Nu doe ik stoer morgen wil ik gillend dood. Tuig van de richel, straks lig ik in de slootquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Lr ik verwacht dat je morgen het nummer uit je hoofd kan
Keren dat ik keek waren er binnen no-time geen plaatsen meer vrij in dezelfde vakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel internet staat er vol mee joh. Vorig jaar met 3 man kunnen gaan voor een normale prijs.
Serriquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt er meerdere achter elkaar invoeren, dan pleurt ie je toch gewoon naast elkaar?
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Keren dat ik keek waren er binnen no-time geen plaatsen meer vrij in dezelfde vakken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu doe ik stoer morgen wil ik gillend dood. Tuig van de richel, straks lig ik in de sloot
En nee, als herboren Fc den haag-hooligan heb ik hier geen fuck aan. Dit blijft gewoon mijn guilty pleasure
Denk maar niet dat ik je swag ken. Amsterdam, omdat ik één en al swag ben. Gappie ja ik swag eng, vandaar dat je je afvraagt
zit allemaal kutvolk of geen volk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.
Ja, net zoals bij decibelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al die joden gooien ze toch op marktplaats om een tientje winst te pakken. Stakkers.
Ik heb vandaag een Balvenie doublewood, een Laphroaig 10, een Talisker 10 en een Lagavulin 16 op. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, net zoals bij decibel![]()
. Kankerjoden zijn het.
Ik heb wel eens met David Beckham gepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag bij de Surinamer Frank Demouge tegen. Beat that.
pas op straks verdedigt rens dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met David Beckham gepraat.
Ik hoef dit helemaal niet te weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
David Beckham heeft wel eens met mij gepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een arla milde yoghurt drink opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Balvenie doublewood, een Laphroaig 10, een Talisker 10 en een Lagavulin 16 op. Niks mis mee.
Ik ook, maar ik gebruik hem dan gvd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik wel pp CL kopen en winst pakken.
Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een arla milde yoghurt drink op
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
ik ga denk ik wel pp CL kopen en winst pakken.
Misbruik maken van het systeemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroegah was bij Feyenoord dat viagogo systeem niet helemaal waterdicht. 2 SCC's kopen en dan 1 plaats elke wedstrijd verkopen voor 25 euro. Gratis geld
Ik zag Louis van Gaal eens bij de Gammaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug Theo Lucius hier op 't terras zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |