Ik ook van jou, grandma.quote:
Zag hem door je jeans steken in de metro. Panzer en ik hebben er nog uitvoerig over zitten DMenquote:
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht, je denkt serieus dat ik m'n UI ben ofzo?
quote:
quote:
Als krio netals CY anderhalf keer zo oud leek was hij gewoon 50quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraag.
Panzer is nog een broekie, dus vandaar.
Ja nou.. Ik dacht zo van.. "Goh, ze ziet er wel anders uit, maar misschien heeft ze d'r haar geverfd" weetje welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als iemand beter zou moeten weten, ben jij het
[..]
You wish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
48 vriendje, lol strong math.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als krio netals CY anderhalf keer zo oud leek was hij gewoon 50.
Panzer is maar 9 maanden jonger dan ik dus het kan allemaal best hoor!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb foto's gezien. Het is maar een vraag.
Panzer is nog een broekie, dus vandaar.
Laat me nou gewoon okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef krioro het volgende:
Wel aandoenlijk als CY probeert te spelen met de big girls.
Zou je 29 geven. (srs)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef krioro het volgende:
[..]
48 vriendje, lol strong math.
Maar gelukkig zie ik er uit als een viriele twintiger.
Sorry dat ik je 10 jaar ouder schatte. Ben ook maar een mens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer is maar 9 maanden jonger dan ik dus het kan allemaal best hoor!
[..]
Laat me nou gewoon okeAls ik heel stoer praat valt het misschien niet op
Waarom lees je in R&P en link je er vervolgens naar? Dacht dat alleen Chai zulke dingen deed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Meisje wat ik leuk vind neemt opeens afstand..
Echt, al die topics met die kkverhalen en kutvragen waar echt niemand antwoord op kan geven.
Je antwoorden zoeken bij FOK!kers.
quote:
Zou je 29 keer geven, om te beginnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezegd hebbende:
Vindt krio mij leuk?![]()
En het zijn ook gewoon geen pubertjes meer, maar volwassenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Echt, al die topics met die kkverhalen en kutvragen waar echt niemand antwoord op kan geven.
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je 10 jaar ouder schatte. Ben ook maar een mens.
Moet je dan nu niet anaal vernederd worden door hem of zo? Hij is toch zo'n wilde boy.
Was een introductie voor de daaropvolgende post.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom lees je in R&P en link je er vervolgens naar? Dacht dat alleen Chai zulke dingen deed.
Is dat een 'ja'?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zou je 29 keer geven, om te beginnen.
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.
En nee, anale vernedering is alleen voor in de weekenden. Doordeweeks houdt hij het bij rapeplay en over me heen plassen in de douche.
Ja, ben ook wel benieuwd naar hoe jouw douche eruitziet, CY.quote:
Het naarste is dat ze van tevoren altijd al besloten hebben wat ze willen horen, en ook alleen op die adviezen reagerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Ja.. Moet er wel in kunnen rondrollenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd naar hoe jouw douche eruitziet, CY.
Frappant, ik heb nooit Hyves gehad. Fijn dat je zo'n goed beeld van me hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Sorry dat ik in de verdediging schoot en suggereerde dat je 50 lijkt. Op die foto van hyves vond ik je een hele mooie meid.
En nee, anale vernedering is alleen voor in de weekenden. Doordeweeks houdt hij het bij rapeplay en over me heen plassen in de douche.
Doe zelluf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Doe normaal joh
[..]
Was dat niet zo dan?
omfgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Allure_ het volgende:
hoe oud is dat wijf van panzer eigenlijk, ziet er uit als 40?
Haiquote:
Weenie, wacht, even een topic openen om te vragen naar mijn antwoord.quote:
Nee.. Ik ga je slaanquote:
Geloof dat Gorz hem poste vanaf de oude KLB SC hyve ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Frappant, ik heb nooit Hyves gehad. Fijn dat je zo'n goed beeld van me hebt.
Hm, redelijk tam. Had meer van hem verwacht.
Echt godtering, ik moest heel niet lachen om Ally, maar door dit soort reacties moet ik wel altijd weer lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer hardop door jouw relatief late quote![]()
.
Zit met samengeknepen billetjes in spanning te wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, wacht, even een topic openen om te vragen naar mijn antwoord.
Dat denk ik ook, jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geloof dat Gorz hem poste vanaf de oude KLB SC hyve ofzoMaar wellicht heb ik dan ten onrechte aan genomen dat jij het was.
Ik eigenlijk ook, ik vrees nog steeds voor apen die uit de mouw gaan komen enzo.
Ik houd meer van ontspannen anussen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit met samengeknepen billetjes in spanning te wachten.
It's leg day, I'm sweatin', WOO.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd meer van ontspannen anussen.
Brb, even LEG DAY WOOOOOOOOOOO.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
It's leg day, I'm sweatin', WOO.
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja.
Hij heeft niet zo veel ervaring, dus dat zal wel meevallen. Hebben jullie een leuke foto van jullie 2 samen? Ben wel benieuwd.
Not surprised.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.
Haha, toch nog altijd die onzekere jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb hem moeten zweren dat ik nooit maar dan ook NOOIT iets van ons samen op FOK! zal zetten. Dus helaas.
Maar ik ga richting Zandvoort, fijne dag allemaal
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer hardop door jouw relatief late quote![]()
.
Kingtoppie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je zou maar IRL een chick leren kennen en er een keer bij haar thuis achter komen dat ze alleen maar in R&P zit te posten!
Je zou maar een FOK! relatie beginnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je zou maar IRL een chick leren kennen en er een keer bij haar thuis achter komen dat ze alleen maar in R&P zit te posten!
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou maar een FOK! relatie beginnen.
njah voor hetzelfde geld post ze alleen hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat sowieso nooit, maar wat als je er later achter komt. Dán voel je je bedrogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |