veel met haar bemoeien en gewoon als normaal collega behandelen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_127952709
Gisteravond laat appte ze opeens 'slaap lekker'. Appte hetzelfde terug en kreeg een :) terug.
Lijkt mij toch een beetje op de aandacht is leuk, maar niet meer dan dat. Ik doe i.i.g. even een stap terug.

Voor mijn gevoel moet de klik er zijn (die is er) en moet je van daaruit beide initiatieven nemen om het leuk te hebben. Dat laatste ontbreekt er een beetje aan. Ik heb iemand nodig die laat doorschemeren er hetzelfde in te staan als mij. En niet dat getwijfel van wel / niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')