Huhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geld
Tuurlijk. Ik maak mede-Feyenoorders blij met een plek op de gele zijde en heb aan het eind van de rit een gratis seizoenskaart. Win win.quote:
Ik snap niet dat dat soort mensen zelf naar de Gamma gaan. Dat laat je toch gewoon allemaal doen door iemand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag Louis van Gaal eens bij de Gamma
Denken dat Louis de controle uit handen geeftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat soort mensen zelf naar de Gamma gaan. Dat laat je toch gewoon allemaal doen door iemand.
Jij wintquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb HMF al eens in het echt ontmoet.
Als je een keer niet kan gaan kan je je seizoenskaart op viagogo zetten en dan krijg je een bepaald bedrag. Maar bij de voorloper daarvan kon dat bij letterlijk elke wedstrijd, nu niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een keer niet kan gaan kan je je seizoenskaart op viagogo zetten en dan krijg je een bepaald bedrag. Maar bij de voorloper daarvan kon dat bij letterlijk elke wedstrijd, nu niet meer.
Ik kwam Barney in 1999 tegen in de Arena toen ik een prive rondleiding kreegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
Mijn tante is een jeugdvriendin van Barney.
Mijn stiefneefje zit regelmatig bij Cruijff in de skybox.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam Barney in 1999 tegen in de Arena toen ik een prive rondleiding kreeg
SCC van vorig seizoen heb ik door Ajax verdiend die avond tegen Lyon.quote:
Grootste miskoop in mijn tijd als actieve voetbalvolger... In verhouding waren zijn miljoenen misschien nog wel erger dan Sulejmaniquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb HMF al eens in het echt ontmoet.
Dankzij Sulejmani hadden we met Jol CL gehaaldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootste miskoop in mijn tijd als actieve voetbalvolger... In verhouding waren zijn miljoenen misschien nog wel erger dan Sulejmani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |