Ik wil graag m'n excuses aanbieden voor jouw domme gedrag.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te geven.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen. Die werd in zijn kont geboord door een baby. Toen kreeg hij aids. Hij ging dood maar kwam terug als een geest. Hij spookte nachtenlang rond bij de baby. De baby werd hier zo krankzinnig door dat hij een account maakte op FOK!. Hier zette hij vaak FM screens in de SC en noemde hij iedereen een debiel. Ook zat hij in een jarenlange ontkenningsfase. En toen ging hij avondeten. Om 3 uur 's middags.
Einde verhaal.
Ik moest eigenlijk wel lachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was eens een jongen. Die werd in zijn kont geboord door een baby. Toen kreeg hij aids. Hij ging dood maar kwam terug als een geest. Hij spookte nachtenlang rond bij de baby. De baby werd hier zo krankzinnig door dat hij een account maakte op FOK!. Hier zette hij vaak FM screens in de SC en noemde hij iedereen een debiel. Ook zat hij in een jarenlange ontkenningsfase. En toen ging hij avondeten. Om 3 uur 's middags.
Oké ik vertel het nog maar één keertje dan:quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ik vertel het nog maar één keertje dan:
Einde verhaal.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
Cartoon Network?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga denk ik zo Network kijken. Wat vinden we daarvan GGMM?
Triest ditquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
Dat hoeft ook weer niet, maar is echt een kut naam.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Noem het gewoon Noordflevotrecht.
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.quote:
Gaan de andere provincies ook fuseren?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.
zet zelf NOS journaal aanquote:Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan de andere provincies ook fuseren?
Binding met je provincie hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.
Volgens mij hebben ze dat sowieso alleen maar in Limburg, Friesland en Brabant.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik at een stuk gember ontbijtkoek van Peijnenburg terwijl het niet als ontbijt diende.
[..]
Binding met je provincie hebben
En Zeeland.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat sowieso alleen maar in Limburg, Friesland en Brabant.
Ik heb er vandaag nog zo eentje gehad. Er stond echter geen ijsbeer maar Kabouter Plop op de verpakking.quote:
Oja. Zeeland. Zo'n vergeten provincie. Net als Overijssel en Drenthe.quote:
alleen deze zijn goed wat een bazenijsjesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog zo eentje gehad. Er stond echter geen ijsbeer maar Kabouter Plop op de verpakking.
Niet alle provincies onthouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Zeeland. Zo'n vergeten provincie. Net als Overijssel en Drenthe.
Raket kankerlekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
Altijd raketje of perenijsje
Jeweet hoe we doen G
Neem nou Drenthe. Volgens mij gebeurt daar echt nooit iets. Ja de TT.quote:
Ik vind paupers wel lekker bekken, en daar ben ik Drenthe dankbaar voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem nou Drenthe. Volgens mij gebeurt daar echt nooit iets. Ja de TT.
Zitten ook redelijk wat niggerkappers.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het pauperparadijs gelezen. Was een alleraardigst boek.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind paupers wel lekker bekken, en daar ben ik Drenthe dankbaar voor.
Al ga ik binnenkort wel naar een huisje in Vledder... Ik denk dat ik Rens maar ga meeten.
Ik ook, voor mijn eindlijst op de HAVO.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het pauperparadijs gelezen. Was een alleraardigst boek.
TopicTitel?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vond jij er van?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, voor mijn eindlijst op de HAVO.
Uh, oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, ik herkende alleen de titel nog.
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gebruikt dit zinnetje verkeerd.
Graag gedaan.
Gewoon uitreksel lezen van scholieren.comquote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.
Challaz gingerquote:
Ruim 3 jaar geleden, maar ik heb echt geen idee meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.
Ik heb vorig jaar 14 boeken gelezen voor m'n Nederlands examen maar zou ze ook niet meer echt kunnen herinneren hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik lees zelden, maar de boeken welke ik lees blijven mij wel enigszins bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 14 boeken gelezen voor m'n Nederlands examen maar zou ze ook niet meer echt kunnen herinneren hoor.
Als je boeken niet met plezier leest blijft het ook niet echt hangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik lees zelden, maar de boeken welke ik lees blijven mij wel enigszins bij.
Dat probleem heb ik dan wel weer. Het boeit mij dan ook echt niet meer. Gemaakt = gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef Pascalus het volgende:
Ik weet nu al niet meer waar m'n tentamen van vandaag over ging.
Schijnt een teken te zijn dat je een efficient brein hebt als je dingen snel vergeet die je niet meer gebruikt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan wel weer. Het boeit mij dan ook echt niet meer. Gemaakt = gemaakt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=147902165399603
Dafuq, skip dat jongetje even
Ja die heb je van C_A denk ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Zo die kan zingen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Stijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die kleine rapper ook alweer?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Uh, oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben al ruim 3 dagen een relatie.quote:Heerlijk kroelen with love♡ straks lkkr slapen saampjes, love that girl! She means the world to me! Love you
Oud nieuws man.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Kleine Viezerikquote:Op maandag 17 juni 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die kleine rapper ook alweer?
Aan de ene kant denk ik laat ze lekker verliefd wezen, aan de andere kant walg ik ervan.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben al ruim 3 dagen een relatie.
Zo dit was mijn Facebook kwartiertje weer.
einde bericht
Je hebt ook nog Lil Kleine.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kleine Viezerik
Lil Wayne
Lil Bow Wow
Weet je dat ik deze amper kan waarderen? Ik weet i.i.g wel dat jij deze reactie van mij erg kan waarderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kleine Viezerik
Lil Wayne
Lil Bow Wow
Hoerenjong, teringlijer, schande voor Ajax etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Lil Kleine.
En da tis echt een kanjer debiel.
hoezo voor ajax?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoerenjong, teringlijer, schande voor Ajax etc.
Lil Kleinequote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een naam die verwarrend is.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.quote:
Boeiend. De echte Ajacieden zaten toch gewoon in het centrum. Leuk voor de dagjesmensen toch al die artiestjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.
Doe eens normaal met die UI changes man.quote:
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. De echte Ajacieden zaten toch gewoon in het stadion. Leuk voor de dagjesmensen toch al die artiestjes.
Ninja edit.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.
Rens. Ik kom binnenkort een week naar Vledder. We gaan niet meeten, maar ik wilde je even mededelen dat de regio een stuk stoerder wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.
Ninja edit is als je nog snel iets veranderd in je post.quote:
Ik bedoelde centrum.quote:
Dat is mijn dagelijkse bezigheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?
Wat moet je daar? Ik ken het halve dorp daarquote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens. Ik kom binnenkort een week naar Vledder. We gaan niet meeten, maar ik wilde je even mededelen dat de regio een stuk stoerder wordt.
Waar is de halve paniekzaaierij van 35+ graden gebleven?quote:
Huisje. Ik heb enkel ja gezegd, voor de rest zie ik het wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat moet je daar? Ik ken het halve dorp daar
Ja ik twijfelde nog wel om Leidse na de wedstrijd te pakken maar ik kom toch voor de spelers hé. Viel me wel enorm tegen t.o.v vorgi jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoelde centrum.
De huldiging was toch wat meer voor gezinnetjes en dagjesvolk.
hoezoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die UI changes man.
TAHITIquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu weer een andere UI? Identiteitscrisis?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Lil Kleine is en dat wil ik graag zo houden.
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog wel om Leidse na de wedstrijd te pakken maar ik kom toch voor de spelers hé. Viel me wel enorm tegen t.o.v vorgi jaar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.
Dan heb je het niet echt begrepen als club zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is de halve paniekzaaierij van 35+ graden gebleven?
[..]
Huisje. Ik heb enkel ja gezegd, voor de rest zie ik het wel.
Ze kwamen één voor één opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.
Dan heb je het niet echt begrepen als club zeg maar.
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van temperaturen van 30+
Stoere boy hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gangsterrappertje hoor.
Hij zegt overigens kanjer geen kanker, ROn.
hou opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kwamen één voor één op![]()
![]()
![]()
Vorig jaar gewoon zoals het hoorde het hele team in 1x op met allemaal fakkels en daarna één voor één voorgesteld (door capo Dani dat dan weer wel maar goed).
dat is Spanje oetlulquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.
Oke manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorig jaar gewoon zoals het hoorde het hele team in 1x op met allemaal fakkels en daarna één voor één voorgesteld (door capo Dani dat dan weer wel maar goed).
kan me geen kankermoer schelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gangsterrappertje hoor.
Hij zegt overigens kanjer geen kanker, ROn.
Koop gewoon een Az shirtje joh. Ik ben ook overgestapt op Ado den Haag.quote:
Oh... Tjacka4mod en zulks.quote:
Afgang. Ik voelde me er ook niet geheel thuis. Vorig jaar ook op het grasveld maar dat was gewoon super tof!quote:
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is Tenerifequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.
Wel godverdomme c_a. Ik dacht chill, lekker windje dit dat. Is dat niet hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is Tenerife
Volgende week vrijdag zit ik daar
Ja godver. Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is Tenerife
Volgende week vrijdag zit ik daar
az nooit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koop gewoon een Az shirtje joh. Ik ben ook overgestapt op Ado den Haag.
[..]
Oh... Tjacka4mod en zulks.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme c_a. Ik dacht chill, lekker windje dit dat. Is dat niet hier.
Normaal en Feyenoord ook nooit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.
Maarja. Spontaniteit en Ajax is nooit echt een goede combi geweest.
Dus je bent niet op vakantie of wel om 18 augustusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
az nooit.
Wie heb je achterop je shirt?
Van Duin natuurlijk. Ik ken zijn vriendinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
az nooit.
Wie heb je achterop je shirt?
Klopt. Dat maakt het juist zo mooi.quote:
HOUD JE BEK JOH DEBIELquote:
nou dat hoor je gewoon te wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Hoe moet ik dat nou weten
Maar mooiIs er momenteel nog relatieve rust, of?
Succes en Rotterdam ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.
Maarja. Spontaniteit en Ajax is nooit echt een goede combi geweest.
Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Succes en Rotterdam ook niet.
Feyenoord en prijzen ook niet.
niet kom 17 op 18 thuis dacht ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je bent niet op vakantie of wel om 18 augustus
Clubliefde en Rens ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Succes en Rotterdam ook niet.
Feyenoord en prijzen ook niet.
Wel grappig dat je weer laat zien waarom Ajax je tweede club is, omdat ze toevallig het meeste gewonnen hebben.quote:
Wat moet je nou?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel grappig dat je weer laat zien waarom Ajax je tweede club is, omdat ze toevallig het meeste gewonnen hebben.
oeh ik wil shirtje van telstar en dan met die gekke Chinees op de fotoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Duin natuurlijk. Ik ken zijn vriendin
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oeh ik wil shirtje van telstar en dan met die gekke Chinees op de foto
Staan joh? Ben jij zo'n hoolie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.
Geregen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?
dan ben je echt een baas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...quote:
Hij wel ja. Geen plek over op de rug etc. maar ik kan ook best ruig zijn.quote:
Ik kwam zaterdag bij de Surinamer Frank Demouge tegen. Beat that.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben wel eens op een verjaardag geweest waar Erik Pieters was, ik deel geen handtekeningen uit.
Was trouwens oprecht lastig om die kamer nog in te komen met dat ego van hem
Midden-Noord vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ben je echt een baas.
op vakkie m toch
vechten, drinken stelen het kan je allemaal echt geen kanjermoer schelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wel ja. Geen plek over op de rug etc. maar ik kan ook best ruig zijn.
TUIG TUIG TUIG VAN DE RICHEL
Ik heb Johan Cruyff wel eens ontmoet, wil je me nu aanraken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gevoetbald op dezelfde club als Pieters man, ik ken z'n ouders.
HOSSA
ik ken de ouders van Frankiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gevoetbald op dezelfde club als Pieters man, ik ken z'n ouders.
HOSSA
Zodra je zijn naam goed kan spellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb Johan Cruyff wel eens ontmoet, wil je me nu aanraken?
Nog 1x voor het slapengaan dan. Dit soort rap kan zelfs ik waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vechten, drinken stelen het kan je allemaal echt geen kanjermoer schelen
ik sjaak swartquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat wilde ik sowieso al wel, maar nu nog meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ohjeeequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...
Ik lees gewoon over deze post heenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...
Ik heb vroeger wel eens met Strootman gevoetbald op een bijveldje. Hij komt van de zelfde vereniging als mijn neefjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
HOSSA
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik lees gewoon over deze post heen
Maar klassiekertje doen dan? Ben ik sowieso voor te porren
Nooit op eerlijk gezegd, sterk bier toch? Vind kanon en atlas enzo ook niks eigenlijk dus nooit echt behoefte gehad om die bav te proberen. Zeker omdat normale bav al geen succes isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Saind, vind je Bavaria 8 6 lekker?
Stop eens met einde bericht, je lijkt tyron wel, dat wil je toch niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens met Strootman gevoetbald op een bijveldje. Hij komt van de zelfde vereniging als mijn neefjes.
Einde bericht.
Ik heb een kaart hèquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.
8.6quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Saind, vind je Bavaria 8 6 lekker?
Heel internet staat er vol mee joh. Vorig jaar met 3 man kunnen gaan voor een normale prijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.
ik wil wel halen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt er meerdere achter elkaar invoeren, dan pleurt ie je toch gewoon naast elkaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar straks zit je in een heel ander vak
Nu doe ik stoer morgen wil ik gillend dood. Tuig van de richel, straks lig ik in de slootquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Lr ik verwacht dat je morgen het nummer uit je hoofd kan
Keren dat ik keek waren er binnen no-time geen plaatsen meer vrij in dezelfde vakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel internet staat er vol mee joh. Vorig jaar met 3 man kunnen gaan voor een normale prijs.
Serriquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt er meerdere achter elkaar invoeren, dan pleurt ie je toch gewoon naast elkaar?
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Keren dat ik keek waren er binnen no-time geen plaatsen meer vrij in dezelfde vakken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu doe ik stoer morgen wil ik gillend dood. Tuig van de richel, straks lig ik in de sloot
En nee, als herboren Fc den haag-hooligan heb ik hier geen fuck aan. Dit blijft gewoon mijn guilty pleasure
Denk maar niet dat ik je swag ken. Amsterdam, omdat ik één en al swag ben. Gappie ja ik swag eng, vandaar dat je je afvraagt
zit allemaal kutvolk of geen volk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.
Ja, net zoals bij decibelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.
Ik heb vandaag een Balvenie doublewood, een Laphroaig 10, een Talisker 10 en een Lagavulin 16 op. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, net zoals bij decibel![]()
. Kankerjoden zijn het.
Ik heb wel eens met David Beckham gepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag bij de Surinamer Frank Demouge tegen. Beat that.
pas op straks verdedigt rens dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met David Beckham gepraat.
Ik hoef dit helemaal niet te weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
David Beckham heeft wel eens met mij gepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een arla milde yoghurt drink opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Balvenie doublewood, een Laphroaig 10, een Talisker 10 en een Lagavulin 16 op. Niks mis mee.
Ik ook, maar ik gebruik hem dan gvd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik wel pp CL kopen en winst pakken.
Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een arla milde yoghurt drink op
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik wel pp CL kopen en winst pakken.
Misbruik maken van het systeemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geld
Ik zag Louis van Gaal eens bij de Gammaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug Theo Lucius hier op 't terras zitten.
Huhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geld
Tuurlijk. Ik maak mede-Feyenoorders blij met een plek op de gele zijde en heb aan het eind van de rit een gratis seizoenskaart. Win win.quote:
Ik snap niet dat dat soort mensen zelf naar de Gamma gaan. Dat laat je toch gewoon allemaal doen door iemand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag Louis van Gaal eens bij de Gamma
Denken dat Louis de controle uit handen geeftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat soort mensen zelf naar de Gamma gaan. Dat laat je toch gewoon allemaal doen door iemand.
Jij wintquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb HMF al eens in het echt ontmoet.
Als je een keer niet kan gaan kan je je seizoenskaart op viagogo zetten en dan krijg je een bepaald bedrag. Maar bij de voorloper daarvan kon dat bij letterlijk elke wedstrijd, nu niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een keer niet kan gaan kan je je seizoenskaart op viagogo zetten en dan krijg je een bepaald bedrag. Maar bij de voorloper daarvan kon dat bij letterlijk elke wedstrijd, nu niet meer.
Ik kwam Barney in 1999 tegen in de Arena toen ik een prive rondleiding kreegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
Mijn tante is een jeugdvriendin van Barney.
Mijn stiefneefje zit regelmatig bij Cruijff in de skybox.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam Barney in 1999 tegen in de Arena toen ik een prive rondleiding kreeg
SCC van vorig seizoen heb ik door Ajax verdiend die avond tegen Lyon.quote:
Grootste miskoop in mijn tijd als actieve voetbalvolger... In verhouding waren zijn miljoenen misschien nog wel erger dan Sulejmaniquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb HMF al eens in het echt ontmoet.
Dankzij Sulejmani hadden we met Jol CL gehaaldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootste miskoop in mijn tijd als actieve voetbalvolger... In verhouding waren zijn miljoenen misschien nog wel erger dan Sulejmani
volg je het nou niet meer dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootste miskoop in mijn tijd als actieve voetbalvolger... In verhouding waren zijn miljoenen misschien nog wel erger dan Sulejmani
nopequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een peuk gerookt met Johan Derksen (hij een sigaar).
Ik win.
Ajax niet meer nee. Fc den Haag nu he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
volg je het nou niet meer dan?![]()
hij kon er inderdaad weinig van, maar ik was wel trots
Patrick? Wat een mongool is dat. Wil hij het record gele kaarten pakken, maakt hij een overtreding welke rood waard is. (Het is dat de scheidsrechter hem spaarde)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb een punt gepakt met Potje.
True story
nah leuk hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
SCC van vorig seizoen heb ik door Ajax verdiend die avond tegen Lyon.
Dat geld heb ik toen ook apart gezet en bij de afschrijving SCC weer van spaar- naar normale rekening.
Gewoon omdat ik dat wel humor vond.
Ik heb Winne aangeraakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
En nu stoppen met dit kinderachtige gedoe.
In alle opzichten een epische avond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nah leuk hoor![]()
ik ben er nog steeds boos om
Kun je voorstellen als je meer teams volgt, dan krijg je dat soort zware emotionele momenten meerdere keren per jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nah leuk hoor![]()
ik ben er nog steeds boos om
Wat lul je? Tjacka support zowel Telstar als Ado naast Ajax. Die jongen zijn weekenden zijn één grote ramp.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je voorstellen als je meer teams volgt, dan krijg je dat soort zware emotionele momenten meerdere keren per jaar
Vooral het trollen van Ajacieden na afloop was prachtig.quote:
bijvoorbeeld Heerenveen - Ajax paar jaar terug? die 5 - 2 moet een rare avond zijn als je voor 2 clubs bent,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je voorstellen als je meer teams volgt, dan krijg je dat soort zware emotionele momenten meerdere keren per jaar
Dat zijn fans. Geen supporters.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was voor Rens erg zwaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijvoorbeeld Heerenveen - Ajax paar jaar terug? die 5 - 2 moet een rare avond zijn als je voor 2 clubs bent,
Ajax had gewoon zelf van Lyon moeten winnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral het trollen van Ajacieden na afloop was prachtig.
de "het was niet omgekocht, Ajax heeft het zelf weggegeven" deed het goed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lul je? Tjacka support zowel Telstar als Ado naast Ajax. Die jongen zijn weekenden zijn één grote ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |